.... În prezent ...
- Ai răspuns în sfârșit la telefon? apare de nicăieri în spatele meu Rony.
- Da, m-ai auzit?
- Nu ... este prima dată când stai cu telefonul în mână și nu plângi.
- L-am mințit...
- Pe cine ai mințit? intră în dormitor și Barbara și se trântește în pat în stilul ei caracteristic.
- Sunt o proastă...
- Pentru că ai fugit de un bărbat care arată trăsnet și îl mai cheamă și Emiliano Sanchez, chiar ești proastă , scuză-ma draga mea prietenă , dar asta este adevărul.
- Cu ce l-ai mințit, mă încurajează Rony să continui.
- Că m-am căsătorit.
- De ce?
- Pentru că vreau să le ofer liniștea pierdută, familia lui nu are nevoie de o prostituată și ... din cauza mea doi frați sunt într-un război care nu-și are rostul, Laura și Alejandro acum sigur nu mă mai vor alături de fiul lor ...mai devreme am simțit-o pe Laura destul de îndurerată și ... vreau să-mi cresc fiica , mi-e frică să nu mi-o ....
- Nu ți-o va lua nimeni Anemona, suntem alături de tine și avem cel mai bun avocat din țară.
- Vă mulțumesc... mi-a fost atât de dor se vocea lui, mă bucur atât de mult că l-am auzit și totuși umerii mei se îngreunează... l-am distrus dragostea mea l-a distrus, sunt o nenorocită.
- Hei!!! Ai uitat care sunt cele 3 reguli de aur ale iubirii? mă încurajează Rony.
- Nu... n-am uitat încep să zâmbesc printre lacrimi.
- 1 . Găsește-o, începe numărătoarea.
2. Acceptă înfrângerea dacă este cazul.
3.tăie-ți venele înainte să mori de durere.
- Mulțumesc de încurajare, dar am un copil de crescut.
- Și de participat la un concurs, mă completează Barbara.
- Nu, Barbara ... m-am gândit mai bine și nu vreau să particip.
- De ce? mă întrebă amândoi în același timp.
- Vreau să rămân în anonimat, vreau să stau doar în sală și să antrenez fetele care vor să facă performanță și ...
- Rony spune-mi că visez sau că cea din fața mea nu este Anemona.
- Uite Anemona , poți câștiga foarte mulți bani, cariera ta poate înflori, ești foarte talentată...sare în ajutorul ei Rony.
- Nu-mi doresc să fac o performanță din dansul la bară...
- Ba da, tu nu-ți dorești să apari în reviste , nu vrei să se afle unde ești, vrei să te ascunzi în continuare, Anemona unde este femeia puternică care a trecut prin atâtea în viața asta? Unde este femeia care a renunțat la tot? Unde?
- Barbara nu mă ajuți deloc.
- Draga mea, gândește-te că odată și odată tot te vei întâlni cu el și atunci poate este prea târziu, va fi căsătorit și cu copii.
- Așa este cel mai bine...
- Atunci dacă ți-ai permis să-i faci chiar tu viitorul lui atunci pune mâna și ocupa-te de al tău, odihnește că mâine avem concurs.
- Nu vreau ...te rog...
- Ai uitat că ne ești datoare pentru că te-am ajutat?
- Acesta este un șantaj...
- Poate, dar îmi pasă de tine, odihnește-te că mâine dimineața trebuie să fii fresh, avem un concurs de câștigat.
- Barbara nu vreau să concurez împotriva ta.
- Nu vei concura.
- Ce vrei să spui?
- Am renunțat ...
- De ce?
- Pentru că îmi cunosc potențialul și în comparație cu tine nu sunt decât o începătoare.
- Te rog...
- Îmi vei mulțumi mai târziu, îl trage pe Rony de mână și ies din camera mea închizând ușa.
O privesc pe Maria cum se juca liniștită în pătuț și merg să o mângâi, mă privește cu ochișori ei atentă de parcă ar vrea să-mi vorbească.
- Știu că am greșit enorm iubirea mea, dar îți promit că toate aceste greșeli pe care mama ta le-a făcut nu voi permite să le repeți și tu.
Ținând în continuare telefonul în mână îmi fac curaj să-mi sun vechea prietenă, îmi era dor să-i aud vocea și sfaturile.
- Miriam...
- Nu cred... Anemona tu ești?
- Chiar eu....
- Unde ești ?
- Sunt bine ...
- Anemona nu ești bine dacă nu ești lângă Emiliano , el...
- Am vb cu el Miriam.
- Și vine după voi?
- Nu , i-am distrus viața și nu mai vreau...
- Tu ce faci acum ? Ai nevoie de bani?
- Nu mulțumesc, îmi merge foarte bine sunt instructor de dans la bară și mâine voi participa la primul meu concurs.
- Serios?
- Aham...
- Maria?
- Maria este bine, crește, înconjurată de oameni minunați.
- Mă bucur să aflu că ești bine, deși ar trebui să fiu supărată pe tine știi nu?
- Da, dar sper să ne putem găsi curând...tu ce faci? Armando?
- Suntem bine, cred că urmează să mă ceară în căsătorie.
- Mă bucur pentru voi, sper doar să fiți fericiți și să vă iubiți mult.
- Anemona ...de ce nu ai avut încredere în Emiliano?
- Mi-a fost frică pentru fiica mea, Jorge. ..
- Gândacul ăla a fugit imediat lăsând în urma lui un document prin care renunță la toate drepturile asupra Mariei.
- Poftim?
- Ce ai făcut Anemona de data aceasta?
- Am dat cu piciorul a doua oară la fericire.
CITEȘTI
ANEMONA ( vol 3 )
Romansa***** - Ce credeai că dacă dansez aici sunt o târfă? De fiecare dată când mi se aruncă bani, respectul meu este și el aruncat pe podea. În fiecare zi sunt violată de acei ochi înfometaților și murdari! Doar așa câștig eu bani. Pâinea pe care o mănâ...