După terminarea dansului ridic bețivul cu greu de pe canapea și îl târâi până la ieșirea din club.
Aerul rece se pare că îl trezește și mă împinge de lângă el de parcă îl incomodam.
Începe să se cotrobăie prin buzunare și cu greu reușește să scoată cheile de la mașina.
- Ce naiba faci? Doar nu ai de gând să te urci în halul ăsta la volan, îl întreb cât pot de calm.
- De ce? Nu vezi că nu pot să merg pe jos in starea asta?
- Mișca spre mașina mea, că te duc eu, vii mâine să o iei.
Bombănind nemulțumit cu greu reușește să se urce pe locul din dreapta.
Seara asta nu a fost deloc așa cum mi-am dorit, prostul asta s-a îmbătat, ea m-a înfierbântat peste măsură, mi-am mințit părinții, lucru pe care nu-l fac.
Reușesc să-l duc în apartamentul lui și să-l fac cât mai comod pe canapeaua pe care se încăpățânase să doarmă, îmi este milă de el, deși nu vrea sa recunoască cred că acea tarfulita i-a furat și altceva nu doar banii.
Încă o dovadă că mie numi trebuie dragoste , povești siropoase, trăiască burlăcia.
Deși îmi doream să plec și să dorm în patul meu mare și confortabil nu puteam să-l las în starea asta.
- Bravo Sanchez în noaptea asta în loc să te tăvălești prin caramel o vei face pe bona, mormăi mulțumit și mă așez confortabil pe fotoliu și îmi deschid televizorul.
Telefonul mă atenționează că un mesaj așteaptă să fie citit, strâmb din nas atunci când văd cine este destinatarul și deși aș fi vrut să-l ignor , îl deschid."Iubitule îmi este dor de tine, nu ai mai dat nici un semn, nu uita că sunt disponibilă pentru tine oricând."
Grozav Lorena avea chef de tăvăleală ....de fapt și eu, și fără să stau pe gânduri îi trimit un mesaj cu adresa prietenului meu.
Nici dacă se teleporta nu ajungea atât de repede, când îi deschid ușa îi fac semn să intre în liniște.
Ticurile pantofilor săi roșii răsunau în liniștea apartamentului, rochia ei exagerat de scurtă și strâmtă de aceași culoare cu pantofii îi strânge trupul mult prea voluptos din cauza acidului hialuronic și a siliconului, se pare că nici în această seară nu a renunțat la extensiile sale , mult prea lungi și hidoase, sper doar să nu mai rămân cu ele în mână.
Ținând în mână o sticlă de vin îmi face semn să o urmez în dormitor, de parcă ar fi o cunoscută a locului, ia din barul din drumul nostru două pahare.
Niciodată cu nici una nu m-am comportat ca un câine în călduri ba din contră, am preferat să mă dezbrac singur, ținând mult prea mult la hainele mele scumpe și de bun gust și mă așezăm în pat așteptând să mi se facă toate plăcerile trupești.
Dar având în vedere că în seara asta sunt al naibii de înfierbântat, închid rapid ușa dormitorului și după se așează sticla de vin și paharele pe biroul aflat în camera mă năpustesc asupra ei și o arunc în pat.
Luată prin surprindere și plăcut impresionată de atitudinea mea se încolăcește pe trupul meu de parcă ar fi o liana.
Gâfâind și transpirat mă trântesc pe pat eliberat de toți acei hormoni care îmi limitau gândirea.
Cu mișcări de felină satisfăcută, Lorena a cărui extensii nu au zburat de această dată, desface sticla de vin și toarnă în cele două pahare, se așează din nou în pat alături de mine și îmi întinde unul.
- La mulți ani iubire! ridică paharul pentru a-l ciocni.
- Dar ziua mea este abia mâine, mormăi și duc paharul la gură evitând să-l ciocnesc de al ei.
- Este trecut de miezul nopții, încearcă să o facă pe deșteapta.
- Multumesc pentru urare, îi răspund plictisit.
- Iubitule? începe să îmi mângâie pieptul cu unghiile ei lungi de 10 cm.
- A?
- Îmi doresc să fii așa mereu.
- Așa cum?
- Cum ai fost în seara asta, ai preluat conducerea și ...
- Mda, s-a întâmplat...
- Sper să se întâmple mereu, merg să fac un duș, mă însoțești? se ridică din pat și se îndreaptă spre dulapul ascuns după peretele fals de unde își scoate un prosop mare și apoi se oprești prag așteptând un răspuns.
- Nu, du-te singură, vreau să dorm, Lorena ? o strig și aceasta iese din nou din baie.
- Da?
- De unde cunoști atât de bine apartamentul lui Armando?
- Din întâmplare iubitule, din întâmplare...gelos?
- Eu? Pe tine? Ha, mă faci să râd, gelos ar trebui sa fie prostul ăla de bărbatu', apropo câte somnifere i-ai dat în seara asta?
- Doar două, ridică două degete în sus și după ce îmi trimite un pupic în aer dispare in baie.
Mă așez comod în pat și îmi învelesc trupul gol în cearceaful încălzit, mă abandonez somnului după ce fac o recapitulare în minte a dansului ei.
Sunt trezit de câteva gemete și icneli care veneau din baie urmate de câteva înjurături.
Prietenul meu își vărsa mațele în vasul de toaletă, dezgustat și totodată îngrețoșat, mă ridic din pat și mă îmbrac înainte să iasă el.
- Bună dimineața, încerc să-i fac primirea atunci când iese din baie cu ochii umflați și roșii.
- Bună pe dracu, mormăie, mă doare capul de pocnesc.
- Pfff nici după atât antrenament nu te-ai obișnuit? îl întreb râzând.
- Frate în legătură cu băutura da, dar cu lipsa de sex, nu.
- Foarte rău, îl iau în râs, hai la bucătărie să-ți pregătesc o cafea cu sare și două aspirine să îți revii.
Pe cât de aerian era, pe atât de ordonat și tipicar era, câteodată mă întrebam dacă suferă de OCD
Toată bucătăria lui era extrem de curăță și ordonată, în dulap toate cutiile erau așezate în ordine și milimetric chiar și casoletele cu mâncare în frigider erau la fel, și nu avea femeie de serviciu, se gospodărea singur.
- Uite cafeaua și cele două aspirine, i le pun pe masă.
- Mulțumesc tată, îmi răspunde ironic.
- Îți vei reveni cu siguranță, îi spun în timp de încep îi scriu un mesaj Gabrielei să îmi anuleze toate întâlnirile din această zi, nu voiam decât să mă duc acasă, să fac un duș și să-mi petrec ziua alături de familie.
- Frate...sare Armando ca ars de pe scaun.
- Ce ai pățit?
- La mulți ani, iubitul meu prieten, dragul meu, scumpul meu, vine spre mine cu brațele desfăcute și gata să mă pupe.
- Stai tu nu mă pupi cu gura aia care miroase a voma, mă feresc din calea lui.
- Gata nu-ți mai fac nimic, ridică mâinile în aer, la mulți ani frate, îți doresc sa fii sănătos și împlinirea tuturor dorințelor, întinde mâna formal.
- Mulțumesc.
- A ...și îți mulțumesc pentru că ai rămas cu mine azi-noapte, îți rămân dator, mă trage într-o îmbrățișare și reușește să mă pupe pe obraz.
Îl îmbrâncesc cu stomacul întors pe dos și încerc să mă șterg.
- Eu plec, astăzi nu merg la birou, vreau să-mi petrec ziua cu familia.
- Nu-ți face planuri pentru diseară, strigă în urma mea.
Când opresc în sfârșit mașina în fața casei, îmi văd părinții stând pe terasă, vorbind și râzând, dragostea plutind în jurul lor și gândul îmi zboară la ea, cum ar fi....?
Cobor vizibil obosit și mă îndrept spre părinții mei care atunci când mă văd se ridică ambii în picioare și vin spre mine.
- Fiule, la mulți ani! mama este prima care se aruncă în brațele mele ca o puștoaică și mă strânge cu putere.
- Mama, mă sufoci, îi spun în glumă.
- Mai taci mincinosului, mă lovește în glumă, toate maimuțele care roiesc în jurul tău nu te sufoc?
- Lasă băiatul în pace să fie sufocat de cine vrea iubito, acum îmi dai și mie voie să-mi îmbrățișez fiul? vorbește tata salvator.
- La mulți ani! îmi urează și tata urmând o îmbrățișare bărbătească, câți ani ai împlinit? se preface neștiutor.
- Doar 27, îi răspund râzând.
- Mda, doar 27 și fără nevastă , fără copii, se așează mama pe scaun gustând din cafea.
- Iubito nu-l mai presa, lasă- l să se ghideze după propriile instincte.
- De ce am impresia că vă alianți împotriva mea? ne întreabă mama mijind ochii.
- Nu o facem, răspund împreună cu tata.
- Dacă tot nu te duci la birou astăzi, sărbătorim...
- Mamă dacă vrei la prânz, diseară sunt ocupat, îi spun grăbit.
- De ce am iar impresia că o maimuță te sufocă?
- Mamă ....
- Bine gata, gata, ne vedem la prânz.
Renunțasem la petrecerile alea somptuoase în urmă cu doi ani, m-am deșteptat mai greu dar m-am deșteptat. M-am săturat de oameni falși care nu vin decât să aducă și paparazzi , în condițiile în care interziceam reporteri.
Așa am cunoscut-o și pe Lorena, deși venise la brațul soțului său scump, am ajuns sa facem sex în debaraua din spatele restaurantului.Armando
Voiam să-i fac această aniversare de neuitat, prietenului și fratelui meu de cruce.
După un duș prelungit și îmbrăcat în haine curate pornesc spre club cu taxiul, mașină mă aștepta acolo deja.
Ceasul arata ora 19:30 iar eu i-am trimis mesaj că ne întâlnim la 20:00.
Clubul nu era plin , exact așa cum mă așteptam și mă îndrept spre barmanul care își aproviziona rafturile cu băuturi.
- Salut!
- Bună ziua domnule, cu ce vă pot servi? îmi vorbește cu profesionalism.
- Vreau să vorbesc cu șeful, cu patronul clubului.
- Sigur, vă rog să mă urmați.
Condus de tânărul politicos , îmi plimb ochii pe pereții holului tapetați pe care stăteau atârnate câteva tablouri deocheate.
- Vă rog să așteptați aici, îmi face semn să mă opresc la ușă, intrând singur.
Iese la scurt timp și îmi face semn să intru.
- Bună ziua, se ridică în picioare tipul solid cu o cicatrice urâtă pe obrazul stâng, despre ce este vorba?
- Bună ziua, nu știu exact cum să încep, încep să mă bâlbâi intimidat de el.
- Cu ce te servesc? se apropie de minibarul său?
- Nu contează, îi spun și mă așez pe scaunul din fața biroului său.
Îmi întinde un pahar de whisky în care se pluteau două cuburi de gheață și îmi face semn să vorbesc.
- Fratele meu împlinește astăzi frumoasa vârstă de 27 de ani ...
- Să fie sănătos, vrei o petrecere privată?
- Nu chiar, problema este că s-a cam îndrăgostit.
- Asta chiar este o problemă, aprobă râzând.
- Este îndrăgostit de una dintre dansatoarele dumneavoastră și mi-aș dori să-i ofer o noapte în compania ei, nu contează prețul, sunt dispus să plătesc oricât.
- În primul rând dacă ar fi așa prețul nu-l stabilesc eu, ci fata și acum ...depinde și de ea dacă acceptă, totuși spune-mi despre cine este vorba?
- Despre ANE ....îi spun dintr-o suflare.
Începe să râdă în hohote și își lasă capul pe spate .
- ANE nu prestează, ea doar dansează, îmi spune într-un final.
- Am înțeles că o protejați și de aceea mi-am permis să vă întreb.
- Da, este prietena mea cea mai bună, dar asta nu înseamnă că cel care o are sunt eu.
O parte din mine răsuflă ușurată și mă bucur pentru prietenul meu că nu trebuie să lupte cu acest tip care nu mi se mai pare atât de hidos.
- Vă rog , prostul meu prieten nu vrea să recunoască dar este îndrăgostit până peste urechi.
- Nu-ți promit , dar voi vorbi cu ea și îi voi transmite oferta ta.
- Mulțumesc, acum plec , prietenul meu tocmai a ajuns în club și strigă după mine, îmi așez paharul pe birou și îi fac semn spre telefonul care tocmai primise un mesaj de la Emiliano.
Ies din birou , mulțumit și odată ajuns din nou în club mă alătur prietenului meu care deja comandase veșnicul lui pahar de votcă plin de gheață.
- Ai ajuns de mult? mă prefac îngrijorat.
- M-am obișnuit să nu fii punctual așa că te rog să nu-ți mai ceri scuze.
- Astăzi nu ai fost la hotel? încerc să leg o conversație.
- Nu , azi nu, am luat prânzul cu familia mea și am suflat și în lumânări dacă îți vine să crezi.
- Ai o familie foarte frumoasă , ești foarte norocos.
- Știu...
De masa noastră se apropie un agent de pază care ne atrage atenția.
- Domnule vă rog să mă urmați, i se adresează prietenului meu.
- S-a întâmpla ceva? întreabă nedumerit.
- Doar să mă urmați.
Emiliano se ridică în picioare nu foarte convins și totuși acceptă să-l urmeze pe acel uriaș.
- Să profiți la maxim prietene, strig în urma sa.
CITEȘTI
ANEMONA ( vol 3 )
Romance***** - Ce credeai că dacă dansez aici sunt o târfă? De fiecare dată când mi se aruncă bani, respectul meu este și el aruncat pe podea. În fiecare zi sunt violată de acei ochi înfometaților și murdari! Doar așa câștig eu bani. Pâinea pe care o mănâ...