HALSİZLİK

282 13 6
                                    

Arctic Monkeys ; Arabella '' Dinlemenizi öneririm.


Kelimeler çıkmıyor agzımdan. Sadece yazabiliyorum , sadece çizip karalayabiliyorum. Beynim uyuşmuş durumda. İctiklerimin etkisinden çıkamıyorum mesela. İntihara adım adım yaklaştıgımı hissedebiliyorum
' tekrar '... İlkinde başarılı olamadım. İyiki de olmadım.

Önceden tek derdim arkadaşlarıma küsmekti. Şimdi o kadar çok derdim varki. Degiştirdigim okulum , yeni bi çevre. Her yerde göz önünde olmaktan bıktım. Aslında ben hep köşeye pısıp müzik dinleyen bi insanım.
Dogruyu söylemek gerekirse , kimse dikkatimi çekmiyor. Kimseyi istemiyorum. Tek olmak bana huzur veriyor. Özellikle yaşadıgım yerde günün çogunlugunu odamda tablet başında geçiriyorum. Yalnızım diye üzülmüyorum artık. Çünkü inanılmaz derecede alıştım. Kulaklık , müzik , kitap , çikolata... Dört şeyle huzur bulabilen bi insanım ben hepte öyle kalabilmeyi isterim. Çok güçlendim mesela. Kimseye bir şey söyletmem ve artık hiçbir seyi içime atmam.

Güzel degilim , düzgün dişlere sahip degilim , iyi bir vücudum yok , sesim hafif kalın , belki güzel degil , kötü espiriler yapıyorum , evet...

Ama biliyor musunuz hicbir seyi kafama takmıyorum. Çünkü halsizim.

Halsizlik var bedenimde de beynimde de.

Ayrıca kendimle barışık bi insanım. Kendimle çok dalga geçerim , eskiden çok gülerdim ama artık ı-ıhh. Arada sırada. Tek yaptıgım sey bütün gün uyumak arkadaşlarımı ihmal ettim bu yüzden. Bedenim uyumak ve uyanmamak istiyor , tıpkı sonsuzluk gibi.

TIPKI ÖLÜM GİBİ. AGZIMA ILIK KAN TADI GELİYOR. DOYUMSUZ BİR TADI VAR , İNANILMAZ RAHATLATIYOR. TEKRAR HİSSEDİYORUM. TEKRAR İÇİMDE YUTUYORUM. KAFAMDA BAŞLIYOR VE MİDEMDE SON BULUYOR.

İLGİNÇ...

IŞIKSIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin