ÖLMEK İÇİN YAŞAMAK

256 7 3
                                    

Lana Del Rey - Born to Die **Dinleyin**

Hepimizin hayalleri var degil mi ? Hepimizin yapmadan ölmek istemedigi hayalleri var.

Kimisi deniz altında sevgilisiyle öpüşmek , kimisi büyük bi alışveriş merkezinde saçmalıklar yapmak , kimisi büyük bi karavanla dünya turu yapmak için yaşıyor.

PEKİ YA BEN ? BENİM HAYALLERİM NE ? YAŞAMA SEBEBİM YAŞAMA AMACIM.??

-Ölmek için yaşıyorum ben. Hiçbir amacım , hiçbir hayalim yok. Mutsuzum evet 16 yaşıma girmiş olabilirim. Daha çok küçükte olabilirim bazılarına göre. Düşüncelerim saçma olabilir. Ama bu benim. Dört yıldır böyleyim. Kişiligim böyle oturdu. Degişemem. Sevmiyorum insanları.

-GÜLEN VE KAHKAHA ATAN İNSANLARI SEVMİYORUM.

Karanlıgı ve siyahı seviyorum ben.

Her zaman da onu sevicegim. Odamda otururken , karanlıkta , uçuşan şeytanlar görüyorum. Alıştım artık korkmuyorum. Sol kulagıma bir şeyler fısıldıyor şeytanlar , nefesinin sıcaklıgını hissedebiliyorum...

Korkmuyorum onlardan. Baglandım hatta onlara. O olmazsa korkuyorum.

Ne istesem yapacak durumdalar. İnsanlar ne istesem yapmayacaklar. Asla. Asla. Asla. Asla. Düşüyor işte... Gözümden iki sıcak damla düsüyor simdi. Elimin tersiyle siliyorum onları çünkü kendimden başka silecek kimsem yok. Olmasında istemem. Kimseyi istemem. Kimse de beni istemez. Ben ölmek için yaşıyorken , onların hayalleri var. Büyük hayalleri var.

Benim de var hayallerim gerçekleşmeyen ve asla gerçekleşmeyecek olan.

Sesini bile duymadıgım insanlar mutlu ediyor bazen beni ama geçici. Kimseye sonsuza kadar sevgi beslemem. Aslında ben kimseye sevgi beslemem. Kin doluyum ben , nefret doluyum , öfke ve acı doluyum. Fazlası yok , eksigi de yok.

Hiçbir şeyim yok bu dünyaya bırakabilecegim. Beni seven sevmeyen herkese bi mektup yazıp ortadan kaybolmak istiyorum en çok. Ama korkuyorum. Ben her zaman korkarım aslında. Kaybolmaktan , unutulmaktan korkarım...

Sevilmekten , yaşamaktan , gülmekten korkarım. Çünkü ne zaman gülersem aglarım. Ve ne zaman sevilirsem de aglarım. Ben hep aglarım.

Gülmeyi sevmem. Klavyeden ' sfsfadjfks ' yaptıgımda beni mutlu sanıyorsunuz yada ' :D ' yaptıgımda beni mutlu sanıyorsunuz.

Degilim !! Asla olamam. Ben kimseyi sevemem. Kimse de beni sevmesin zaten. Nefret edin ki benden her gecen gün kolumdaki iz sayısı artsın.

Yo yoo , acı hissi duymuyorum. Mazoşistim ben. Acı en büyük dostum. Ona özlem duyuyorum. Onu seviyorum.

Karanlıgı ve kulagıma fısıldayan o sıcak nefesi seviyorum. Ben kötüleri ve kötülü seviyorum. Ölümü ve sonsuzlugu seviyorum. Kötü olmayı ve önüme gelenle tartışmayı seviyorum. Kendimi belli etmeyi seviyorum.

Yoksa sevdigimi sandıgım seyler mi bunlar ?

Herkes çok iyi bi insan oldugumu , neşe dolu oldugumu , güzel ve havalı bi kız oldugumu söylüyor.

Psshh. Saçma.

' Şeytan senin pesinde ölümlü , sen uyudugunda seni yakalayacak ' dediler bana. Bunu fısıldıyorlar. Uykuyu çok seviyorum ama bazen çok korkuyorum. Ve genelde her uyudugumda kabus görüyorum.

En son çok sinirli ve nefret dolu bi insan ben ve aileme kibritle ateş fırlatıyordu ve kollarım yanık içinde kaliyordu.

Bunun anlamı ne ? Yani bu rüyanın anlamı ne olabilir ki ?

Saçma , çok saçma.

Tekrar dedigim gibi ;

-Bazı insanlar hayalleri için yaşar , bazıları ise ölmek için...

-------

Ask.fm/DevilMelike

IŞIKSIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin