Black Veil Brides - Hello My Hate ** Cesareti olan dinlesin.
*****************
Seni seviyorum. Aslında ben seni çok seviyorum. Her şeyi yapabilirim senin için. Dünya'yı sarsabilirim yerinden. Aşık mı oluyorum acaba ? ''
Şu iki satır kadar saçma cümleler içindeyiz. Hele bazıları varki pssh aynen yazayım ;
-Aşqım seni çoq sefiyom ben .ss
+Bende seni meLeqim.ss Hiç ayrıLmayaq sonsuz aşqım ol evleneq.ss
Bu nedir ya ? Abi siz nasıl bi alfabeye sahipsiniz ? Şu vıcık vıcık aşk meşk işleri sevgilinizle yol ortasında yiyişmeleriniz , okul ortamında sınıf köşelerinde yiyişmeleriniz filan iğrenç yani. Henüz 15 yaşında olmanıza rağmen kusura bakmayın ama bazılarınıza çakmayan bi şimşek kalmış. Seni seviyorum cümlesi en iğrenç ve anlamı kalmayan cümlelerden.
Şimdi başka yerlere kayacak konu ama hazır aklıma gelmişken onu da yazayım. Bazı fırsattan istifade olan orospu çocukları da var. Kız onu köpek gibi sever , her şeyini verir ( fesatlaşmayın ) , onun için her şeyi yapabilir ama erkeğin aklı sikine gider.
Diyecek bi şey bulamıyorum. Olan kıza olur ama hâla sever ve kendini s.ktirir.
Neden ?
Gerizekalı çünkü beyinsiz , allah akıl dağıtırken bu sıçıyomuşta ondan. Neden olacak ?
En sevdiğim şeylerden biri de bu tarz erkekleri tersleyip rezil etmektir. Adam akıllı olan adam zaten seçilmiş , kutsal insandır benim için.
Ayrıca şunu da söyleyim ; mesela ben kimseyi sevemem , sevmem. Kendimi neden üzüyüm ki ?
Facebook profilimde duvarımda mesela aşkmış meşkmiş bulamazsınız. İşim gücüm yok bi erkek için günlerce ağlıycam , ondan mesaj beklicem , etrafımdaki en değerli insanları silicem , kendimi çikolataya verip kilo alıcam ha ? Psssh yazarken bile üşendim.
Bulmuşum bi erkek , bi kız iki tane pırlanta gibi kardeşi yıllardır kardeş dediğim bi insan o varken niye başka bi erkeğe daha bağlanıyım ki ?
Ayrıca 15 yaşında bir erkeğe aşık olup , onun için faça çekip , kendini içkilere verecek kadar gerizekalı insanlar tanıyorum. Bazı kızlarda hergün başka birine aşık oluyor. Kalbi kaşarlanmış onunda önüne gelenle çıkıyo millete erkek bırakmıyor. Sonra vay sen benim eski sevgilimle çıkıyon nerde eskim varsa onla konuşuyon bilmem ne. Ya senin kalbin kaşar olmuş önüne gelene yavşıyon biz napak ??
Ha benlik bi durum yok olmazda. Umrumda değil zaten. Benim için yavşak erkek 'kevaşedir'.
Erkekler çıkmak için değilde dost olmak için yaratıldı bence. En azından 15'li yaşlarda bunun için olmalı. Çok saçma geliyor , her şeyiniz saçma geliyor bana.
HER ŞEYİNİZ.
SENİ SEVİYORUM BİRİCİK KARDEŞİM.
SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIKSIZ.
No FicciónBir ışığın olmaması ve ot gibi yaşamak nedir bilir misiniz ? Tanık olmak ister miydiniz peki ? Elinde bir tane bile değer veren birisinin olmadığını bilmek... O boşluk hissi ve o IŞIKSIZLIK.