ÜZGÜNÜM.

129 5 0
                                    

Lana Del Rey - Summertime Sadness ***

---------

Yani anlayamazsınız bazı şeyleri. Bazen yaptıklarımı ben bile anlayamıyorum. Aklıma birden bir şey geliyor, uzun süre kafamda onu düşünüyorum.

-Yine burdalar tepemde. 'O' tepemde bana bakıyor. Bi anda gözümün önünde belirdi korktum. Şu an yüksek seste müzik dinlediğim için rahatsız oluyorlar. İnadına dinliyorum. Biri yatağımın başında diğeri ise tam karşımda.

Üzgünüm ama kimseyi sevemem. Nedenini sorarsan ben hücrelerimi birisiyle paylaşamam.

Ayrıca 'O' na verdiğim sözden dönemem. Ve sevmek için çok erken. Olgun değiliz o konuda. Hislerimize göre hareket ediyoruz.

Bu yanlış. İnsan hislerine göre değil düşüncelerine göre hareket etmeli çünkü.

Bu da benim sentezim napalım.

Ne kadar gençte olsak, ne kadar güzelde olsak şahsen ben yalnızım.

Öyle bana hergün farklı insanlarda yavşamıyor. Yavşasada ben izin vermiyorum.

Ucuz malın alıcısı çoktur. Güzel kızın değil. Kimse kusura bakmasın.

Sen bana orda ' ben her istediğimi elde edebiliyorum ama sen edemezsin ' dersen ben sana çok ağır konuşurum. Kusura bakma tatlım ama her sevgilinle sınıf köşelerinde yiyişen sensin, benden kimse öyle bir şey görmedi, yapmadım çünkü yapmamda. Kendimi bir erkeğe teslim edecek kadar aptal değilim. İstediğini elde edebiliyorsun çünkü erkeğin aklı... Anladın sen sende de o kapasite, o kaşarlık olduğu için senin gözünde ezik olan biziz.

Ha şöyle bir şey oluyor bazen ;

Mesela sen benim hoşlandığım çocukla çıkıyorsun ama benimle arkadaş oluyor çıkmıyor. Nedeni apaçık ortada, seni kullanabilir çünkü sen ucuzsun ama beni kullanmaya kıyamaz biz ucuz değiliz ve insan gerçekten 'kalitesi' olan birini kırmak istemez.

Hadi görüşürüz bebeğim :**

Artık benimle iletişim kurarken kelimelerinizi seçin lütfen yoksa burda adınızı verip rezilde edebilirim ama insan okuyunca bile kim olduğunu anlayabiliyor.

Hergün başka bir çocuk yavşıyor diye havalanacağına oturda biraz düşün neden diye.

Arkadaş ; ' Sizin hayaliniz olan çocuk bana yavşıyor, sende beni kıskanıyorsun' ne demek ?

Açık açık ben ucuzum bana yavşarlar size bakamazlar kaliteli topluluk gibi bir şey.

Sana sadece g.tümle gülüyorum.

------

ask.fm/DevilMelike

IŞIKSIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin