Varoluş.

54 0 0
                                    

Bir ay sonra 17 yaşıma girecek olmama rağmen bana yaratılırken bahşedilmiş bu sadist ruhtan kurtulamıyorum. Acı, seks, vahşet, kan, yara, bir kızı çekici kılacak her şeyi yapabilecek güce, özgüvene ve zekaya sahibim ama yaptığım tek şey kaçmak. İnsanlardan, menfaatlerinden ve varoluşlarındaki eksiklikten. Hem Tanrı her kulunda bir kusur bırakır değil mi ? Benim ki de sadist bir ruh ve içimdeki her gece seviştiğim Şeytan.

Gecenin ortasında yanıma gelip, usulca arkama kıvrılan, sanki dokunsa ölcekmişim gibi temas eden ama daha sonra acısını çıkaran, o boynuzlarındaki çekiciliği gördüğüm yaratık. Yüzüme bakıp bana bağırıyor, ben biriyle sadece dürtülerimi yatıştırmak için beraber olurum. Şeytan dediğimiz yaratık da sanırım bu kategoriye giriyor. Bana kızgın çünkü dört aydır onunla beraber değildim ama şuan onu deli gibi istediğimi biliyorum.

Bana kızıyor, suratıma bağırarak konuşuyor çünkü bakireyim ve asla onun için vazgeçmeyeceğimi biliyor.

Nefesini boynumda hissediyorum. Dudakları boynuma sürtüyor, beni tahrik ediyor evet deli edecek kadar tahrik ederek istediği şeye sahip olacağını düşünüyor ama bilmiyor ki ben zeki biriyim. Vücudum uyuşuyor, yüzüne bakıyorum ve ;
" Hadi ama yapabileceğinin en iyisi bu mu ?" diyorum. Beni kucağına alıyor, tanrım hadi ama şuan sevişmek saçma değil mi ?

Kucağında otururken suratına bakıyorum bir yaratık nasıl bu kadar çekici olabilir ?

Dayanamayacak kadar güçsüz bir kız değilim tabi ki. Tam tersine onu tahrik etmeyi düşünüyorum ve yapıyorum. Kucağında olmayı fırsat bilip ona sürtünüyorum ama onun kadar bende fena haldeyim kahretsin. Tabi ki bunu belli etmiyorum. Çenesini tutuyorum, gözlerimin içine bakıyor. Öpmemi ister gibi bir hâle bürünmüş, karşımdaki bir Şeytan. Ona yaklaşarak aramızdaki mesafeyi kapatıyorum, kafasını boynuma gömüyor ve öldürücü dil darbeleri atıyor, nefesi o kadar sıcak ki sanki cehennem dumanı. O dumanı içime, boğazlarımdan aşağı çekmek istiyorum. Kafasını yüzüme doğru kaldırıyorum ve alt dudağını ısırıyorum, dudağıyla beraber kafamı geriye çekiyorum bu canını yakmış olacak ki tahrik olduğu için beni altına alıyor. Aynı şeyi bana yapıyor, hadi ama bekaretimi bozamam, yapma. Altında inlememden zevk almış olacak ki, daha sert çekiyor dudağımı. Hırs yaptığı için dudağımda dişinin izi kalıyor, bu daha da çekici bir hâl almaya başladı. Üstümdeki tişortümü çıkarıyor, içimden işte başlıyoruz diyorum ama karşımdaki bir Şeytan olduğu için zihnimden geçen şeyi de sinsice duyuyor ve bana hınzırca gülümsüyor. Acaba onu içimde hissetmek nasıl bir duygu olacak.

Tişortümle beraber sütyenimden de kurtulduktan sonra ilk işi canımı göğüslerimle beraber yakmak olacak ki göğüsümü ısırmasıyla inleyerek çığlık atmam bir oluyor. Zevke gelen İblis, şortumdan da kurtuluyor, iç çamaşırımı çıkartmadan erkekliğini kızlığıma bastırıyor ve gözlerimin içine bakarak " bunu içinde ister misin ? " diyor. Korkmaya başlıyorum,anlamış olacak ki beni kucağına alıp banyoya götürüyor, küvetin içi dolu beni onun içine koyuyor, soğuk su bedenimi titretiyor, ben acı duydukça zevke geliyor İblis. Kafama suya sokuyor, tanrım nefes alamıyorum. Çırpınıyorum, çıkmak istiyorum, ben çırpındıkça o beni daha da tutuyor. Sonra saçlarımı kavrayarak yüzüme bakıyor, saç diplerim acıyor, zevke geliyorum, bu piç beni böyle zevke getirmemeli. Dudaklarını boynuma sürterek " sana bir soru sordum " diyor. Tekrar o korku içime hakim oluyor. Madem banyodayız, madem ikimizde artık dayanamıyoruz ve madem bu yaratık bu kadar çekici, " beraber duşa mı girsek ?" demekle yetiniyorum. Tekrar o hınzırca gülüş. Sudan çıkıyorum ve kilodumdan da kurtuluyorum. Karşımda duran çekici yaratık onu soymamı bekliyor ve ben bunu yaparken tahrik oluyorum. Arkasını döndüğünde gördüğüm şey ?! Kuyruk sadece filmlerde değil miydi ! Bu şeyin kuyruğu var. Suyun altına giriyoruz. Önce elimi boynuna dolayıp onu öpmek için yakınlaşıyorum bir süre öpüştükten sonra dilini dışarı çıkarıyor ah tabii. Dilini yalıyorum, ağzının içi o kadar sıcak ki. Daha sonra boynumdan, kızlığıma kadar yalayarak aşağı iniyor, o sıcak nefesi olmasa bu kadar tahrik olmazdım. Kızlığımda durup, yüzüme bakıyor, tekrar o hınzırca gülüş. Yapma, buna dayanamam! Tam da korktuğum gibi o öldürücü, mükemmel tahrik edici dil darbelerini kızlığımda hissediyorum. Ellerimi duvara koyuyorum, ayakta zor duruyorum, bedenim uyuşmuş durumda. Sonra gözüme bir jilet ilişiyor, ona veriyorum ne yapacağından emin yada yine zihnimi okudu piç, koluma çizik atmaya başlıyor, ince ama tahrik edici, inlemem ile dudaklarını bana yaklaştırıyor, alt dudağını ağzıma alıp, emiyorum, ne kadar acı verirse bu onun da tahrik olmasını sağlayacak çünkü. Bir süre sonra ağzıma kan tadı geliyor, bu daha fazla emiş isteği demek oluyor, ağzıma gelen kanı yutuyorum. Beni kucağına kaldırıyor, şimdi başlıyoruz. Erkekliğini kızlığıma girmesi için zorluyor. Canım yanıyor ve bu zevkten dolayı inlemelerim banyonun duvarlarında yankılanıyor. Sonunda girmeyi başarıyor, git gel yapmaya başlıyor ve ben sıkılıyorum çünkü bu kadar nazik olması hoşuma gitmiyor buna dayanamayarak " bekaretimi bu kadar kibar ol diye mi bozdun ?" diye soruyorum, bana " emin misin bebeğim bu kadar zevki kaldıramayabilirsin" diyor ve cevabı tabi ki eminim. Beni banyodan çıkarıp yatağa götürüyor, altına alıyor ve gözlerimi bağlıyor. Şimdi eğlenceli olacak sanırım. Sonra içime girdiğini hissediyorum. İlk önce yavaş daha sonra sanki zorluyormuş gibi sertleşmeye başlıyor, lanet olası zevke tekrar geliyorum ama bu gitgellerden de sıkılıyorum bana sakin olmamı söylüyor, sonra kalçalarıma bir şeyin dokunduğunu hissediyorum, daha sonra o şey kalçalarımdan içeri giriyor, aynı anda hem önden hem arkadan zevke gelmek beni halsiz düşürüyor. Sadece o ana odaklanıyorum, daha sonra elleriyle göğüslerimi sıkıyor, en sonunda bir titreme geliyor bedenime, içimde bir sıcaklık hissediyorum. Bir şey akıyor sanki içime. Kasıklarımda bir sıcaklık, en sonunda bana benden daha çekicisini bulamadığını söylüyor, bu söze ithafen onu tekrar öpüyorum. Bu sefer onun üstüne çıkıyorum, dudağı, dili çok zevkli bir öpüşmenin ardından yanına uzanıp ona doğru dönüyorum, bacağımı bacaklarının üstüne koyuyor, sırtımı parmağıyla okşuyor, bana güveniyor musun diyor, sence güvenmesem bekaretimden vazgeçer miydim diyorum gülüyor. Bu ilk tecrübemin bir İblis'le bir Şeytan'la olacağı aklıma bile gelmezdi diye düşünüp, onun kollarında uykuya dalıyorum, çırılçıplak. Sonra sıçrayarak kalkıyorum, üstüm giyinik, kollarıma bakıyorum en ufak bir çizik izi bile yok.

Yaşadığım şeyin rüya olmasının hayal kırıklığıyla kalkıp duş alıyorum, sanki yeniden varolmuş gibi hissettiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.

IŞIKSIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin