Episode 32

1.2K 53 0
                                    


@ Yungdy scene

Yungdyដើរចេញពីកន្លែងនោះត្រលប់មកផ្ទះបាយវិញទាំងអារម្មណ៍មិននៅនឹងខ្លួន....រាងតូចទម្លាក់ខ្លួនទៅលើឥដ្ឋមួយទំហឹងហើយទ្រហ៊ោយំស្ទើរតែគាំង....វាឈឺខ្លាំងណាស់...ឈឺស្ទើរតែទឹកភ្នែករបស់នាងវាស្រក់មកចេញជាឈាមទៅហើយ....រាងតូចគក់ទ្រូងខ្លួនឯងខ្លាំងៗហើយខាំមាត់ព្យាយាមទប់ទឹកភ្នែកកុំអោយហូរតែទោះខំទប់យ៉ាងណាក៏វានៅតែស្រក់ចុះមកជារឿយៗហើយក៏កាន់តែច្រើនទៅៗ....

Yungdy : ..ហឹកហេតុអីធ្វើបែបនេះដាក់ខ្ញុំ!?..ហឹកហឹក

នាងមានអារម្មណ៍ថាចុកហើយឈឺស្ទើរប្រាប់មិនត្រូវទឹកភ្នែកបុិននឹងវានៅតិចតួចណាស់បើ
ប្រៀបនឹងការឈឺចាប់របស់នាង....

ក្នុងពេលតែមួយដែលនាងតូចកំពុងអោបខ្លួនអង្គុយយំគួរអោយអាសូរនៅក្រោមកែវភ្នែកកាចសាហាវមួយគូរជាមួយនឹងស្នាមញញឹមក្ដោបក្រសោបដោយល្បិចរយលានលើផ្ទៃមុខ

Fancy : គួរអោយអាណិតណាស់នាងតូចអើយ~~

រាងសុិចសុីដើរចូលមកខាងក្នុងអោយអោនដៃសម្លឹងមើលនាងតូចដោយក្រសែភ្នែកឡកឡឺយ...

Yungdy : Fancy...
Fancy : ឃើញទេ!?ខ្ញុំធ្លាប់ប្រាប់នាងកាលពីមុនមកហើយ..តែគឺនាងមិនស្ដាប់ខ្ញុំដោយខ្លួនឯង
Yungdy : ហឹកហឹក...
Fancy : ចាកចេញពីគាត់ទៅ!!
Yungdy : នាងចង់បានន័យថាម៉េច??
Fancy : ដើរចេញពីជីវិតគាត់ទៅ!!ចេញពីជីវិតTaehyung សុីញ៉េលែងលះហើយដោះលែងគាត់អោយមានសេរីភាពទៅ!!
Yungdy : អត់ទេ!!មិនថាយ៉ាងណាខ្ញុំក៏មិនទៅដែរ..ហឹកហឹកខ្ញុំមិនលែងលះទេ...
Fancy : នាងល្ងង់!!នាងមិនឃើញទេឬយ៉ាងម៉េច!!?Taehyungនឹងខ្ញុំពួកយើងស្រលាញ់គ្នានាងចង់នៅជាឆ្អឹងទទឹងកក្ដីសុខពួកខ្ញុំមែនទេ!!?Taeគេមិនបានស្រលាញ់នាងទេនាងភ្លើ!!នាងចង់តោងគេដល់ពេលណាទៀត!?
Yungdy : ហឹកហឹកឈប់និយាយទៅ!!ហឹកហឹកឈប់និយាយទៅខ្ញុំមិនស្ដាប់ទេមិនស្ដាប់ទេ!!
Fancy : ខ្ញុំនិយាយនាងមិនស្ដាប់មិនយល់ទេឬយ៉ាងម៉េច!!?ប្រុសគេមិនស្រលាញ់ហើយនៅតាមគេដល់ណាទៀត!?មានចេះខ្មាស់ខ្លួនខ្លះទេ!!?
Yungdy : នាងឈប់និយាយទៅ!!ទោះនាងនិយាយយ៉ាងណាក៏ខ្ញុំមិនទៅដែរ!!ហឹកហឹកមែនគឺខ្ញុំស្រលាញ់គេខ្ញុំស្រលាញ់Kim Taehyung!!

« អេតាសុីវិលពណ៌ក្រហម »Where stories live. Discover now