Capitolul IV

312 20 0
                                    

Lumina și alarma îl trezise pe crețul cu ochii verzi și Harry se ridicase leneș și câteva înjurături îi scapăse. Își scoase niște skinny jeans negri și un tricou negru și pornise să își facă veșnicul duș de dimineață. Se încălțase cu ghetele maro, și luandu-și paltonul scurt negru și fesul roz se făcuse nevăzut pe usa. Ca și ieri, ajunse cu 13 minute înainte de a se întâlni cu Louis, așa că decise să se ducă la cafeneaua de ieri; mai mult ca sigur va fi și Niall acolo.
Louis stătuse pe banca din fața facultății de 15 minute, dar ca și ieri Harry încă nu ajunse. Se gândise să se ducă unde știa că este Harry, la cafeneaua de la sfârșitul drumului, dar dacă îi găsea acolo va iesi scandal. Dacă îl găseam iar cu Liam sau Niall... Gândise șatenul. Știa că Niall si Liam sunt băieți ok, sunt prietenii lui. Dar i-a spus clar lui Harry să nu se mai vadă cu ei; de fiecare dată când băiatul creț era cu alt băiat în stomacul lui Louis parcă se stârnise o luptă și nervii îi creșteau treptat. Nu știa ce se întâmplă cu el, dar știa că îl voia pe Harry departe de alt băiat. Ce se întâmplă cu mine? De ce nu vreau îl vad pe Harry cu altcineva? De fapt, de ce îmi pasă de Harry? Louis se afundase în ganduri și aproape nu îl observase pe Harry care se apropiase de el cu Niall. Aproape. Ahhh, Harry. Ți-ai făcut-o cu mâna ta.
- Hei! Spuse băiatul cu ochii verzi, dar șatenul îl luase de mână și înainte ca Niall să spună ceva, se făcuse nevăzut prin facultate.
- Oh, de ce am deja-vu? Spuse Harry, dar Louis îi strânse pulsul mai tare și se încordase. Șatenul îl împinse pe creț în baie și se uitase urât la el.
- Ce ți-am spus eu ție? Sau mai bine spus... Te-am avertizat Harold, dar tot cu Niall te-am găsit.  Strigase Louis spre Harry, dar crețul se încruntase și se dase cu un pas în spate pentru a vedea corpul micuț de statură.
- Cum adică m-ai avertizat? Cine te crezi să îmi impui reguli?? Nu ești mama! NU AI NICI UN DREPT!! Zise Harry. Louis își ridicase o sprânceană și se îndreptase amenințător spre Harry. Crețul dăduse câțiva pași în spate, până ajunse cu spatele de peretele rece. Șatenul se ridicase pe vârfuri pentru a ajunge la urechea lui Harry și îi șoptise calm:
- Uite cum facem. De acum îți găsești clasele singur, dar fii atent. Pedeapsa nu se rezumă aici... Băiatul cu ochii ca și cerul își duse mâinile pe fundul crețului și Harry făcuse ochii mari, ca mai apoi să înceapă să transpire și treptat să nu mai poată respira. Ți-am spus vreodată că ești al naibii de fierbinte? Șatenul îi mușcase lobul urechii și se îndepărtase de Harry ca să îl privească câteva secunde. Părea așa de aprins lipit de perete și respirând greoi. Louis își muscase buza și ieșise ca fulgerul din baie.
Ce s-a întâmplat? Revii la normal Harry. Respira, inspiră. La naiba, ce dracu a fost asta? Și de ce am reactionat așa? Harry se desplipise de perete și își dăduse cu ceva apă rece pe față, ca mai apoi să iasă și să se îndrepte spre sala unde avea cursul de Franceză.
Orele trecuseră, și Niall, Liam și Harry se întâlniseră la ieșirea din clădire.
- Hei, băieți! Spuse Niall și Liam își dăduse ochii peste cap la vedere blondului care mânca o înghețată.
- Hei, Harry. În sfârșit vineri! A început facultatea acum 5 zile și deja sunt terminat. Sunteți siguri că nu a trecut câțiva ani? Întrebase Liam și cei doi băieți aprobaseră din cap.
- Nu știu de voi, dar cred că eu merg undeva, vreau să mănânc ceva. Spuse crețul și Liam își dăduse ochii peste cap.
- Dar dacă deja mănânci? Ce naiba, o să te faci cât o vacă! Argumentase băiatul cu ochi căprui iar crețul îi admirase pe cei doi. Era gelos pe prietenia lor, se înțeleg așa de bine.
- Eu mă voi duce acasă, trebuie să mă întâlnesc cu sora mea. Spuse Harry și Liam zise repede:
- Ai o soră? Harry se uitase la Liam și își ridicase o sprânceană, ca mai apoi să spună calm în timp ce se îndepărtase:
- Da, dar oricum e mai mare ca tine.
[...]
Băiatul cu ochii verzi intrase în casă și se precipitase în bucătărie.
- Doamne, ce m-ai speriat!! Se auzi o voce feminină din spate și Harry își luase în brațe sora.
- Mi-a fost dor de tine! Spuse acesta iar Gemma îl strânse în brațe la rândul ei.
- Și mie de tine. Răspunse fata blonda și se uitase atent la Harry. Nu se schimbase mult de acum 5 luni; doar părul îi era mai mare, dar avea aceași sclipire în ochi și acelaș stil. Îl iubea și putea spune că are cel mai bun frate din lume.
- Despre ce voiai să vorbim? Vocea fratelui ei o scoase pe Gemma din gânduri și blonda zâmbise cald spre creț.
- Știi că voiam mereu să creez lucruri, nu? Ei bine, m-am decis să mă înscriu până la urmă la niște cursuri de modă. Nu este mare lucru, dar eu chiar vreau asta. În 3 zile mă transfer în New York. Știu că este departe, dar te iubesc si o să ținem legătura. Sper să nu te superi. Vorbise repede, chiar nu voia ca Harry să fie supărat. Nu vorbise cu el de 5 luni, dar chiar voia să devină cineva în viața. Harry zâmbise cu toți dinții și sărise direct pe Gemma.
- Gem', asta este grozav! Cum să mă supăr? Nu am de ce și nu vreau să mă supăr pe tine. Chiar mă întrebam când se va întâmpla asta. În trei zile vei pleca la New York. NEW YORK!! In trei zile... trei zile? De ce așa devreme? NICI NU AM STAT ÎMPREUNĂ! ȚI-AI FACUT BAGAJELE? CUM O SĂ AJUNGI ACOLO? UNDE O SĂ STAI? Spuse Harry, iar Gemma râse  de la întrebările fratelui ei.
- O să fiu bine, Harry! Îl întrerupse aceasta și crețul zâmbi și o prinse într-o îmbrățișare.

____________________________________________________________________________
Capitol needitat. O să îl editez când o să am timp.

                   All the love, L

Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum