Capitolul XXIV

188 12 0
                                    

Liniște. Doar Louis și Harry. Toată lumea din jurul celor doi băieți era surprinsă chiar dacă anumite persoane știau deja ca se va întâmpla asta, cu sărutul lor au declarat și demonstrat că oficial, ei erau într-o relație. Cine ar fi crezut ca marele Louis William Tomlinson, băiatul popular și arogant va ajunge împreună cu Harry Edward Styles, băiatul drăguț din primul an? Sincer, toată lumea și era evident că între ei era ceva. Louis își desparțise buzele de buzele crețului, uitându-se împrejur.
- Eu și Harold suntem împreună. S-a auzit? El este proprietatea mea și nimeni nu îi atinge în afară de mine. Înțeles? Vorbise șatenul, amenințând practic toată lumea din localul veșnic. Nimeni nu îndrăznea să spună nimic, dar normal că au înțeles: nicio persoană nu ar vrea să aibă probleme cu Louis. Între timp ce băiatul scund murea înăuntru din cauza buzelor lui Harry, crețul habar nu avea ce tocmai se întâmplase. Louis chiar vrea avem o relație? A făcut-o doar salveze? Este gelos pe Damien? Tocmai ce ne-am despărțit... dar nu regret. Trebuie neapărat vorbesc cu Louis. Gândise Harold, vrând răspunsuri la întrebările lui confuze. Băiatul cu ochi albaștri îl luase de mâna pe Harry afară din local, crețul oprindu-se din mers.
- Ce s-a întâmplat? Întrebase Louis calm, neștiind de ce băiatul cu ochi verzi se oprise.
- Ce s-a întâmplat?? Louis, tocmai ce ne-am sărutat!! Exclamase Harold, uitându-se în ochii băiatului scund și așteptând o reacție.
- Și? Am mai făcut-o. Ridicase din umeri Louis, încruntându-se.
- Da, dar atunci era altceva. Și ce este cu asta... "Suntem într-o relație"... cum adică? Întrebase Harry, așteptând un răspuns clar. În inima lui aștepta un răspuns afirmativ, chiar voia să fie iubitul băiatului cu păr drept și șaten, de fapt, așteptase asta de ceva timp... de mult timp. Te rog spune suntem un cuplu, te rog fă-o. Gândise Haz.
- Aveai nevoie de o scuză să te desparți de Damien, știam că nu îl vrei și te-am ajutat. Zise Louis, tot cerul căzând pe băiatul cu ochii de culoarea jadului. Trebuia să își dea seama de prima dată, Louis nu il va iubi niciodată și nu va vrea o relație cu el în veci. Era doar un idiot că se îndrăgostise de el, cu toate că nu regretă asta.
- Ah da... mulțumesc. Spuse Harry, uitându-se la el. Nu știa ce anume să spună, ar fi ciudat să îl fi întrebat dacă ei chiar erau într-o relație. Așa șatenul va înțelege că Harry ar vrea o relație cu el; nu ca nu ar vrea una, dar totuși. Habar nu avea ce anume să facă, tot ce făcuse în acel moment a fost să își lipsească buzele de buzele șatenului. Se simțeau atât de bine, chiar dacă nu recunoșteau, amândoi abia așteptau momentul. Harry își mișca buzele delicat pe buzele de catifea a șatenului, iar Louis voia să îl devoreze la propriu. Șatenul se simțea ca în rai, iar de fapt nici nu mai știa ca se simte atât de bine, atât de dulce și delicat. Și cu toate astea, Louis îl săruta atât de gingaș pe băiatul cu ochi de culoarea jadului, încât îi era atât de frică să nu cumva să îl rănească. După atât de mult timp, el și-a dat seama că băiatul creț era atât de casabil și distins. Când cei doi aproape au rămas fără aer, și-au despărțit buzele și și-au atins frunțile, zâmbind stupid.
- Mi-a plăcut. Spune Louis, împreunând mâna lui cu mâna crețului. Harry doar zâmbise fin, înainte să se uite la mâinile lor împreunate, uitându-se în ochii lui Louis călduros.
- Oficial, tu ești al meu. Adăugase Louis, sarutandu-l pe Harry încă o dată.

[...]

- Mamă? Spuse Harry atunci când apelul pe care l-a făcut a fost răspuns.
- Harry! Bună, ce s-a întâmplat? Ești bine? Întrebase Anne, atunci când văzuse ca Harry o sunase. Făcea asta foarte rar de când plecase la facultate, și știa că de câte ori făcea asta era foarte important.
- Nu s-a întâmplat nimic, sunt bine. Te-am sunat să te întreb, invit mai bine spus, la cina în seara asta. Ora 8, acasă la mine. Zise crețul, încă nesigur de propunerea asta.
- Sigur, voi veni. Totuși, doar noi doi? Anne întrebase. Știa că este ceva ciudat cu Harry, și voia să afle ce anume.
- Eu, tu și... iubitul meu. Harry era speriat de reacția mamei lui, ea știa de orientarea sexuală a fiului său și era de acord, totuși frica nu dispărea așa ușor.
- Iubitul tău? Tu nu ai un iubit... Stai... Oh Dumnezeule Harold, ai un iubit și vrei să îl întâlnesc! Țipase Anne, fericită pentru că Harry își găsise un iubit și bineînțeles, avea de gând să îl prezinte. Băiatul înalt a fost mai speriat atunci când mama lui a țipat, dar și-a revenit în următoarele minute în care vorbise cu Anne despre noutăți și ei bine, despre Louis. Imediat cum a închis apelul, băiatul cu păr drept sărise pe el și îl sărutase, apăsat dar firav.
- Și, cum a reacționat? Întrebase Louis, fiind puțin nervos pentru cina de astăzi, dacă va fi una.
- A fost minunat Lou, deja te iubește. Am vorbit despre tine și a spus că ne vedem astăzi. La auzul cuvintelor, inima lui Louis s-a încălzit deodată. Normal că voia să facă o impresie bună familiei iubitului său, voia să fie plăcut de toți. În plus, ura să piardă dacă se poate numi așa pentru că dacă familia lui Harry nu va fi de acord cu relația lor, îl va pierde pe Harry și chiar nu voia asta.
- Hei Lou, va fi totul bine. Nu mai fi așa, va fi perfect. Te va iubi mai mult ca sigur. Harry încercase să îl liniștească pe băiatul cu ochi albaștri, uitându-se cu părul lui. Sincer, iubea să facă asta și de câte ori avea ocazia o făcea. Părul lui Louis era atât de fin și moale, parcă îți afundai mâinile în nori pufoși. Crețul își scuturase capul înainte să vadă și unicorni, ajutându-l pe Louis să își găsească niște haine și după, apucându-se de mâncare. Iubea și să gătească, mai ales dacă era în compania lui Louis, chiar dacă scundul era varză în bucătărie.
- Avem 5 ore la dispoziție să terminăm toate astea. Spuse Louis, sărutând fruntea băiatului cu bucle.

____________________________________________________________________________
CAPITOL NEEDITAT. CONȚINE GREȘELI ÎN EXPRIMARE ȘI GREȘELI GRAMATICALE.

Hei hei, nu, nu am murit și îmi pare atât de rău că nu am mai scris nimic până acum. Am fost ocupată cu scoala și noua mea relație yay, iar săptămâna viitoare am o excursie în Sicilia pentru 4 zile. Abia astept, în sfârșit o pauză. Totuși sunt aici cu un capitol nou și sper să scriu altul cât mai curând.

All the love, Lavinia

Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum