Ca în ultimile două zile, alarma îl trezise pe Harry. Crețul se ridicase din pat și se frecase încetișor la ochii încă sensibili la lumina din cameră. Își luase o pereche de skinny jeans negri, un tricou 'Kiss' și se duse în baia din cameră. Avea nevoie de un duș rece, nu prea îi plăcea, dar dacă vrea să se trezească este necesar. Se îmbrăcase și se încălțase cu ghetele negre, ochelarii de soare nelipsindu-i nici de data aceasta. Își luase ghiozdanul și pornise înspre locul unde avea întâlnire cu Louis. Mergea încet, încă avea timp.
Ajuns în fața facultății, Harry se uitase după șaten, dar nici de data aceasta nu era nici o urmă de el. A spus că o să vină. Crețul decise să mai aștepte, având în vedere că nu este 9:20. Mai avea 10 de minute și nu știa ce să facă. Își aduse aminte că atunci când trecuse prima dată pe aici cu mama lui văzuse o cafenea, nu prea departe de clădirea gigantă. Mergea înainte și într-un final ajunse la acestă cafenea. Se așezase la o masă și așteptase să vină cineva să îi ia comanda.
- Cu ce vă pot servi? Se auzi o voce masculină și băiatul cu ochii de culoarea jadului își ridicase privirea, dând de un băiat blond cu ochii albaștri. Harry își comandase o cafea și în timp ce așteptase, Niall intrase pe ușa cafenelei.
- Hei! Spuse și băiatul cu ochii verzi își ridicase privirea.
- Hei. Zâmbise înspre el și blondul se așezase pe scaunul alăturat.
- Cum o duci? Te mai pierzi pe holuri? Îl întrebase Niall și Harry zâmbi.
- Câteodată. Spuse acesta. Harry vorbea cu sora lui, Gemma și între timp Niall își comandase o cafea. Cei doi băieți stătuse de vorbă așa mult și uitaseră că trebuiau să ajungă la cursuri.
- La naiba! Este 9:50! Peste 10 minute încep cursurile! LOUIS, LA DRACU! Mă va omorâ! Țipase Harry și Niall se uitase la ceas și facuse ochii mari.
- Da, ai dreptate. Mai bine mergem. Se ridicase împreună și pornise spre clădire. Încă din depărtare se putea vedea Louis stând pe o bancă în fața facultății. Harry înghițise în sec și avea de gând să îi ceară scuze, dar Louis se ridicase când îi văzuse și se apropiase de cei doi tot mai rapid.
- STYLES! Ai idee că a trebuit să te astept pe tine 30 de minute? Și de unde vii? De ce ești cu el? Se țipase Louis la cârlionțatul cu ochii verzi. Harry își ridicase o sprânceană dar stătuse nemișcat.
- Scuze, am stat de vorbă și am uitat că trebuia să vin. Nu am observat cum a 'zburat' timpul. Spuse crețul și Louis îl luase de mână și intrase în facultate, ca mai apoi să se oprească în baie.
- LA NAIBA! De ce când te găsesc ești mereu cu un băiat? Liam, Niall. Ce naiba? Îi strigase în fața Louis băiatului cu ochii verzi.
Harry înțepenise o secundă și abia atunci își dăduse seama de ce a spus Louis.
- Sunt prietenii mei care m-au ajutat când tu nu erai aici. Spuse Harry calm. Nu voia să se enerveze fix de dimineață, dar având în vedere că vorbea cu Louis...
- La dracu! Să nu te mai văd pe lângă ei. Îi ordinase șatenul lui Harry. Harry facuse ochii mari și se încruntase.
- Cum adică să nu mă mai vezi pe lângă ei? Nu ai nici un drept să îmi impui reguli! Țipase crețul la băiatul cu ochii albaștri.
- Nu vreau să te mai văd cu ei și gata, să nu zici după că nu te-am avertizat. Acestea fură ultimele cuvinte spuse de șaten crețului. Louis plecase din baie și Harry rămase acolo pentru aproximativ o oră. Cum adică să nu mă mai vadă pe lângă ei? Ce drept are el să îmi impună reguli? Cine se crede?? Deodată Harry rânjise atunci când o idee înflorise în gândurile lui. Am să mă apropii de ei cât mai mult. Să vedem ce o să îmi faci tu, Tomlinson. Gândise crețul iar după plecase din baie îndreptându-se spre sala unde se va ține cursul de biologie. Bine că întrebase ieri pe cineva unde se vor ține cursurile azi, nu prea avea încredere în Louis.
[...]
Băiatul cu bucle maronii terminase cursurile și auzise că și Niall și Liam terminase tot la ora aia, așa că plecase în sala unde cineva a spus că cei doi vor fi acolo. Harry intrase în sala și îi văzuse în fundul clasei, așa că se îndreptase spre ei.
- Hei! Spuse acesta iar cei doi băieți îl salutase înapoi.
- Ce cauți pe aici? Îl întrebase Liam pe creț și Harry zâmbi inocent ca mai apoi un rânjet să îi apără pe față.
- Ce este cu fața asta? Spuse blondul iar băiatul cu ochii căprui își ridicase o sprânceană.
- Nu știu... Având în vedere că azi este joi, mai este doar mâine și va fi sâmbătă. Ce ziceți dacă am ieși undeva noi trei, să ne cunoaștem mai bine? Liam și Niall se uitaseră unul la altul și apoi zâmbiseră.
- Sigur! Unde vrei să mergem? Spuse băiatul cu ochii albaștri și Harry rânjise iar.
- De ce iar zâmbetul ala pervers pe buze? Crețul râse la întrebarea lui Liam și după câteva întrebări mintale spuse calm:
- Haideți să mergem în club. Nu am mai mers în unul de 2 săptămâni. Ce ziceți?
- Vrei să ne cunoaștem mai bine în club? Râse Liam la ideea lui Harry, iar crețul zâmbise entuziasmat.
- La naiba! Nu pot să rezist la zâmbetul și gropițele alea! Zise Niall repede iar amândoi se uitaseră rugători la șaten. Liam își dăduse ochii peste cap și în scurt timp zise:
- Bine, aveți dreptate. Ce strică o zi de relax, mai ales acum că suntem în prima săptămână. Dar dacă o să vă culeg de pe jos să nu îmi mai cereți să merg cu voi! Harry și blondul zâmbiseră și băiatul cu ochii verzi mai vorbise puțin cu cei doi, ca mai apoi să plece în drumul lui. Avea de mers cam mult, așa că își pusese căștile în urechi și pornise muzica la maxim.
____________________________________________________________________________
Capitol needitat. Îl voi edita când voi avea timp.
Stiu că nu am postat de 2/3 zile, dar liceul mă omoară!All the love, L
CITEȘTI
Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]
FanficȘaten și cu ochii albaștri ca și cerul, Louis Tomlinson este dorit de fiecare persoană din facultatea pe care o frecventează de 3 ani. Anul III, arogant, atrăgător și misterios, Louis pare a fi ca un magnet asupra persoanelor. Cu buclele ciocolatii...