•după 3 luni•
Crețul își aranjase buclele jucăușe și își puse lanțul la gât înainte să își încalțe ghetele și să plece pe ușa casei lui. Era foarte fericit chiar dacă făcuse asta de multe ori. Era fericit de fiecare dată când brunetul cu ochii albaștri ca marea învolburată îl scotea la o întâlnire. După incidentul cu Louis, Harry nu avuse curaj să dea ochii cu el sau să îi vorbească. În acea zi, băiatul înalt reîntâlnise brunetul într-un club care nici numele nu și-l mai amintea. Vorbiseră mult timp, și în acea seară își schimbaseră numerele, chiar dacă le aveau, vobind a doua zi. Și-au vorbit mult și își petreceau aproape tot timpul împreună până când Damien și-a mărturisit simpatia pentru băiatul creț și tatuat. Au ieșit la o întâlnire, au ieșit la două, au ieșit la trei până când amândoi au fost de acord că se plac prea mult pentru doar prieteni așa acordându-și lor o șansă. Acum, după 2 luni de relația lor și aproape 3 luni de la "despărțirea" cu Louis, având în vedere că nu și-au vorbit deloc excluzând ziua lui Louis și abia se vedeau în timpul cursurilor, cei doi băieți sunt fericiți de relația lor. Se înțelegeau chiar bine, foarte bine și Harry putea defini relația lui cu Damien relația perfectă. Nu s-au certat până acum, nu și-au vorbit de rău și în relația lor nu a aparut nici o dramă. Se simțea bine alături de brunet și brunetului îi place compania lui Harry deasemenea. Dacă ceva timp în urmă cineva îi spunea că el este bisexual, i-ar fi râs în fața și probabil nu i-ar mai vorbi toată viața lui. Dar iata-l aici, într-o relație cu un băiat, Damien mai exact. Simțea că între ei este o conexiune destul de mare și deocamdată Harry și Damien se simt bine împreună.
- Hei Haz'. Frumos ca întotdeauna. Spuse băiatul cu ochii de culoarea mării învolburate când Harry apăruse în mașină acestuia.
- Hei Dam'. Harry spuse și rânjise scurt înainte să îl sărute lin pe buzele cărnoase.
- La mulți ani! Spuse într-un final Damien, băiatul cu ochii de culoarea jadului gândindu-se la ziua de astăzi.
- La mulți ani și ție, iubire! Zise la fel și își împletici degetele în degetele brunetului.
- Ce facem astăzi? Întrebase brunetul, Harry uitându-se încruntat la telefonul lui.
- Știi doar că nu putem scăpa de aia, deci va trebui să le facem pe plac. Petrecere rămâne? Răspunse Harry, gândindu-se la băiatul înalt șaten cu ochii cărpui și responsabil și la cel mai bun prieten al lui, blondul mâncăcios. Știa că nu avea cum să scape de Niall și Liam, doar că la inceput ideea de a face o petrecere pentru cele 2 luni de relație cu Damien îi s-a părut ciudată dar la un moment dat, a fost învins. Niall și Liam au spus că vor invita și ei pe cineva, dar Harry speta că așa va fi și că nu va umple clubul pe care l-a închiriat pentru seara asta. Cam scump, dar cel puțin era cel mai bun din oraș. Telefonul lui Harry începuse să sune așa că băiatul creț răspunse fără să se uite cine era, parcă știind că va fi ori Niall ori Liam.
- Harrryy! Ce zi este astăzi? Ha?? Da da, petrecerea voastră de 2 lunii! Harry își dăduse peste cap ochii la spusele blondului de pe partea cealaltă a telefonului și zâmbise stânjenit. Niam, după cum obișnuise să îi numească Harry pe cei doi băieții fiindcă îi era lene să le spună pe nume, l-au plăcut pe Damien din prima clipă și desigur ca și prieten. Au fost puțin supărați pe relația lui cu Damien, și asta habar nu are de ce, dar mereu i-au spus lui Harry că Damien nu este pentru el. Câteodată sunt așa de enervanți, dar crețul s-a obisnuit cu ei.- Sooo... Ce facem astăzi Darry? Îi auzise și vocea lui Liam și zâmbise la numele lor de ship.
- Mergem cu petrecerea... a raspuns Damien în locul lui Harry, fiind atent totuși la drum pentru a nu produce un accident.
- Petrecere?? Yayy.. știam eu. Deci, am planificat totul, va fi o petrecere mare și fabu-
- Hei, hei! Nici o petrecere mare și fabuloasă! Vrem ceva mic dar totuși frumos. Nu e ca si cum ne organizăm nunta. Îl întrerupse Harry pe băiatul blond cu ochii albaștri. Niall era câteodată așa de bucuros încât făcea sute de nebunii iar având în vedere că era vineri și din fericire următoarea zi nu vor cursuri, au putut organiza ceva frumos și ei bine, mic.
- Mic? Cum adică mic? Am invitat peste 70 de persoane?
- Ce ai făcut? Făcuse ochii mari Harry când auzise ce făcuse blondul.
- Haha, am spus cumva 70? Ah nu, voiam să spun 170...
Fața lui Harry era pe jos. O să îl omor pe Niall, unde a fost Liam când a facut asta? Este nebun? Si dacă toți sunt homofobi? Le-a spus cumva că este aniversarea noastră? Este nebun? Nu știe nimeni asta!
- Vreau să vorbesc cu Liam, acum!! Strigase în telefon la blond și Niall începuse să râdă. Idiot!
- Oh, hei Harry.. mă voiai la telef-
- Ești nebun și tu? Unde ai fost când Niall a invitat 170 de persoane? Spuse Harry în timp ce se jucase cu un inel de pe degetele sale.
- 170? In realitate sunt peste 200 dar... oh, aaa... nu, sunt 170 da, sunt 170.. ugh, trebuie să plec acum pa Harry!
- Să nu îndrăsneș-
Dar nu apucase să spună mai mult, ca apelul i-a fost închis în față.
- Mi-a închis la dracu, idiotul pământului!
Damien se holbase la Harry. Încă nu putea crede că era într-o relație cu el de 2 luni. Nu i s-au părut nici 2 zile dar mai ales 2 luni! Era totuși fericit că este al lui, Harry era al lui Damien și Damien era așa de fericit. Se gândea ce anume îl frământa pe Harry așa de tare încât el să fie cu fața în pământ și cu mâinile care explorau inelele de pe degetele lui, chiar dacă le știa pe de rost.
- La ce te gândești Haz? Îl întrebase brunetul pe băiatul cu ochii de culoarea jadului. Harry se uitase la Damien și lăsase un oftat să îi iasă printre buzele rozalii.
- Mă întreb sub ce pretext a invitat Niall toată lumea aia... Damien se uitase atent la el și după îl luase telefonul, apelând numărul băiatului blond dar fiind totuși atent la stradă.
După câteva beep-uri, vocea lui Niall se făcuse simțită.
- Sunt Damien. Voiam doar să te întreb sub ce pretext ai invitat toată lumea aia. Niall se încruntase și abia atunci își aduse aminte că relația Darry este secretă.
- Spune-i lui Harry să stea liniștit. Este doar o petrecere de vineri seara. Zâmbise Niall și Damien îi mulțumise rapid înainte să închidă.
- A spus că este doar o petrecere de vineri seara. Îl asigurase Damien pe Harry.
CITEȘTI
Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]
FanfictionȘaten și cu ochii albaștri ca și cerul, Louis Tomlinson este dorit de fiecare persoană din facultatea pe care o frecventează de 3 ani. Anul III, arogant, atrăgător și misterios, Louis pare a fi ca un magnet asupra persoanelor. Cu buclele ciocolatii...