Ca de obicei, crețul cu ochii ca jadul nu avuse mult noroc. Ce caută el aici, nici nu a fost invitat. Ce naiba, omul asta este peste tot la dracu. Gândise Harry când văzuse că Louis va veni cu ei la club. Ajunși în fața clădirii gălăgioase, fiecare dintre ei se pusese de acord să stea împreună, chiar dacă 2 dintre ei nu erau prea fericiți.
- Băieți, eu mă duc să aduc ceva de băut. Eu, Niall și Louis vrem ceva tare, tu ce vrei Harry? Întrebase Liam în timp ce îl analiza pe creț.
- Ceva cu mai puțin alcool pentru acum. Răspunse Harry și Liam plecase rapid.
- Eu mă duc să îmi cumpăr ceva de mâncare de la magazinul de peste drum. Vreți ceva? Zise Niall și cei doi băieți își dăduse ochii peste cap.
- Ai mâncat înainte să venim aici, Niall! Reproșase Harold și Niall nu mai spuse nimic, ci se făcuse nevăzut printre mulțime. Harry și Louis rămăsese singuri. Cei doi se analizau și fiecare simțea liniștea stânjenitoare dintre ei, chiar dacă pe fundal era numai gălăgie de la mulțimea care dânsa și se distra. La naiba, omoara-mă. E al dracu de frumos. Și picioarele alea lungi și subtiri, dă-mă dracului. Nu mai pot să rezist. Ce îmi faci tu Harry? Își spusese Louis uitându-se la crețul care stătea la 2 metri de el. Harry simțind că este analizat, își desprinse privirea de pe Louis și băuse ultimul strop din băutura lui. Se ridicase liniștit de pe canapeaua moale și începuse a cauta baia. Merse până nu mai știa unde naiba este și până la urmă văzuse un semn care arăta baia. Intrase repede dar nici nu văzuse baia bine, că ajunse cu fundul direct pe faianța albă.
- Auu, asta a durut! Spuse crețul de jos și un băiat îl ajutase să se ridice.
- Scuze, nu te-am văzut! Zise băiatul și Harry se uitase la el. Părul său scurt și brunet se reflecta in lumina puternică din baie și ochii de un bleu royal îl făceau pe băiatul înalt atât de atrăgător, încât nu îți puteai lua ochii de la el.
- Damien. Spuse acesta și Harry îi răspunse încă prins în 'vrăjile' lui.
- Harry.
- Uite, chiar îmi pare rău că am dat peste tine. Te aștept la ușa, îți fac cinste cu o băutură. Măcar atât. Crețul acceptase și după, cei doi se așezaseră la barul clubului. Damien își comandase ceva cu alcool, și că data trecută Harry își comandase ceva cu mai puțin alcool.Băiatul cu ochii ca și cerul se plictisise să stea pe canapeaua aia afurisită mai ales după ce a plecat crețul. Se ridicase și se pierduse prin mulțimea fericită până la un moment dat ce văzuse un cap brunet cu doi ochi ca și caramelul. Îl recunoscuse pe băiat imediat și începuse să îl strige puternic.
- Zayn. Zayn! Zayn! MALIK! Brunetul se întoarse cu fața la Louis și zâmbi fericit când zărise șatenul.
- Tomlinson! Cum o duci frate? Îl îmbrățișase strâns și îi rânji îi gât, dar Louis simțise și începuse să râdă puternic.
- Tipic Zayn Malik. Pe aici, ce să fac. Încerc să mă distrez. Tu ce cauți prin Londra? Spuse băiatul cu ochii albaștri și Zayn îi răspunse:
- Cu treabă. Mama ce mă dor picioarele, hai pe canapea. Mă duc să iau ceva tare întâi, vin imediat.
Cei doi vorbiseră mult despre ce au făcut în ultimul timp și apoi vorbiseră despre amintirile lor.- Mă piș pe mine frate, mă duc la baie. Spuse șatenul și începu să râdă zgomotos din cauza alcoolului.
- Mă găsești aici, Tommo. Adăugase și Zayn. Unde dracu e o baie, nu mai pot. Fac pe mine la naiba! Mergând prin mulțime, Louis îl văzuse pe Harry. Dar nu era singur, era cu un brunet. Cei doi râdeau și păreau fericiți și apropiați. Cam prea apropiați pentru Louis. Șatenul găsise baia în scurt timp și nici bine nu intrase în camera că pumnul lui făcuse cunoștință cu peretele murdar.
- La dracu cu tine! Ce ți-am spus până acum Harry, ce mama naibii ți-am spus?? Louis prea nervos, ieșise din clădire pentru a fuma o țigară; numai așa îi treceau nervii. Se uitase în jur și văzuse că unul se apropiase de el.
- Ai un foc, amice? Întrebase un blond robust.
- Nu am. Acum dispari. Răspunse Louis și se întoarse cu spatele la matahală.
- Vezi că te-am întrebat frumos. Nu e frumos să răspunzi așa. Spuse blondul și în scurt timp veni și replica șatenului:
- Nu e frumoasă nici fața ta, dar totuși vorbesc cu tine. Băiatul blond se enervase și îl luase pe Louis de gulerul cămășii.
- In curând nici fața ta nu va fi frumoasă!
[...]
- Harry! Se auzi o voce din spatele crețului. Harold se întoarse și îl văzuse pe Liam.
- Ce s-a întâmplat? Zise băiatul cu ochii verzi și Liam se uitase curios la brunetul de lângă el.
- L-ai văzut pe Louis cumva? Nu îl găsim nicăieri.
- Habar nu am, nu l-am văzut. Cred că e într-o cameră cu vreo fata. Răspunse Harry și Niall întrebase:
- Cu vreo fata?
- Cu un băiat, voiai să zici. Îl corectase Liam pe creț. Harry se uitase confuz la Liam și băiatul cu ochii căprui văzându-l confuz îi spuse liniștit:
- Louis e gay. Harry se uitase în gol câteva secunde apoi îl prezentase pe Damien celor doi dar, la jumătatea prezentării, telefonul băiatului cu părul ciocolatiu începuse să sune.
- E Gemma, sora mea. Spuse celorlalți și încercase să iasă afară, dar când găsise ieșirea îl văzuse pe Louis bătându-se cu un blond. Ce dracu se întâmplă aici...
- Louis la naiba! Harry sărise pe cei doi și până la urmă îi despărțise. Îl apucase pe Louis de mână și pornise cu el in baia clădirii. Îl sunase pe Liam să cheme o salvare pentru băiatul de afară și chemase un taxi. Se uitase la șaten și se încruntase analizându-i loviturile.
- Ce dracu a fost în capul tău? Începuse să îi ceară socoteală băiatului cu ochii albaștri.
- Ce te interesează? Reușise într-un final să răspundă Louis. Harry se uitase urât la el și îl luase pe Louis de mână ieșind în spatele clubului pentru a urca in taxi. Harry își spuse adresa și Louis se uitase la el și îl întrebase nervos:
- Ce dracu, unde mă duci?
- Taci odată! Se țipase crețul și băiatul șaten văzând că este nervos tăcuse. Pe drum corpul lui Louis începuse să îl doară și cu, cât trecea timpul corpul îi amorțea mai mult. Ajunși la Harry, crețul îl luase pe șaten pe sus.
- Lasă-mă! Știu să merg și eu. Spuse șatenul.
- Taci odată Tomlinson și nu mai fi încăpăținat măcar o dată în viața ta. Nu ai cum sa mergi în starea asta. Louis ascultase și își lăsase capul pe pieptul lui Harry, prea obosit acum să se gândească la consecințe.
Băiatul cu părul ciocolatiu îl lăsase pe șaten ușor pe pat și Louis stătuse nemișcat până ce Harry venise cu o trusă de prim-ajutor și îi curățase toate rănile, bandajând câteva cu delicatețe.
- Du-te și fă un duș, bandajele nu se vor uda. Spuse în șoaptă crețul și Louis se ridicase leneș de pe patul moale. Se întoarse îmbrăcat în pijamalele care erau pe coșul de rufe, probabil lăsate de Harry pentru el.
- Tu o să dormi în pat, eu dorm jos. Zise băiatul cu ochii verzi și Louis aprobase ușor din cap. Se așezase printre așternuturile albe și un miros de mentă cu pin îi invadase nările. În scurt timp, se lăsase pradă lumii viselor.____________________________________________________________________________
Capitol needitat. Îl voi edita când voi avea timp.
All the love, L
CITEȘTI
Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]
FanfictionȘaten și cu ochii albaștri ca și cerul, Louis Tomlinson este dorit de fiecare persoană din facultatea pe care o frecventează de 3 ani. Anul III, arogant, atrăgător și misterios, Louis pare a fi ca un magnet asupra persoanelor. Cu buclele ciocolatii...