Lumina puternică și răcoarea care intra pe geam îl trezise pe băiatul cu ochii verzi. Harry se ridicase leneș din patul sau mare și călduros și se îndreptase să închidă fereastra. La naiba, nici sâmbăta nu am voie să dorm. Gândise acesta. Se trânti iar în patul primitor și aproape adormise când auzi telefonul sunând.
- Da? Spuse crețul somnoros.
- Harry? Sunt Anne. Ești acasă? Aș cam vrea să vorbim și cred că o să vin la tine... Spuse femeia și Harry se ridicase în șezut.
- Mamă? Sigur, poți veni. Te aștept. Răspunse Harry și Anne închise. Despre ce vrea să vorbim? Până acum nu a mai venit aici fără să anunțe măcar cu 2 zile înainte. Ciudat. Telefonul îi bâzâise și Harry îl luase. Primise un mesaj, dar era un număr necunoscut.
/1 săptămână. Cealaltă te voi ajuta eu. Dar nu fiindcă vreau, ci pentru că după o să am probleme./ 15:47
Crețul își ridicase o sprânceană și tastase repede încă stupefiat că este aproape 14 și a dormit până acum.
/Despre ce vorbești? Cine ești?/ 15:47
/Tu cine crezi că sunt? Harry, nu fă pe prostul. Încă nu am uitat că te-am găsit cu Niall și încă nu am uitat că ești pedepsit./ 15:48
Louis. De unde are el numărul meu? Și ce înseamnă chestia asta cu pedeapsa? Nu am făcut nimic, ce naiba! Gândise Harry și îi răspunse imediat, nervii începând să pună stăpânire pe el.
/Cum adică sunt pedepsit? Tomlinson, îți amintesc că nu ești mama. Nici ea nu are dreptul să "mă pedepsească" și îți permiți tu? Cine te crezi?/ 15:50 Băiatului cu ochii verzi îi crescuse nervii și își lăsase telefonul pentru o baie fierbinte. Își umpluse cada cu apă fierbinte și se scufundase în apa care îi alina pielea. [...]
Soneria se auzise și Harry se ridicase de pe pat deschizându-i Annei.
- Harry! Ce mare ai crescut! Femeia sărise direct pe creț și Harry zâmbise bucuros apoi își dăduse ochii peste cap.
- Haide mamă! Nu ne vedem de 8 luni, intră. Mi-a fost dor de tine. Spuse Harold și Anne intră în bucătărie.
- Și mie mi-a fost dor de tine, dragule. Cum merge facultatea? Ai inceput de o săptămână. Întrebase femeia șatenă și luase loc pe unul din scaune.
- Mhm.. Primele 2 zile m-am pierdut pe holuri, dar după m-am învățat cât de cât. El zâmbise și Anne zâmbise și ea, dar apoi abordase un chip serios.
- Am venit aici să vorbim ceva important. Stai jos. Spuse aceasta. Harry o ascultase atent și serios.
- Știu că am îmbătrânit dar vreau să fiu totuși fericită. L-am iubit mult pe tatăl tău... Luase o pauză și Harry se încruntase. Era o liniște stânjenitoare între ei. Am cunoscut acum 2 ani un om foarte bun și mă face fericită. Vreau să ne căsătorim vară viitoare. Crețul aproape se înecase cu propria salivă și se uitase la Anne care avea o expresie speriată.
- Asta este super, mamă! De ce nu mi-ai spus mai devreme? Este așa de frumos! Dar de ce vară viitoare? Așa de devreme? Deja ai aranjat totul? Pot să te ajut? Gemma este de accord? Se agitase Harry și Anne începuse să râdă de el. Știa că mereu era agitat pentru toate chestiile astea, asta este si motivul care lui nu i-a spus mai devreme.
- E totul ok. O să venim săptămâna viitoare la tine, vreau să îl cunoști. Zise femeia și Harry afirmase din cap. Harry și mama lui au mai stat de vorbă până la un moment dat în care Anne a plecat, lăsându-l pe Harold singur. Își luase telefonul si văzuse ca are un mesaj de la șatenul cu ochii albaștri.
/Nu mă cred nimeni, dar ți-am spus clar să nu te mai văd cu niciunul./ 15:51
/De ce? Nu am voie să am prieteni sau cum? Nu ai voie să te bagi în viața mea./ 18:20
Crețul își lăsase telefonul și când voia să se uite la televizor primise un alt mesaj.
/Ai dreptate. Dar nu vreau alte probleme, deci trebuia să te ții după mine./ 18:22 Ai dreptate, Harold. Dar dacă te mai văd cu un băiat mai aproape de 2 metri de tine simt că nu o să mai rezist și o să sar direct pe el. Gândise Louis. Șatenul se puse în pat și își butonase telefonul până primi mesajul mult așteptat.
/Tu ești ala care nu ajungi la timp, eu nu am nici o vină. În plus, am voie să frecventez ce persoane vreau. Liam și Niall sunt persoane normale și eu vreau să mă întâlnesc cu ei. Acum nu îți mai răspund, am treabă. O zi bună. / 18:25 Mai avea puțin și exploda. La naiba cu tine, Styles! Se uitase la televizor pâna se plictisise și la un moment dat își luase telefonul și îl sunase pe Liam, voia să iasă undeva dar nu avea cu cine.
"Hei, Liam. Cum o duci?" Spuse băiatul cu ochii ca și cerul când Liam răspunse.
"Ce vrei Tomlinson? Mă suni doar când vrei ceva, în rest vorbim prin mesaje. Ce este așa de important?" Zise băiatul cu ochi căprui și Louis își dăduse ochii peste cap.
"Am chef să ies undeva dar nu am cu cine. Ce zici, ieșim în seara asta?"
"Prea târziu. Am planuri diseară." Louis își ridicase sprâncenele și intrebare rapid:
"Ce planuri?"
"Ies azi cu Harry și cu Niall în club." Închise repede apelul și lăsase telefonul pe pat. LA NAIBA CU TINE!
/Ți-am spus să nu te mai întâlnești cu ei, și azi ieși în club? Ce dracu, Styles?/ 20:03
/Și eu ți-am spus că nu ai voie să îmi controlezi viața. / 20:03
Louis trântise telefonul de peretele gri și se duse direct în baie, unde se lăsase cucerit de apa fierbinte și de gelul de duș cu miros de mentă.
[...]
Se mai uitase o dată în oglindă mare și își aranjase părul cu mâna. Blugii negri îi stăteau strânși și îi punea în evidență picioarele lungi și subtiri și cămașă neagră transparentă îi lăsase câteva tatuaje să se arate. Își încălțase ghetele negre și își luase portoleful în timp ce se dădea cu parfumul său obișnuit. Ieșise din casă ca mai apoi să dea nas în nas cu Niall care mâncase și de data aceasta o ciocolată.
- Amice, ești nebun? Era să îmi rămână ciocolată asta în gât. Spuse blondul și Harry zâmbise inocent.
- Oricum, nu este vina mea că tu erai la ușa mea.
- Voiam să apăs soneria, Domnule Styles Împărăția Dumneavoastră. Se înclinase Niall și Harry începuse să râdă puternic.
- Gata cu prostiile, mișcați-vă odată. Vreau să ajung și eu la anul în clubul ăla. Se auzise Liam dintr-o mașină parcată la câțiva metri de cei doi. După câteva minute, Liam intrase pe o străduță și oprise în fața unui bloc.
- Ce facem aici? Întrebase Niall și Liam nu spuse nimic.
- Hei, lads. Urcase în mașină Louis și Harry făcuse ochii mari.
- Ce caută și el aici? Întrebase crețul.
- Haide Styles, nu fi așa de pesimist. Rânjise băiatul cu ochii ca și cerul și îi făcuse cu ochiul băiatului buclat.
La naiba cu tine și cu ziua asta, Louis.____________________________________________________________________________
Capitol needitat. O să îl edit când o să am timp.All the love, L
CITEȘTI
Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]
FanficȘaten și cu ochii albaștri ca și cerul, Louis Tomlinson este dorit de fiecare persoană din facultatea pe care o frecventează de 3 ani. Anul III, arogant, atrăgător și misterios, Louis pare a fi ca un magnet asupra persoanelor. Cu buclele ciocolatii...