Capitolul II

334 21 0
                                    

Alarma începuse să țipe prin camera liniștită. Harry se dăduse jos din pat și mai mult adormit închise alarma. Deja a început anul, și deja sunt obosit. Intrase în baie pentru a-și face un duș fierbinte. Știa că așa nu se va trezi, dar era rece afară și dacă mai făcea și un duș rece, sigur va răci. Ca de obicei, blugii îi erau strânși pe picioarele lui lungi iar abia acum observase cât de mult îi pune în evidență blugii ăștia fundul. De data asta se îmbrăcase cu o cămașă roșie în carouri. Își luase ochelarii de soare, se încălțase cu veșnicile ghete maro, își luase ghiozdanul și plecase spre clădirea unde avea să își petreacă câteva ore. Ieri, înainte să plece se întâlnise cu Louis care i-a spus că se vor vedea în fața facultății la 9:20. Ajuns în fața clădirii se uitase după Louis dar nici urmă de șatenul cu ochii albaștri. Intrase în facultate și se gândise să se ducă până la baie, și așa a plecat mai devreme pentru a se întâlni cu Louis. Trecuse pe lângă câteva săli și un sunet puternic îi atrase atenția. Se decise să vadă ce se întâmplă și intrase în clasa doar cu jumătate de corp. În acea clasa era Louis cu un băiat brunet, cu ochii ca și caramelul. Louis era lipit de perete iar brunetul îl săruta cu pasiune. De asta nu a venit. Ce caută cu băiatul acela? Este gay? De ce nu mi-a spus? Mii de gânduri îi invadase mintea și plecase din acel loc. Se simțea rău. Dar nu pentru ca Louis era cu un băiat, dar fiindcă Louis nu i-a spus nimic. Măcar dacă m-ar fi anunțat că nu poate veni. Intelegeam. Dar mai mult se simțea rău pentru Louis. Dacă un profesor sau directoarea îl vedea pe Louis sau Harry singur, Louis va intra în belele serioase. Se plimbase prin clădire cam 15 minute, dar văzând că nu găsește pe nimeni se decise să intre într-o clasă oarecare. Bătuse la o ușă mare din lemn și o voce puternică de bărbat se auzise de pe partea cealaltă a ușii.
- Intră! Harry deschise ușa și spuse timid:
- Mă scuzați că întrerup lecția, dar sunt primul an și încă nu m-am obișnuit cu sălile. Îmi puteți spune și mie unde se ține ora de filologie clasică?
- Desigur, nici un deranj. Liam, du-te și arăta-i unde este sala de filologie lui... Spune profesorul.
- Harry, Harry Styles. Raspunse crețul.
Un băiat șaten se ridicase din ultima bancă și îi zâmbise politicos crețului. După ce ieșise din sala Liam îi spuse lui Harry:
- Deci, esti primul an. Eu sunt Liam Payne, sunt al doilea an. Aproapo, frumos păr. Spuse acesta zâmbind. Băiatul cu ochii verzi îi mulțumise șatenului și se prezentase la rândul lui.
- Eu sunt Harry Styles. După cum știi sunt primul an și încă din prima zi mă întreb cât de mare este clădirea asta. Și acum trebuia să am un șaten cu ochii albaștri pe lângă mine. Louis trebuie să îmi mulțumească mai târziu. Liam se oprise din mers când auzise numele "Louis."
- Îl cunoști deja pe Louis Tomlinson? De fapt, nu m-aș mira. Spuse Liam liniștit.
- Poveste lungă. Zâmbise crețul la Liam.
Telefonul lui Liam începuse să sune și răspunse rapid.
"Da, Niall? Da, sigur. După ce îl conduc pe Harry duc. Sigur, ca de obicei. 3?? Ce faci tu cu trei? Ești nebun?" Liam își îndepărtase puțin telefonul de la ureche când vocea blondului era mai puternică și își dăduse ochii peste cap. "Ok, o îți cumpăr 3. Da. VIN, NU ÎMI MAI ȚIPA ÎN URECHE. DA NIALL, O SĂ ÎȚI CUMPĂR 3 CUTII DE PIZZA, DAR TE ROG. NU MAI ȚIPA IN URECHEA MEA!" Șatenul închise și Harry se uitase ușor amuzat la el.
- Bagă mereu ca spartul în el, mereu încerc să îl fac să nu mai mănânce atât dar niciodată nu reușesc. Mă întreb de ce încă încerc. Spuse Liam zâmbind spre Harry. Ok, am ajuns. Dacă o să ai nevoie de mine, mă găsești în sala 74, etajul 4. Ne vedem.
Harry îl salutase pe băiatul cu ochii căprui și intrase în sala.
[...]
După ce se terminase orele, Louis abia atunci își aduse aminte de Harry. La naiba, trebuia să am grijă de el. Sper nu l-a găsit directoarea. Se primbase prin toată clădirea până ajunse în baie unde îl văzuse pe Harry cu un băiat. Liam Payne? Ce caută cu idiotul asta Harry?
- Harry, hei! Spuse Louis și se apropiase de cei doi.
- Oh, hei. Spuse Harry plictisit.
- Tomlinson! De când nu mai vii pe la ore? Știi că maică-ta le plătește, nu? Pierzi banii degeaba. Spuse Liam si zâmbise spre băiatul cu ochii ca și cerul.
- Nu am timp acum, Liam. Louis îl prinse pe Harry de mână și se oprise pentru câteva secunde. Se simțise de parcă Harry l-ar fi curentat. Parcă mii de furnici i-ar intra pe sub piele și nu mai putea respira. Îi dăduse drumul mâinii crețului și îi spuse să îl urmărească.
- Ce cauți cu Liam aici, Styles? Întrebase ușor iritat.
- Stăteam, vorbeam. Nu se vede? Răspunse Harry la fel de iritat.
- Nu, la naiba. Credeam ca faceți sex. Normal ca am văzut ce făceați, dar de ce ești aici cu el? Îl întrebase șatenul pe Harry și începuse să râdă încet.
- Aa, scuze dacă nu am așteptat să mă găsești pe coridoare fiindcă nu mi-ai zis unde este sala de filologie clasică. Presupun că buzele acelui brunet se pierduse și ele. Trebuia să mă aștepți în fața facultății dimineață, Louis. Măcar puteai să îmi spui că nu poți veni, ca să nu vin la 9:20 ca prostul. Îi răspunse crețul enervat.
- La naiba... înjurase șatenul printre dinți. Ne vedem mâine la aceași oră, o să vin. Spuse într-un final Louis. Apropo, frumos fund. Zise Louis și în secunda următoare dispăruse deja. Harry se uitase puțin șocat, dar își revenise repede și își dăduse ochii peste cap.

____________________________________________________________________________
Capitol needitat. Îl voi edita când am timp.

Love is love!❤🧡💛💚💙💜

                                    All the love, L

Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum