Crețul mai avea puțin și leșina auzind provocarea adresată lui. Cum adică să îl sărut? Se uitase imediat la Louis și se încruntase văzându-l așa calm. Înghițise în sec și avuse de gând să refuze provocarea, dar își aminti că mai avea pe el doar boxerii și să rămână complet nud nu era tocmai goal-ul lui. Își umezi buzele și privise persoanele din cerc care se uita la el insistent, parcă așteptând ceva să se întâmple. Își mutase înapoi privirea pe Louis și îl rugase, tot cu privirea, să vină el. Șatenul se ridicase de pe podea și venise în dreptul lui, punându-se turcesc și uitându-se în ochii lui verzi. Harry își umezi din nou buzele și înghițise în sec, înainte să își lipească buzele de buzele lui Louis. La fel ca și prima dată, buzele băiatului scund erau moi și dulci, perfecte pentru Harry. Băiatul cu ochii verzi își puse mâna pe obrazul lui Louis, șatenul prinzându-l de ceafă pentru a adânci sărutul. Louis aștepta de mult momentul asta, momentul în care să îi simtă din nou buzele lui Harry, limba lui Harry, părul moale, să îl simtă pe el chiar și pentru o secundă. Fluturii din stomacul lui Harry aproape îi ieșeau pe gură, fiori străbătându-i prin corp și părul de pe mâna ridicându-se instant. Crețul îl voia pe Louis în totalitate chiar dacă nega asta, în adâncul inimii lui îl voia pe Louis în totalitate și numai pentru el. Limba băiatului cu ochii albaștri își facu loc în gura lui Harry, luându-i limba într-un dans alert și senzual. Prin sărutul acela Louis își transmise toate sentimentele lui și la fel și Harry. Cei doi se plac chiar dacă nu vor să și-o recunoască. S-au depărtat atunci când au rămas fără aer și și-au lipit frunțile uitându-se în ochi chiar dacă toată lumea era în jurul lor. Mână lui Harry încă era pe obrazul lui Louis, luându-și-o atunci când aplauze și felicitări se auzeau pe fundal. Louis se mutase la locul lui încă privindu-l pe creț. Jocul începuse din nou dar cei doi băieți nu erau atenți deloc, amândoi gândindu-se la sărutul lor. După ce jocul se terminase și în sfârșit persoanele care erau în cerc s-au despărțit, fiecare văzându-și de treaba lor, Harry îl văzuse pe Niall cu Eve urcând la etajul clubului și zâmbi pervers și învingător. Se îmbrăcase rapid și se așezase înapoi pe canapeaua pe care ei au stat prima dată și a început să analizeze petrecerea. Normal, ar fi trebuit și era pentru aniversarea lui cu Damien dar ceilalți nu știau nimic și era mai bine așa. A observat că și Damien era de negăsit dar a gândit că probabil era împreună cu Liam vorbind și distrându-se.
După câteva minute și băuturi băute Harry se ridicase de pe canapea, urcând la etaj pentru a se duce la baie având norocul că știa clubul pe de rost pentru ca altfel mai mult ca sigur, nimerea printr-o camera în care cine știe ce persone și-ar fi satisfăcut plăcerile carnale. Își făcuse nevoile repede și s-a uitat în oglindă după ce și-a spălat mâinile înainte ca un bărbat să intre, aplecându-se imediat peste closet și vărsând alcoolul pe care îl băuse.
- Scuze omule pentru asta, dar prea mult alcool strică. Spuse bărbatul blond atunci când se ridicase și se spălase pe față și mâini.
- Te cred. Adăugase și Harry când simțise o amețeală puternică. Blondul se sprijinise de chiuvetă și își închise ochii înainte să zică:
- Uite, pare ciudat dar la dracu dacă pot să văd ceva normal. Știu că nu ne cunoastem, dar îmi faci te rog favoarea de a mă duce într-o cameră goală pentru a-mi reveni?
Crețul își mușcase buza din cauza bărbatului blond probabil văzând că are dreptate. Îl apucase de mâna și îl scoase din baia luminată după ce îi răspunse afirmativ, se îndreptase într-o cameră în care nu se auzea niciun zgomot și spre fericirea lui camera era goală. Îl puse pe pat și blondul îi mulțumise băiatului cu părul buclat iar Harry ieșise pe ușă, lăsând bărbatul să se odihnească. Pe partea laterală a holului lipit de balustradă, stătea Louis care acum era în fața lui Harry.
- Cine era? Întrebase șatenul cu o sprînceană ridicată.
- Cine? Răspunse crețul cu o altă întrebare făcându-se că nu știe. Capul mai avea puțin și îi exploda, nu avea chef să răspundă la nicio întrebare.
- Bărbatul acela blond pe care l-ai dus în cameră, Harry. Mârâi Louis în timp ce făcuse un pas în față. Oh nu, ne întoarcem la timpurile vechi.
- Nu te interesează. Spuse băiatul cu ochii de culoarea jadului făcând un pas în spate.
- Ba da. Chiar mă interesează, Harold. Cine este? Înaintase Louis spre băiatul înalt. El doar a făcut câțiva pași în spate ajungând lipit de perete uitându-se încă la șaten.
- Răspunde-mi. Își apropiase fața de fața lui Harry, punându-și mâinile pe peretele rigid. Harry înghițise în sec atunci când Louis făcuse asta, ochii lui fiind pe buzele șatenului iar ochii băiatului cu ochi albaștri fiind pe buzele crețului.
- N-nu era nimeni, voia doar să îl duc undeva să stea pentru că e beat. Spuse Harry, inima lui bătând din ce în ce mai tare atunci când băiatul scund îl analiza.
- Ești beat. Remarcase șatenul, ochii lui încă fiind pe băiatul cu ochi de culoarea jadului.
- Nu-mi spune. Nu am remarcat. Era sarcastic Harry. Louis își ridicase o sprînceană și rânjise diabolic.
- Încă nu am terminat atunci. Cu astea spuse, Louis își lipise buzele de ale crețului. Harry icni surprins dar răspunse rapid, afundându-și mâinile în părul moale și des al lui Louis.
- Harry...? Băiatul cu păr buclat se despărțise de Louis respirând scandat, uitându-se în locul care provenea vocea. Nu cu mulți pași înaintea lor, Damien stătea cu gura întredeschisă și cu privirea ba pe Louis ba pe Harry. Cum dracu am putut uita un lucru așa de important? Cum dracu am putut uita că am un iubit?
- Damien... Nu e cea ce pare... e-eu... crețul încerca din răsputeri să îi explice brunetului cea ce văzuse înainte dar nu avea nicio explicație logică pentru acțiunile sale.
- Tocmai ne-ai întrerupt. Louis își înfășurase mâna pe talia băiatului înalt, uitându-se serios spre Damien.
- Harry? Ce se întâmplă între voi? Brunetul cu ochi albaștri marini încerca să se convingă că nimic, doar că mâna pe talia lui Harry și apropierea dintre ei nu îl ajuta deloc.
- Nu este cea ce pare, noi doar... doar voiam să... știi că nu ți-aș face niciodată asta. El m-a sărutat primul, îmi pare rău știi că... sunt al tău. Harry își lăsase privirea în jos, simțind cum mâna de pr talia lui dispare și Louis se îndepărtează ușor.
- Ce se întâmplă aici? Întrebase furios șatenul. Nu mai suporta deloc tensiunea dintre cei 3.
Damien îl privise pe Harry în ochii lui verzi și trase aer în plămâni. Dacă nu a făcut-o el, o voi face eu.
- Eu și cu Harry suntem un cuplu. Inima lui Louis s-a spart puțin câte puțin. Într-o relație. Damien și Harry. Louis își ridicase privirea din pământ și l-a privit cu lacrimi în ochi pe Harry, parcă așteptând un răspuns negativ. Crețul doar a înghițit în sec, îndreptându-se spre Damien și luându-o de mâna, la final spunând cu părere de rău:
- Eu și cu Damien suntem într-o relație. O lacrimă se scurse pe obrazul șatenului, pieptul durându-l. Simțea că va da drumul valurilor de lacrimi curând, plecând rapid din clubul acela ajungând destul de repede acasă datorită vitezei cu, care a condus.
Imediat ajuns în casă, Louis lăsase lacrimile să îi învadă chipul. Tot ce i se întâmplase până acum s-a adunat într-un ocean de lacrimi. Nu voia să plângă și cu toate astea, uite-l lipit de ușa principală dându-și aproape sufletul. Își lipise picioarele la piept și lăsase câteva suspine să se audă în holul întunecat. Piepul îl durea și simțea o greutate. Tremura din cauza plânsului care se întețea din secundă în secundă și gâtul lui devenise mai sec decât a fost vreodată. Știa că nu trebuia să pună sentimente în toată chestia asta, știa că nu a fost bun de nimic. Știa că va ajunge rănit chiar dacă el pare cel mai dur om de pe pământ, știa că Harry nu îl va accepta, știa că nu este bun nici de aruncat, știa că este un nimeni, știa că este gras și urât, știa că nimeni nu îl vrea, știa că tot ce a făcut până acum nu a fost bun deloc, știa că va fi refuzat, știa că Harry nu avea cum să îl iubească, știa că Harry nu îl voia în viață lui, știa că nu era bun pentru Harry, știa că nu îl merita pe Harry, știa că nu trebuia să se îndrăgostească de Harry.
__________________________________________________________________________________Voiam să vă spun că suntem în... 20199 yayy
Un an nou fericit tuturorSorry for this.
Sunt o persoană distrusă.Sorry pentru asta și pentru cum merg lucrurile, dar asta este necesar pentru ei.
Oricum, sper că este okay capitol chiar dacă știu că am adus panică. În plus, la mine este 04:28 01.01.2019
CAPITOLUL ESTE NEEDITAT. CONȚINE GREȘELI GRAMATICALE ȘI GREȘELI ÎN EXPRIMARE. IL VOI EDITA CÂND VOI AVEA TIMP.
Dacă este cineva online sau pur și simplu are nevoie să vorbească să îmi dea mesaj, iubesc să vorbesc.
All the fucking love, Lavinia
CITEȘTI
Un infinit și încă o secundă, iubitule! [L.S.]
FanfictionȘaten și cu ochii albaștri ca și cerul, Louis Tomlinson este dorit de fiecare persoană din facultatea pe care o frecventează de 3 ani. Anul III, arogant, atrăgător și misterios, Louis pare a fi ca un magnet asupra persoanelor. Cu buclele ciocolatii...