Sergej
Čujem njen vrisak dok mi se oči otvaraju. Setim se odmah da smo zaspali zajedno, ali ona izgleda ima noćnu moru. Sva je preznojena, viče nešto ne povezano i rita se. Blago je prodrmam i tiho joj na uvo šapnem: "Malena, probudi se. To je samo ružan san."
Pogleda me sanivo, kao da sebe ispituje otkud ja u njenom krevetu, pa se onda verovatno seti da me je pozvala, jer joj se mišići lica opuste.
"Izvini, što sam te probudila. San je stvarno bio grozan."
Okrene se licem prema meni. Sada oboje gledamo jedno u drugo. Pređem joj je palcem preko obrza.
"Hoćeš da mi ispričaš šta si sanjala?"
Naglo zatvori oči, pa duboko udahne i krene da mi priča šta ju je to toliko potreslo. "Taj san često sanjam ili bar ga sanjam kada sam pod stresom zbog sećanja... Mam i tata padaju u vodu, lupaju po prozoru automobila, viču 'upomoć', preklinju par sa obale da ih spase... Ali par sa obale se ne pomera. Oni piju šampanjac i gledaju kako se moji roditelji dave i tome nazdravljaju. Ja sam u nekom mehuru gde vrištim da im pomognu, ali niko me ne čuje. Gledam ih kako im se život gasi, gledam dva bednika od ljudskih bića kao ništa ne preduzimaju i sa celom tom slikom i jedan deo mene nestaje. Obuzimama me neopisiva tama zbog svega toga."
Zagrlim je, pa tako njena glava opet nađe put do mojih prsa. Par minuta ležimo tako zagrljeni i usput je mazim po leđima, a potom ona digne svoju glavu i njeno lepo lice se nađe opet tik do moga. Obliže svoje usne polako i pusti ih na moje.
Koliko god želeo da ljubim te najsočnije usne, moram je prekuniti, jer ovo radi samo zbog bola koji oseća. Odgurnem je polako, dok dišem isprekidano nekako izgovorim: "Prepdostavljam da znaš da ih ovo neće vratiti. Iako te prokleto želim, moram da prekinem jer ako sada uradim nešto što želim, ti ćeš me sutra mrzeti više nego išta što sam to uradio. Ti nećeš ni za šta biti kriva, jer si puna bola i stresa, pa ne možeš racionalno da donosiš odluke."
"Molim te Sergej, nemoj da morališeš sada. Ne želim ništa više sem dobrog seksa. Zaista mi je potreban. Ne samo da zaboravim, makar na neko vreme, sve ovo, već i da smirim živca", potom udahne, opet mi se približi blizu, izdahne. Njene usne su opet na milimetar od mojih i tada mi kaže: "Molim te, jebi me. Da li se sećaš kada si me poslednji put jebo? E pa to je bio i moj posledni put, a čovek se lako navuče na seks. Nijedna igračka ne može da zameni tebe", potom pusti svoje usne na moje i krene pohlepno da me ljubi, a ja kakav sam 'karakter' odmah joj uzvratim.
Lako je izgubiti se u Aninim poljupcima. Od one male stidljive tinejdžerke, postala je prava sigurna devojka koja je svesna šta može da mi učini tim svojim mekanim ko svila usnama. Ne mogu da verujem da sam opet svuda po njenom telu sa svojim rukama. Okrećem je da ona bude odozgo. Njeno dupe stiskam jako prema dole da svojom macom oseti koliko je želim. I režim: "Toliko te jebeno želim."
"Moraćeš delima da mi dokažeš, a onda ćeš se i sam uveriti koliko mi je falio tvoj najbolji drug", naglo se pusti svojom macom na moj nabrekli kurac, i bez zezanja, osećam da će mi jebeno probiti bokserice i farmerke koliko želi da utone u nju.
"Ali nije samo mojoj maci falio tvoj najbolji drugar, već i mojim usnama", krene da mi ljubi vrat pa mi svlači majicu. Spušta se poljupcima niz moj torzo sve do ivice ispod pupka. Jebote, osećaj je neverovatan. Nijedna, ali nijedna, ne pravi ovakvu dobru zbrku mojih osećanja kao ona. Svaki njen jebeni pokret uzbudi svaki deo moga tela. Otkopča mi farmerke i spusti ih zajedno sa boksericama, pa pre nego što ga poliže, kaže cvrkutavim glasićem: "Toliko si mi falio."
Njene meke usne su svuda oko moga kurca. Ovo se zove pravo blaženstvo. Guta ga do grla, ponekad ga namerno zakači malo zubima jer zna da volim da osećam bol. Sisa ga, liže ga, uvlači ga duboko... i tako nekoliko puta Ana učini svoje sveto trojstvo nad mojim kurcem kada joj ja svršim usta. Tako je prokleto seksi kada krene da guta svaku kapljicu moje sperme. Neda da joj išta isklizne iz usta.
"Postala si prava mala jebačica."
"Koja ti se Ana više sviđa?", govori dok leže do mene. Odmah se nađem nad njom pa pre nego što joj odgovorim gricnem joj vrat više puta, a ona odmah počinje da stenje.
"Volim svaku Anu da jebem i kurcem i ustima. Sada moram da vratim uslugu, a pošto ne mogu da dočekam da te vidim opet golu sve ovo na tebi ću da pocepam."
Cepam joj jebene helanke, cepam joj jebenu majicu. Grudnjak sam poštedeo, samo zato što volim kada joj bradavice izviruju preko ivice i pokušavaju da se sakriju iza malog dela čipke. Izvadim prvo jednu, pa moja usta krenu da se igraju sa njome. Cuclam to lepo ispupčenje Aninih duda, dok mi druga ruka masira njenu sestru bliznakinju. Kada jednu bradavicu zagrizem, drugu uštinem. Prelazim sa jedne dude na drugu i kunem se da bi tako mogao ceo dan. Jebeno su sočne kao dunje, ali ima nešto još sočnije kod Ane, a to je njena pička.
Ljubim je svuda po stomaku, pa unutrašnjost butina i onda napokon stižem do svog omiljenog dela. Ona je već skroz vlažna. Ližem te njene sokove. Bože, kako su dobrog ukusa. Nijedna nije tako ukusna kao Ana. Nijedna!
"Jebeno ispuštaš najbolje sokove koje sam ikada okusio, jel znaš to?", ona mi gura glavu nazad ka njenoj pički dok se skroz vrpolji, kao da ne može da podnese da se moj jezik ne igra sa njenim dugmetom za okidanje. Zasisam ga jače, dok dva prsta gurnem u nju. Sisam ga i jebem je rukom, ona kreće da se izvija i samo čujem kako viče "to, to... ne prekidaj molim te... obožavam te!"
Trese se i dalje, a ja sam opet tvrd ko kamen. Zatvori oči, kao da želi malo da predahne, ali to joj neću dozvoliti. "Malena, nema odmora", kažem joj dok se polako izdižem. Stavljam te njene duge lepe noge na svoja ramena i brzinom munje je probadam. Nema u ovom jebanju nikakve nežnosti, sve je teška glad. Gladan sam je. Ona kao programirana se odmah steže oko moga kurca i to je onaj moj intimni raj. Mesto gde se osećam najbolje na svetu.
"I dalje si jebeno uska. Ovo je definitivno najbolji osećaj."
"Sergej, postao si mnogo emotivan. Manje priče, a više jebanja", kroz dahtanje mi umiljato kaže. Jebote, ova Ana me pali još više. Mala hoće žestoko, dobiće žestoke. Brzo je okrenem da legne na stomak, raširim joj noge i dok ona tako skroz leži pribijena uz krevet, dok se njene teške grudi bore sa pritiskom, uvlačim se u nju. Krene da pomera ruke, ali ja ih odmah uhvatim. "Budi mirna Ana, jer ću te ovako jebati žestoko i dugo, da nećeš znati gde se nalaziš."
Iako sam mogao da svršim odmah čim sam par puta ušao u nju u ovoj pozi, suzdržao sam se i izdržao što sam duže mogao, pre nego što sam svršio. Ona je svršila dva puta. Jednom pri početku i drugi put zajedno samnom.
Napokon je okrenem da legne na leđa, ali bukvalno je okrenem jer je skroz premorena, pa legnem pokraj nje.
"Jel sam bar malo pomogao?"
"Zašto pre nikada nisi ovako spavao samnom? Ovo je fenomenalno!"
"Ne brini se malena, ponovićemo kada god budeš htela", sa osmehom joj odgovorim.
"Obećavaš", gleda me sa onim njenim sjajem u očima. Hvala Bogu! Samo da je zaboravila na sva sranja.
"Obećavam", kažem dok je primičem sebi i poljubim je strasno. Opet oboje više puta zastenjemo. Kada zastanemo tiho kroz dahtaje procedim: "Jebeno si najbolja jebačica u istoriji svih žena sveta."
Ana nabaci osmeh na lice, pa dok mi prstima prolazi kroz kosu pita: "Da li se to hvališ da si spavao sa svim ženama sveta? Tako si skorman dečko", pa se nasmeje.
Ana
Gleda me, a usne mu se polako izvijaju u osmeh. Tako je prokleto seksi.
"Nije bitno sa koliko sam bio, bitno je da se sa tobom osećam bogovski."
"A koliko je žena čulo ovu izjavu posle jebanja sa Volkovom mlađim?", i dalje sa osmehom ga pitam. Iako delujem bezbrižno, jedan deo mene bi sve te kurve izmlatio.
"Verovala ili ne, samo jedna", odgovori, pa me opet strasno poljubi dok mu se jedna ruka nađe na jednoj mojoj dudi, a druga na jednom guzu, pa krene da meša obema. Kroz dahtaj doda: "Jel si spremna za drugu rundu? Planiram malena do sutra da ne izlazim iz ovog stana.
"Obećavaš?"
"Obećavam!"
Osetim opet kako mu je tvrd i moje telo odmah na to odgovori. Opet sam vlažna skroz.
ESTÁS LEYENDO
PRLJAVE IGRE OSEĆAJA | ✔️
RomanceLjubav između Ane i Sergeja je turbulentna. Ide iz krajnosti u krajnost. Jedan dan ne mogu da se odvoje jedno od drugoga, dok već sledeći dan ne mogu očima da se gledaju. Iako im je ljubav začinjena divljim strastima, mnogo toga je na putu njihovom...