Ana
Sergej i ja smo zajedno. Još ne mogu da poverujem u to. Kada smo prvi put otišli na žurku u našoj zgradi mislila sam da tamo nećemo nikom govoriti da smo u vezi, ali sam se prevarila. Sergej me je držao za ruku ili me je držao zagrljenu oko struka. Sve u svemu, nije me ispuštao. Elizabet je bila sa nama u društvu, ali se ponašao prema njoj čisto prijateljski, čak ju je i više kulirao nego što je vodio bilo kakvu konverzaciju sa njom. Sve mi je to bilo čudno, ali mi je prijalo.
Bili su tu i neki Džordžovi prijatelji koji su me preko gledali, ali me je Sergej svaki put smirivao kada bi video da sam primetila. Stalno mi je govorio da je bolje da budemo istinski srećni nego polovićno i imao je pravo. Ma koliko god Džordž bio dobar momak istina je da njega nikada ne bih mogla zavoleti na isti način na koji volim Sergeja.
Najgore mi je bilo kada smo otišli zajedno kod Vlada koji se nije ni potrudio da sakrije koliko mu se ne sviđa što smo zajedno. Osećala sam se kao kreten. Međutim, čim su došli Nina, Danilo i još neki njegovi prijatelji i poznanici ponašao se pristojno. Kada smo izašli iz njegove kuće Sergej mi je objasnio da je Vlad sa svima takav dok ih ne upozna i da nemam šta da brinem.
Jednom sam slučajno u kafeteriji zatekla Sergeja kako sedi sa Elizabet, primetio je da mi je to zasmetalo, pa je počeo da je izbegava, iako ja to nisam tražila od njega.
Sa Katjom je bilo najgore. Devojka očito ne može da skonta kada je višak. Non-stop ga je zvala ili slala poruke, ako se ne bi i sama odjednom stvorila ispred nas. Ta njena uhođena su trajala sve dok je jednom Sergej nije oterao u tri lepe. Nisam bila prisutna, već mi je Lili ispričala, jer je ona tada bila kod njih u stanu.
Rekla je da je Kataja čak počela i da plače i da ga preklinje da krene sa njom, ali on ju je bukvalno digao i izneo ispred stana, a potom zaključao vrata. Nije mi to spominjao, a ja nisam htela da ga opterećujem pitanjima u vezi nje ili bilo koje druge.
Dobro znam da sam u vezi sa dečkom koji je imao dosta kombinacija i ne želim da izigravam neku ljubomornu curu, vidim da mu je stalo do mene i zato ću ga pustiti da to reši na svoj način.
Sergej
Sergej Volkov je u vezi, iako zvuči kao neki vic, to je živa istina. Što je najbolje, osećam se jebeno divno. Ana nije samo lepa, već je pored toga veoma bistra, dobra, stalno nasmejana i pozitivno utiče na druge. Milina je provoditi vreme u njenom društvu.
Što je najbolje, iako je bila do skoro devica, nisam nikada ranije upoznao tako erotičnu osobu kao što je ona... A svi znate da sam ih upoznao na pretek. Sve te bivše Ani nisu ni do kolena. Jednostavno, devojka je jedinstvena.
Šta najviše volim u vezi veze? Definitivno je to onaj osećaj kada nema nikakvog foliranja i kada ste srećni, a ni sami ne znate zašto, ali eto lepo vam je i osmeh vam ne silazi sa lica.
Ovoga puta sam rešio da stvarno budem samo sa Anom. Mogu ja to. Zbog toga sam imao poteškoća, pre svih sa Elizabet i Katjom. Naime, Elizabet je mislila da se zezam. Stalno je pokušavala da spusti Anu, kao da je to neka igra i da ću je samo ''izjebati'' u šutnuti. Ta njena blebetanja su trajala sve dok jednog dana nisam poludeo i rekao joj da ako još jednom čujem da o mojoj devojci tako priča, zažalice što me zna. Stvarno sam ispizdeo na nju. Hvala Bogu, kasnije se smirila i prihvatila situaciju, mada sam u neku ruku počeo da je kuliram. Jednostavno, znam da Ani nije sve jedno da provodim vreme sa njom i ne želim da je nerviram ili dajem povoda da misli loše.
A Katja... E to je tek priča za sebe. Nekada se stvarno zapitam da li je ona normalna. Ekatirna ne prihvata ''ne'' i to je njena najveća mana. Niko je nikada nije naučio kako da postupi ako nešto ne može da dobije. Lepo sam joj rekao na ručku da imam devojku i da želim da budem u vezi, a ona kao da nije tu informaciju prisvojila ili me nije ni slušala. Stalno je zvala ili pisala poruke. Nekada mi je bilo i neprijatno da dok ležim sa Anom i gledam film, ona non stop piše ili zove. Dan kada sam rekao da se nosi je bio kada se pojavila kod mene u stanu. Došla je citiram ''na brzo jebanje''. Tu mi je pukao film, bukvalno sam je digao i izneo iz stana, a potom zaključao vrata. Onda sam je blokirao svuda, jer mi je pun kurac njenog ne razumevanja i ne prihvatanja. Da stvar bude još gora, ona je od mene otišla pravo do Vlada da se žali, a tamo je bio i moj ćale. Naravno, odmah me je pozvao da pita šta sam uradio miloj ćerci njegovog prijatelja. Tada sam se posvađao po ko zna koji put i sa njim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
PRLJAVE IGRE OSEĆAJA | ✔️
RomanceLjubav između Ane i Sergeja je turbulentna. Ide iz krajnosti u krajnost. Jedan dan ne mogu da se odvoje jedno od drugoga, dok već sledeći dan ne mogu očima da se gledaju. Iako im je ljubav začinjena divljim strastima, mnogo toga je na putu njihovom...