Sergej
Ne mogu da verujem da je sa jebenim Blekvudom. Posle svega ona šeta sa njim po gradu. Zar je toliko slepa da ne vidi koliko je želim? Sergej, možda ona ne želi tebe, već njega. Pomiri se sa tim i nastavi dalje. Uzimam telefon i zovem Katju. Čim se javila nisam okolišao ništa.
"Večeras nemoj nikog dovoditi. Trebam te."
"Dogovoreno", odgovori ona, pa ja krenem da prekinem, ali me je Katja zaustavila: "Sergej, nije sramota da kažeš da ti falim." To mi izmami osmeh na lice, jer samo pomislim šta bi uradila kada bi znala da želim na njoj da se ispraznim jer sam besan ko pas zbog druge ribe.
Dok ručamo Vlad primeti da sam nadrndan i malo mu je trebalo da skonta što. "Da li ti to mene zajebavaš? Nerviraš se zbog ribe i to devojke sa kojom nisi ni spavao?"
"Vlad, brini svoje brige, a mene ostavi na miru."
"Halo bre, zemlja zove Sergeja. Patetišeš pola dana zbog toga što te je jedna devojka iskulirala. Prethodnih dana sam te uhvatio više puta kako ko neki manijak listaš njene fotke u telefonu, onda da čitaš stare poruke... i sve to zbog klinke koja je Ninino godište? Alo bre Sergej, daj sebi neke kriterijume."
Sada više ne mogu da mirujem, počinjem da vrištim na njega: "Odjebi od mene bre! Šta mi tu popuješ? Koje kriterujeme? Možda da se ugledam na tebe pa da jebem svaku silikonsku lutku u gradu." Ustanem od stola i krenem prema kuhinji, ali Vlad ne misli da me ostavi na miru.
"Sada si prekrdašio sve! Dolaziš kod mene u kuću i još se izderavaš, a to sve radiš samo zato što si opsednutom nekom malom. Da li ti vidiš sebe?", potom udahne duboko, pa mirnijim tonom doda: "Možda bi trebao da odeš do psihijatra."
U početku mislim da se zeza, ali što ga duže gledam shvatam da je ozbiljan. Ovo je stvarno suludo, pa krenem da se smejem ko budala.
"Vlad, mislim da obojica treba da idemo i to zajedno sa ćaletom, jer očito imamo problem kada nas zanima jedna žena", on raširi oči kao da me pita o čemu ja to pričam, ali ako igramo sa svim kartama otvorenim, onda se držim pravila. "Misliš da ne znam za Mašu? U ovoj kući provodim toliko vremena da znam kako dišeš", to je moj pobednički nastup, sada je vreme za aplauz, pa da se povučem sa scene.
Vlad nije ništa više komentarisao. Maša je divna devojka iz veoma siromašne porodice. Dobila je stipendiju za studiranje na Oksfordu, ali stipendija nije pokrivala troškove života. Njena opština je kontaktirala Vlada i on je pristao da sve finansira. Ono što nije znao, predpostavljam, da će mu tamnokosa Maša pomutiti razum. Baš kao i ja, Vlad se bori istom taktikom – nedodirljivog. Obojica mislimo da ako imamo stalno neke ribe oko nas da ćemo tako izbaciti iz glave one o kojima mislimo pre nego što utonemo u san... Da je to tako lako, gde bi nam bio kraj.
Čim je Katja došla otišli smo u moju sobu. Da, da, imam svoju sobu u bratovoj kući. Katja nije štedela na seksi damskom izgledu, a kada je počela da izvodi striptiz video sam da je ispod rublje prave đavolice. Crveni cipkasti brus, crvene cipkaste gaće, sve providno i sve nenormalno vatreno. Katja ne bi bila Katja da nije skontala da sam utučen, pa mi je zato prvo popušila da bi se potom žestoko jebali. Sa Katjom se uvek žestoko jebe, nema tu ni trunke nežnosti.
Kada se samo setim kako sam bio na sedmom nebu kda sam skontao da ću sa njom izgubiti nevinost, a sada, sada mi je jedna od omiljenih kombinacija, samo iz razloga jer je ista kao ja. Hladna sa emocijama. Međutim, ono što ona ne zna je da sam ja počeo da osećam prema jednoj devojci nešto. Verovatno bi ispizdela kada bi znala.
VOUS LISEZ
PRLJAVE IGRE OSEĆAJA | ✔️
Roman d'amourLjubav između Ane i Sergeja je turbulentna. Ide iz krajnosti u krajnost. Jedan dan ne mogu da se odvoje jedno od drugoga, dok već sledeći dan ne mogu očima da se gledaju. Iako im je ljubav začinjena divljim strastima, mnogo toga je na putu njihovom...