49. Sadašnjost

764 53 3
                                    



Sergej

Ovaj put sam rešio da ispoštujem njenu odluku. Rešila je da stavi tačku na naš odnos. Ne želim više ikada da je povredim, ni slučajno ni namerno, zbog toga sam prihvatio da više nije moja.

Ne znam da li je nastavila sa Markom ili ne. Tabloidi su je često povezivali sa zvezdima i zvezdicama Holivuda. Sem što sam video naslove, nisam ništa više znao jer nisam čitao tekstove. Morao sam da nastavim dalje i na kraju sam uspeo u tome.

Jedino o čemu sam je izveštavao je o osveti. Glupava sestra iz klinike, Beti, ne samo da je popila otkaz nego sada može da se zaposli samo kao čistačica. Učinio sam da se svuda čuje o njenoj poslovnoj etici. A Katja... Katja je zajedno sa svojima u nekom selu kraj Magadana... Vlad je usepo da njenog nadobusnog ćaleta totalno uništi. Ko mu je kriv kada misli da sam može da vodi milionske poslove, a čovek nema ni srednju školu završenu. Za neke stvari ti je ipak bitna viša matematika. Vlad je uspeo da ga izradi, a da ovaj do samog kraja nije ni primetio. Makar znam na koga je intelegentna Katja... Ocu se prvo nije svidelo šta smo napravili njegovom ortaku, ali kada mu je Vlad ispričao celu priču, pridružio nam se u pohodu koji je za cilj imao njegovo totalno uništenje. Ćale nekadašnje lepotice Katje sada farba brodove za jednog opakog brodovlasnika.

O Katji jedino znam što sam čuo od nekih zajedničkih prijatelja, do duše njenih sada već bivših prijatelja, jer se družila sa devojkama koje su isti snobovi kao što je i ona sama. Ne da je samo morala da proda svoj nakit, več je čak morala i da se pozdravi od svojih brendiranih krpica. Sve su završile na ebay-u za smešne pare. Nekada poželim samo da vidim kako bedno izgleda sada i da joj se nasmejem u lice, ali znam da se to ne bi završilo osmehom već verovatno mojim šakama oko njenog vrata, pa je zato i više nego odično što je na krajnjem istoku naše lepe boljšaja domovine.

Posle skoro godinu dana od Aninog i mog poslednjeg susreta počeo sam da se zabljavam sa Sarom. Devojku koju sam upoznao u teretani. Sara je učiteljica. Ni nalik devojkama sa kakvim sam pre izlazio. Čak se nikad ni ne oblači provokativno. Kada bolje razmislim nikada je nisam video u nekoj odeći koja joj je pripijena od glave do pete, iako ima brutalno dobro telo. Ne voli da se eksponira, pa je nema ni na društvenim mrežama, a i pobornik je prirodne lepote pa šminku koristi minimum minimuma. Jednom rečju, prava učiteljica koja je uzor svojim đacima. Upravo to mi se i najviše svidelo. Da, da, Sergej Volkov se promenio i tražio je i našao pristojnu devojku. Onu sa kojom može uvek ponosno da šeta i na kraju ili početku, onu koju bi jednog dana mogao da odvede do oltara.

Katja mi je otvorila oči, da mi u životu definitivno ne trebaju pokvarene zmijurije kao ona, koje nemaju dva grama mozga i sve uništavaju pred sobom. Želim ponosno da predstavljam svoju devojku, a jednog dana i ženu, i da pre svega njena inteligencija bude ono što će prvo drugi primetiti.

Kada smo već kod mojih bivših, onda moram da pomenem i Elizabet. Moja najbolja drugarica se skroz promenila. Do duše, više mi nije najbolja drugarica, ali se čujemo ponekad. Sada živi u Glazgovu i još malo će postati gospođa Blekvud. Ne verujete, ni ja nisam mogao na početku. Na kraju sam čaki i tri četri puta išao sa njima što na ručak što na večere i mogu reći da nisam mogao da verujem kako su skladan par. Najbolje od svega je to što su jedno na drugo dobro uticali i zaista su oboje postali bolje osobe. Kada bi Elizabet otišla do toaleta, Blekvud bi me uvek nabacio da sam lud što se ne borim za Anu, pogotovo što između nas ima tolika hemija, ali ne mogu da mu objašnjavam stalno da hemija nekada nije dovoljna... Zajebao sam više puta stvar i prokockao sve svoje šanse kod nje. Jebeno boli ta spoznaja i dan danas.

Ana se potrudila da što manje dolazi za London. Sve oko firme umesto nje potpisuje advokat. Dala mu je punomoćje. Amanda i Lili idu često, što same što sa momcima, do nje... A ja, ja je viđam samo po njihovim fotografijama sa odmora i ako je nekada vidim na naslovnici nekog tabloida.

PRLJAVE IGRE OSEĆAJA | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora