37. Sadašnjost

796 55 1
                                    



Ana

Sergej i ja smo tako uživali zajedno da nismo ni osetili kako vreme leti. Postala sam kraljica belog sporta, a mom Rusu se primako kraj studiranja. Imao je još jedan ispit.

Početkom godine, kada smo oboje bili slobodno, otputovali smo na Puket i bilo nam je prelepo. Tada smo shvatili koliko nam je lepo kada smo non-stop zajedno. Istinski smo uživalu u društvu jedno drugog. Međutim, sada kada se primakao kraj studiranja, Sergej je skoro svaki dan nervozan. Iako ne želi da me opterećuje time, znam da je to zbog onoga šta će se desiti kada položi poslednji ispit. Zbog toga sam rešila da pričam sa njim i ponudim mu rešenje. Mada ne znam da li će se to svideti Hariju i njemu, jer nisu hteli da posude novac od Vlada upravo zbog toga.

Dolazim kod njih, a tu je i Lili. Rešim da im obojici predložim saradnju bez da išta prvo pitam Sergeja. Uostalom, to se ne tiče samo mog Volkova već i njegovog druga i red je da saznaju u isto vreme i zajedno razmisle da li je predlog dobar ili ne, bez mešanja osećanja.

"Super što sam vas uhvatila sve zajedno."

"Što, mila? Hoćeš da izađemo u parovima?", ushićeno me pita Lili.

"Ne, draga. Mislila sam da je super što sam uhvatila Harija i Sergeja zajedno. Mada jedva čekam da čujem i tvoje mišljenje na moj predlog", kažem dok se spuštam kraj Sergeja, pa ga poljubim.

"Reci, ljubavi, šta si to naumila?"

"I mene si baš sada zainteresovala", doda Tejlor.

"Rešila sam da krenem sa vama u biznis, ako mi dozvolite naravno. Neću kao Vlad tražiti da vam se mešam u posao, jer tu nisam stručna, ali hoću da budem akcionar naše buduće firme. Naravno, samo ako se vas dvojica složite da je to OK, ako ne, nema veze", skroz ushićeno im kažem, a njih dvojica su u vidnom šoku.

"Stani, nije mi jasno. Hoćeš sa nama da otvoriš firmu?", upita me Hari.

"Znam da ne možete da nađete ostatak para lako, ako vam ja dam novac onda ne morate ići u banku, zar ne?", sada već imam osmeh od uveta do uveta.

"Ana, to je samo ideja. Niko ne garantuje da će firma dobro raditi i da će ti se ulaganje isplatiti", napokon se iz šoka trgnuo moj mili lepi Rus.

"Znam ljubavi, ali ja sam spremna da se kockam. Jednostavno imam poverenja u vas dvojicu."

"To je sjajno! Ostvarićete svoj san!", uzbuđenje je prešlo i na Lili.

"Sergej ima pravo. Ana, ne možeš da nam samo daš novac i da ništa ne odlučuješ. Nije fer."

"Ko to kaže? Gledajte to iz drugog ugla. Šta ako firma rasturi, a ubeđena sam da hoće, onda ću biti vlasnik trideset tri procenta dobre firme, tako da sam u plusu!"

"Nema šanse da budeš vlasnik samo trideset i tri posto, ako uložiš većinu novca", doda Sergej, a Hari na to potvrdno klimne glavnom.

"Šta lupate? Ja ulažem samo novac, a vi i znanje, tako da smo na istom momci. Predlažem da svako od nas dobije trideset i tri posto vlasništva."

Sergej počne da se smeje u neverici, a Hari me upita: "A šta ćemo sa onih jedan posto kojih je ostalo?"

"To dajemo Lili, jer je bila prisutna kada smo sklopili pakt."

"Pristajem da budem ponosna vlasnica jedan posto", vidno radosna je Lili: "Ljubavi, ostvarićeš svoj san. Jedno je sigurno, vas dvojica ne treba da propustite ovu priliku."

Sergej i Hari se samo gledaju, po facama bi im se reklo da su još u šoku. Potom ustanu da odu do kuhinje da rasprave ovu novu priliku, dok Lili i ja ostanemo da gledamo TV. Ona je vidno uzbuđena i srećna što sam rešila da pomognem našim momcima. Posle pola sata naši momci dolaze kod nas.

PRLJAVE IGRE OSEĆAJA | ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora