Damien
A kávémat a kocsimban lévő pohártartóba helyeztem és miközben gázt adtam a telefonomból kikeresve Dean számát azonnal csörgetni kezdtem.
-Halo?-vette fel.
-Már kint vagy a helyszínen?-kérdeztem.
-Igen, óriási a káosz.
-Valóban idegenkezűség?-kérdeztem, a barátom pedig csak pár pillanatnyi hanozás után válaszolt.
-Igen.-sóhajtott.-Ez a dög nem áll le Damien.-suttogott ingerülten.
-Emily mit mond?
-Nem tudja. Ki kéne jönnie a helyszínre, hogy visszajátszhassa az eseményeket, de most túl nagy a zsongás.-idegeskedett.
-Én nem sokára ott vagyok.-válaszoltam.
-Vezetés közben telefonálsz?-jött a kérdés amire csak megforgattam a szemem.
-Nem, telefonálás közben vezetek.-válaszoltam.-Azt meg nem tiltja a törvény.-még hallottam ahogy nevet, aztán bontottam a vonalat.
Nem telt bele 10 perc amikor a terepjáróm a helyszíntől nem messze megállt. Kiszálltam és a zakóim felső gombját összegombolva sétáltam a szalaghoz.
-Hello Jim.-biccentettem az egyik járőr felé.
-Uram.-köszönt vissza. Szeretem mikor tisztelnek. Egy olyan családba születtem ahol ez alap dolognak számít.Egy ősnemesi családból származom, a felmenőim mind királyok, lovagok, grófok voltak. Ezért természetesnek tartom ha felmagasztalnak, ha viszont valaki a nem tetszését váltja ki tőlem...nos...annak nem lennék a helyében. Nem szeretem ha dacolnak velem, nem is engedem senkinek. A vállalkozásom pont ezért virágzik. Tudom mikor, milyen döntést hozok, soha nem hozok rossz döntéseket.
-Dean.-fogok kezet régi barátommal mikor mellé értem.
-Fenség.-biccent ironikusan. Dean az egyetlen aki mer poénkodni a rangommal és valószínűleg az egyetlen olyan is akinek ezt elnézem. Ez annak köszönhető, hogy ő sem különb tőlem. Ugyan úgy királyi vér mint én. A múltunk szerint nagyon régen három királyi család élt a földön. A Drago család, a Baillet család és a Heissler család. Mi a Dragok a korai Anglia területéről, Bailleték az olasz partokról, Hesslerék pedig Germániából származnak. Ez a három család régen nagyon szoros, szövetségi és már már baráti kapcsolatban állt egymással, ám a sorozatos háborúskodás miatt árulás történt így a szövetség felbomlott. Nagyon hosszú időn át a három királyi család csak egymás megkeserítésével volt elfoglalva. Aztán még a közeli ősök idejében azon belül is a Pendragon-ház békét ajánlott amit az olaszok elfogadtak, a germánok viszont nem.
Személy szerint nem vagyok az örök gyűlölködés híve, viszont a pergamen megköti a kezem, így ha esetleg (amire nagyon kis esély van) szembe jön velem egy Hessler nem állnék le vele pacsizni.-Szóval van már valami?-hagyom figyelmen kívűl Dean ugratását és egyből a tárgyra térek.
-Amíg te úton voltál felhívtam Emilyt. Elmondtam, hogy találtam egy feket csipke darabot. Olyasmi, mint amit régen a bába asszonyok viseltek.-mondja.-Emily azt tanácsolta, hogy nézzük át a balesetben elhunytak névsorát és az eltüntekét.-folytatja tovább.
YOU ARE READING
Fejedelem /SZÜNETEL/
FantasyDamien Drago-Bucchia: Rejtélyes figura. A külsőleg szinte tökéletes férfi olyan titkok hatalmában van amit nem mindenki bír épp ésszel felfogni. Éppen ezért a bizalmasai száma jóval a minimum alatt van. Csak nagyon kevesen tudják ki is ő valójában...