Damien.
Ez a nő a mindenem! Ahogy a pulton térdelve nyújtózkodott és a köntös csak feljebb és feljebb csúszott teljesen elvette az eszem! Már nem bírtam megálljt parancsolni magamnak.
Törékeny testét biztosan tartom magamon, úgy csókól ahogy eddig senki! Úgy érint ahogy eddig senki! A puszta látványától is merevedésem támad és azok a mellek! Nem kicsik és nem is nagyok, tökéletesen kerek.
Szenvedélyes csókolózás közben indulok el vele a szobámba. Úgy szorítja a nyakam, mintha csak én lennék a mindene.Bent a szobában sötétség van, de nem zavar a manőverezésben. Magabiztos léptekkel haladok az ágy felé, majd pontosan a közepére dobom Lorát, mire Ő halkan sikolt egyet ami megmosolyogtat. Nézem a testét a fehér ágyneműn, sötét fürtjei szétterülnek az ágyon, az arca vágyakozó, mellkasa gyorsan mozog fel le. A fekete csipke bugyi tökéletesen áll rajta, viszont most csak hátráltat.
Miután megszabadultam a saját nadrágomtól, letépem róla a bugyiját és fölé mászom.-Hé ez volt a kedvenc bugyim!-jegyzi meg durcásan.
-Innentől fogva nem hordhatsz bugyit!-nézek a szemébe, mire Ő elneveti magát én pedig a nyakát veszem kezelésbe.
Semmit sem akarok elsietni, így lassan haladok lefelé a melléhez. Ott az egyiket a számba veszem, a másikkal pedig a kezem szórakozik. Lora nyögései mégjobban felizgatnak, bár nem hiszem, hogy ettől van feljebb!
Fejét hátra veti, szemei csukva vannak, arca pedig kipirosodott a vágytól.Ha ez így megy tovább még idő előtt elsülök! Visszatértem a szájához, de azt a kezemet amit eddig a mellei foglaltak le, egészen a csiklójáig vezettem. Te jó ég milyen nedves!
Kínzó lassúsággal kezdtem körözni rajta, Lora pedig egyre nagyobbakat nyögött a számba. Élveztem!-K-kérlek Damien!-suttogott a számba. Ez nyílván azt jelenti, hogy mindjárt a csúcsra ér, azt viszont nem akartam...még! Legalábbis ne az ujjaimtól.
Fölékerekedtem, Ő pedig szétnyitotta lábait, hogy kényelmesen oda férjek. Belehatoltam!
Lora hatalmasat nyögött, szükségem volt pár pillanatra, hogy összeszedjem magam! Annyira szűk volt és a hangja amint felnyög. Egyik kezemmel a feje mellett támaszkodtam, a másikkal pedig a lepedőbe markoltam. Lora a hátamba vájta körmeit, ami megint csak heves reakciót váltott ki belőlem.-Basszus bébi!-morogtam a fülébe.-Tökéletes vagy!-pusziltam a nyaka és a válla közötti részbe. Lora elmosolyodott és csókkal nyugtázta a mondanivalómat.
Lassan kezdtem mozogni benne, majd egyre gyorsabban. Lora hol a nyakamba kapaszkodott, hol a hátamat karmolászta. Teljesen rám bízta magát, ami jó érzéssel töltött el. Bízik bennem. Ahogy én is benne.
Hangosan nyögve, egyszerre értünk a csúcsra. Akkor éjszaka még háromszor kívántuk meg egymást, így nem is csodálom, hogy teljesen kimerültünk.
***
Reggel arra ébredtem, hogy két puha mell nyomódik az oldalamhoz. Lora békésen aludt az oldalamon. Minden nap akarom ezt érezni! Minden reggel így akarok ébredni! A nő akit szeretek, a tegnap esti szextől kipirult arccal fekszik mellettem. Édesen szuszog és úgy ölel, mintha bármelyik pillanatban elveszíthetne.
A tegnap éjszaka őrületes volt! Ha csak rá gondolok éledezni kezd a férfiasságom.Lora.
Arra ébredtem, hogy Damien mellkasán fekszem, Ő pedig puszit nyom a fejemre. Kicsit álmosan pislogok fel rá.
YOU ARE READING
Fejedelem /SZÜNETEL/
FantasyDamien Drago-Bucchia: Rejtélyes figura. A külsőleg szinte tökéletes férfi olyan titkok hatalmában van amit nem mindenki bír épp ésszel felfogni. Éppen ezért a bizalmasai száma jóval a minimum alatt van. Csak nagyon kevesen tudják ki is ő valójában...