Charlotte:
"Ik weet we zijn nog best jong maar ik hou van je met heel men hart en de rest dat erbij hoort" zegt Samuel met een glimlach en gaat dan op een knie zitten. Dit is gewoon een droom dit kan gewoon niet echt gebeuren. Sowieso dat ik zometeen wakker schrik en dat er eigelijk niets gebeurt is.
"Lieve Charlotte, zou jij mij de gelukkigste jongen willen maken en voor altijd de mijne willen worden door met mij te trouwen?"
Tranen van geluk stromen over mijn wangen en het enige wat ik kan doen is knikken en in zijn armen springen. "Ik jou zoveel van jou" zeg ik door het snikken door. Mijn benen heb ik rond Samuel heen geslagen en ik kijk hem aan. Ik zie dat hij ook tranen heeft en de grootste glimlach heeft die ik al ooit bij hem heb gezien. "Je wilt niet weten hoe gelukkig je mij nu maakt" "Ik gok even gelukkig als jij mij hebt gemaakt!" Zeg ik en zoen hem. Samuel zet me weer neer op de grond en doet de ring om men vinger. Ik bekijk de ring goed en merk dan dat het de ring is die ik nog niet zolang geleden had gezien toen ik met Arienne in de stad was. Hoezo wist hij dat ik die ring zo mooi vond. "Vind je hem mooi?" Vraagt Sam dan precies of hij men gedachte leest "hij is prachtig" zeg ik met een glimlach en kijk naar het kleine diamantje die in het midden zit, juist groot genoeg zodat hij niet te hard opvalt. "Sam knijp me is" zeg ik opeens "waarom" vraagt hij verbaast "ik wil zeker weten dat ik niet droom" zeg ik terwijl ik nog steeds naar mijn ring kijk. "Haha believe me, je zit voor altijd aan me vast." Zegt hij met een grijns en pakt mijn handen vast en begint wat de draaien aan de ring "zie je wel dat het een droom is" zeg ik en hij moet lachen om mijn antwoord en kust me daarna. "Wat denk je er van om terug te keren naar het appartement?" Zegt hij met grijns tegen men lippen. "Ik denk dat dat een goed idee is" zeg ik en samen lopen we met de prachtige rozen in men handen naar de auto "moet iemand dit niet opruimen?" Vraag ik nog "Is al allemaal geregeld babe" zegt Samuel dan en geeft me weer een kus.
Heel de autorit houd Sam mijn hand vast of legt hij hem op men bovenbeen. Ik hou gewoon van iedere aanraking die hij me geeft. We komen aan en we stappen uit de auto. Voor ik het besef heeft Samuel me opgetild met een arm onder de mijne en de andere onder men benen. "al aan het oefenen?" Vraag ik met een grijns en sla men armen rond zijn nek "oefening baart kunst" zegt hij en stapt in de lift. Zachtjes plant ik kusjes in zijn nek en ik merk dat hij geniet want een lichte kreun verlaat zijn mond waarvan ik moet grinniken. Met veel moeite heeft Sam de deur geopend en zet me neer op de grond. Hij sluit de deur achter zich en duwt me tegen de muur aan en zoent me. Ik open de knopen van zijn blouse en doe hem samen met zijn jas uit. Al snel heeft Samuel mijn kleedje ook uitgetrokken en sta ik alleen nog maar in ondergoed en hakken die ik ook snel uitdoe want mijn voeten doen verschrikkelijk veel pijn. Ik ben meteen weer een paar centimeter kleiner dus tilt Samuel me weer op en neemt me mee naar de slaapkamer. Hij legt me neer op het bed en begint nu mijn nek te kussen. "Sam" kreun ik zachtjes en ik voel hem gewoon grijnzen in men nek. Het duurt daarom ook niet lang voor er dingen gebeuren waarvan ik geen details wil geven...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallootjes het is om te zeggen lees allemaal het boek van B-BabeJessi 'complicated love' ze is er best onzeker over terwijl het echt een goed boek is.
En zoals ik al heb gezegd nog een hoofdstukje 'yipieeeeeeee'
Hahaha okee byeeeee
Greeeettttzzzzz _justkeeponsmiling_
JE LEEST
Kan ik je helpen? (Het vervolg)
FanfictionTatatadaaaaa hier is die dan het zo graag gewilde vervolg op 'kan ik je helpen?' Het tweede einde heeft het meeste stemmen gekregen dus van daaruit schrijf ik ook verder! Zoals jullie zien ben ik ook super origineel geweest met de titel ;) Mocht je...