Hoofdstuk 16

955 37 4
                                    

Dioni:

Blijkbaar is alcohol niet altijd slecht want daardoor heb ik het kunnen goed maken met Louise. Niet dat ik haar dronken gevoerd heb ofzo want ze was al een beetje tipsy toen ik met de andere binnenkwam. En nogmaals blijkt hoe emotioneel Louise is als ze alcohol op heeft. Toen ze zag dat we binnenkwamen is ze meteen naar de slaapkamer van Samuel en Charlotte gegaan en ben ik haar gevolgd.

-flashback-

Zachtjes klop ik op de deur waar Louise is binnen gegaan toen ze mij zag en wegvluchtte. "GA WEG DIONI!" Hoor ik haar roepen, maar inplaats dat te doen open ik de deur en ga naar binnen. "Ik zei dat je weg moest gaan" "pas als we dit hebben uitgepraat" zeg ik en ga naast der zitten "wat valt er te praten, ik denk toch maar alleen aan mezelf" zegt ze bot "sorry dat ik dat zei, ik weet niet waarom ik dat deed..." "Maar je zei het wel" onderbreekt ze me en draait zich om zodat ik haar gezicht kan zien. "En dat spijt me echt heel erg Louise! Ik kan niet zonder je en Ellemyn is gewoon een vriendin van Arienne en zo ken ik haar er is echt niets tussen ons! Ik had nooit zoiets mogen zeggen want ik ben de schuldige! Ik kan of maak geen tijd voor je terwijl ik als goed vriendje dat wel zou moeten doen! Ik beloof je vanaf nu met ieder klein beetje tijd dat ik heb dat ik het in jouw steek en dat omdat ik zielsveel van je hou!" Ik merk dat er tranen over der wangen lopen en ik haal ze zachtjes weg met men duim "kun je het me alsjeblieft vergeven?" Vraag ik aan der, ze kijkt me een lange tijd aan zo der iets te zeggen maar dan komt ze dichter bij en kust me. "Betekend dat een ja?" "dat betekend een misschien" zegt ze en komt tegen me aan liggen. Ik sla men armen om der heen en zo blijven we de hele tijd liggen tot ze inslaap valt. Ik trek de dekens over ons heen en val zo ook inslaap.

-einde flashback-

Nadat iedereen heeft ontbeten gaat iedereen weer naar huis en gaat Louise weer me met mij ben echt blij dat alles weer uitgepraat is want kan echt niet zonder haar.

Samuel:

Iedereen is weer naar huis gegaan en ik heb net de geweldige ingeving gekregen om me te gaan douchen misschien voel ik me dan minder gebroken van een hele nacht op een bank te slapen. Als ik dat gedaan heb doe ik een makkelijke broek aan en loop naar de keuken waar Charlotte aan het vechten is met een zak bloem. "Haha lukt het een beetje?" Vraag ik lachend en ze kijkt me dood aan. "Wat ben je eigelijk aan het doen?" "Ik moet koekjes bakken voor het verjaardagsfeestje van Kiano en Noah, normaal deed mama dat maar ze had geen tijd dus vroeg ze of ik dat wou doen" zegt ze en begint met wegen van de ingrediënten. Ik knik en ga op de barkruk zitten en leg mijn hoofd neer op de tafel/eiland. "Nog moe?" "Een bank slaapt niet bepaald goed nee" jammer ik en zucht diep. "Sam kijk is" zegt Charlotte dan en ik haal vermoeid mijn hoofd omhoog, voor ik het weet hangt mijn heel gezicht vol met bloem "oow die krijg je terug" zeg ik en loop naar der toe en gooi ook bloem in haar gezicht. Al snel heb ik suiker in mijn haar en probeer het eruit te krijgen wat best moeilijk gaat. "Haha kom hier" zegt Charlotte dan en met een pruillip kom ik dichter bij, ze gaat met haar hand door mijn haar en haalt de suiker eruit. Ik kijk in haar ogen en zie nog steeds die fonkeltjes, zelfs na twee jaar blijf je ze zien. Zachtjes gaat haar hand over men kaaklijn en trekt ze me dichter naar haar toe zodat onze lippen elkaar bijna raken. "Ik zou eigelijk moeten verder doen met die koekjes" "doe je straks maar" zeg ik en plant mijn lippen op de hare. Ik til Charlotte op en zet haar neer op het aanrecht, mijn handen leg ik neer op haar heupen en zij legt de hare in mijn nek. Ik ga weer dichter naar haar toe en net voor onze lippen elkaar weer raken klopt er iemand op de deur. Ik zucht diep en hoor Charlotte grinniken. Ik neem snel een doekje zodat ik mijn gezicht kan proper maken en gooi het weg. Ik loop naar de deur en maak hem open. Met grote ogen kijk ik naar degene die voor me staat. "Wat doe jij hier?..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eindelijk komt er weer wat drama in :)

Even wil ik zeggen aan al degene die me volgen DANKJEWEL :) net zoals degene die vote en reageren.

En oja blijf dit doen en als jullie het willen mogen jullie altijd promoten want hoe meer lezers en hoe meer reacties en stemmen hoe sneller ik upload ;)

Greeeettttzzzzzzz _justkeeponsmiling_

Kan ik je helpen? (Het vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu