Kaj:
Ik heb dan toch besloten om hier te blijven. Niet vanwege mijn carrière want die kan me op het moment gestolen worden maar eigelijk gewoon omdat ik aan geen ticket meer kon geraken. Het liefst stap ik nu illegaal op een vliegtuig maar daar krijg ik toch alleen maar problemen mee dus doe ik dat toch maar niet. Vanavond nog een optreden en dan morgen het vliegtuig weer op naar Nederland zodat ik Arienne weer kan zien. De vorige keer dat ik Ellemyn sprak kon ze me nog niets zeggen over de toestand van Arienne en de baby want de dokters moesten nog allemaal testen doen. Dat kan toch niet ze zouden toch al iets moeten weten niet dan? Ik heb het gevoel dat ze wel weet wat er is maar dat ze het mij gewoon niet wilt vertellen. Hoe kan ik straks een goed optreden neerzetten als ik met al die vragen en onzekerheden zit over men vriendin en mijn kind.
Er word geklopt op de deur dus sta ik op van mijn bed en ga opendoen. Als ik Jai voor me zie staan begroet ik hem en laat hem binnen. "Klaar voor het laatste optreden?" Vraagt hij als hij op men bed gaat zitten. Ik haal men schouders op omdat ik het eigelijk niet weet. "Je zit met Arienne in je hoofd hè?" "Ja natuurlijk wat een vraag is dat nu weer?" Antwoord ik best bot ook al is dat niet de bedoeling. "Sorry dat ik het vroeg hoor" zegt Jai en steekt zijn handen in de lucht. "Sorry ik bedoelde het zo niet, ik weet gewoon niet wat ik moet doen Jai. Het kilt me dat ik niet weet hoe het met Arienne gaat en ik niet eens bij haar kan zijn!" Ik ga naast hem zitten, buig me voorover en leg me handen in men nek. "Geloof me het komt allemaal wel goed! Morgen zitten we weer op het vliegtuig en ben je voor je het weet weer bij haar." Zegt Jai en legt zijn hand op men schouder. "Ik hoop het maar" zeg ik met een zucht en laat me achterover neervallen op het bed. Jai volgt men voorbeeld en komt naast me liggen. "Hoe zit nu eigelijk tussen jou en Bieke?" Vraag ik aan hem want wil even aan iets anders denken. "Als haar ouders me mochten ging het super, maar dat is dus niet het geval" antwoordt hij mijn vraag en blijft naar het plafond staren. "Hoezo mogen ze je dan niet?" Vraag ik verbaast en kijk hem aan. "Weet ik veel, toen ik me ging voorstellen bekeek haar vader me alsof ik een stuk vuil was. Hij noemde me zelfs Chinees! Niet dat ik iets tegen die mensen heb maar komop je ziet toch wel het verschil tussen een Indo of een Chinees!" Zegt hij gefrustreerd en gaat weer rechtop zitten. "Het komt wel goed, op een gegeven moment zullen ze zien wat voor een top gast je bent en zo niet kunnen jullie nog altijd vluchten naar een onbewoond eiland en een nieuw leven beginnen!" Zeg ik al lachend en leg men handen onder men hoofd. "Ja topplan hoor" zegt hij sarcastisch en staat recht "kom we moeten gaan soundchecken!" Zegt Jai dan en loopt richting de deur. Ik doe men schoenen aan, pak men spullen en wandel achter hem aan naar buiten.
Charlotte:
"Het is anders makkelijk hoor, ofwel reis je met ons verder ofwel keer je terug naar Nederland!" Zegt Lennert. "Ja jij hebt makkelijk praten, ik wil graag verder met jullie meereizen maar ik weet niet of ik weer afscheid kan nemen van Samuel" "Dus jij laat liever de kans van je leven liggen voor een vriendje die je moet delen met de hele wereld?" Vraagt die verontwaardigd en komt recht voor me staan. "Ik weet het niet oke!" "Echt als je je vriendje achterna gaat is dat echt de domste fout die je ooit kunt maken, weet je dat! De hele wereld staat nog voor je open en jij wilt je al gaan nestelen terwijl je niets weet over de buitenwereld! Er valt nog zoveel te ontdekken en dan bedoel ik niet alleen culturen en weet ik veel wat!" Zegt Lennert en bij iedere zin dat die zegt komt hij dichter en dichter bij me staan waardoor ik meer en meer naar achter ga tot ik niet meer verder kan en tegen de muur kom te staan. "Wat bedoel je dan?" Vraag ik angstig want ik krijg echt bang van die blik in zijn ogen. "Ach doe niet zo dom, je weet heus wel wat ik bedoel" zegt hij met een grijns en voor ik het weet...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tamtamtaaaammm...
Wat gaat er nu gebeuren?... (Laat maar weten wat jij denkt ;))
Oke dit was het laatste hoofdstuk van mijn vakantie wat dus wil zeggen dat ik niet meer zovaak ga kunnen uploaden maar ik ga wel men best doen om sowieso 1keer per week een nieuw hoofdstukje te plaatste :)
Greeeeeetttttzzzzzzzz _justkeeponsmiling_
JE LEEST
Kan ik je helpen? (Het vervolg)
FanficTatatadaaaaa hier is die dan het zo graag gewilde vervolg op 'kan ik je helpen?' Het tweede einde heeft het meeste stemmen gekregen dus van daaruit schrijf ik ook verder! Zoals jullie zien ben ik ook super origineel geweest met de titel ;) Mocht je...