Wel hallo daar aller liefste lezers van de hele wereld!!! *slijm slijm*
Hoofdstuk 10 alweer en dit met heel veel moeite omdat ik bijna geen inspiratie meer heb. En omdat ik ook het gevoel heb dat het wat afgezaagd wordt maarja blijkbaar blijven jullie het leuk vinden dus blijf ik doorschrijven. Maar vanwege het inspiratiegebrek heb ik dus de volgende vraag: heb jij misschien ideeën of zijn er dingen die je wilt dat gebeuren tussen de personages laat het mij dan weten in privé of via Twitter of via de comments.
En uit welk personage vinden jullie het leukst waaruit ik schrijf? Let me know! (Kan ik daar rekening mee houden ;))
Trouwens ik weet niet hoe jullie het hebben gedaan maar het eerste deel van 'kan ik je helpen' heeft de 8k bereikt waarvoor ik jullie zo dankbaar ben en echt super blij mee ben!
En voor degene die iedere keer stemmen en reageren DANKJEWEL!!! Jullie zijn echt super!
Oke mijn speech is gedaan voor nu
Bye bye en geniet van hoofdstuk 10
Greeeettttzzzz _justkeeponsmiling_
Ps. Lees de verhalen van bieketje :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Charlotte:
"Babe kun je even komen?" Hoor ik sam roepen, met moeite sta ik recht want ik zat best goed en loop naar de slaapkamer. Als ik binnenkom zie ik Sam niet staan maar hoor ik hem wel de deur sluiten. Ik kijk achterom en zie een briefje onder de deur door glijden. Ik raap het op en kijk wat erop staat. 'Kijk op het bed x' staat er, ik draai me om en zie een jurk liggen eentje die ik nog nooit gezien heb met daarbovenop nog een briefje. 'Voor jou, dus kleed je maar om ;) x' ik glimlach naar het briefje en leg het weer neer op het bed. Ik pak het zwarte jurkje en de prachtige zwarte hakken en kleed me om. Wauw zit best wel strak maar het staat wel goed bedenk ik in mezelf als ik me bekijk in de spiegel. De kanten mouwen en de open rug maken het geheel wat specialer. Ik haal mijn haar dat ik net in een knot had gedaan weer los, borstel het eens door en laat het dan los hangen. Ik doe wat mascara op en spuit wat parfum en bekijk me nog is goed. Zonder dat ik het doorhad was Samuel de kamer al terug binnengekomen en gaat achter me staan en slaat zijn armen om me heen.
"Hoe kan het dat ik zo een prachtige vriendin heb?" fluistert hij in men oor en ik voel men wangen roder worden. Samuel geeft wel vaker complimentjes maar iedere keer word ik er weer verlegen van en begin ik te blozen. Even sluit ik men ogen en geniet ik van het moment met Samuel zijn armen om me heen. Een kus in mijn nek haalt me uit het moment en ik kijk hem aan via de spiegel. Nu pas bekijk ik hem goed en zie ik hem in een maatpak staan. "Wat ben jij allemaal vanplan?" Vraag ik lachend en draai me om "wat is het niet goed misschien" vraagt hij onzeker "jawel, jawel maar ik ben het niet gewoon dat jij een pak draagt dat trouwens super sexy staat" zeg ik met een grijns en bijt op men lip. "Ow is dat zo" zegt hij uitdagend en legt zijn handen op mijn heupen waardoor ik automatisch de mijne in zijn nek leg. Hij komt dichterbij met zen hoofd en als bijna zijn lippen de mijne raken fluistert hij: "we moeten vertrekken". "Sukkel dat je bent, je verpest het moment gewoon!" Zeg ik en duw hem naar achter waardoor hij moet lachen. "Sorry babe" zegt hij snel en geeft me een klein kusje op men lippen. "Ready?" Vraagt Sam dan, ik knik en neem nog snel mijn tasje en stop er men portemonnee en telefoon in. Samuel pakt men hand en samen gaan we naar de auto toe. We komen aan en Samuel doet de deur voor me open en laat me zitten. "Voor we vertrekken moet je eerst deze omdoen" zegt hij en haalt een blinddoek tervoorschijn. "Haha dit kun je niet menen" zeg ik al lachend "toch wel" en hij doet de blinddoek bij me om. Hij sluit de deur en iets daarna hoor ik dat hij naast me komt zitten en vertrekt.
Arienne:
"Oke ik ben dus officieel zwanger" zeg ik terwijl ik van mijn glas cola drink. Kaj en ik zijn na ons bezoek bij de dokter nog even iets gaan drinken bij een cafeetje dichtbij. "Jep inderdaad" zegt hij "en wat nu?" Vraag ik hem. "Hoe bedoel je en wat nu?" "Kaj komop, ik woon nog steeds bij mijn ouders, jij hebt het superdruk met b-brave vooral nu jullie nog bekender worden en we hebben nu al amper tijd voor elkaar, hoe gaat dat dan zijn als er een kindje bij is?" Vraag ik en zucht diep. "Wat nu als we een studio of appartementje voor ons zoeken om te gaan wonen. Jij woont niet meer bij je ouders plus we zien elkaar veel meer" stelt Kaj voor precies of hij heeft een medicijn tegen kanker uitgevonden. "Ja oke en hoe gaan we dat betalen dan een appartement is best duur hoor en niet te vergeten een kindje ook" "ben je vergeten dat ik best veel verdien met b-brave dus dat dat zo moeilijk niet kan zijn" ik knik en zucht weer "Hej wat is er nou je doet precies of je dit kindje helemaal niet wilt" zegt Kaj dan en pakt men hand vast die al de hele tijd op tafel ligt. "Dat is het niet, ik weet gewoon niet of ik wel voor een kindje kan zorgen" zeg ik dan onzeker. "Kijk me is aan" zegt Kaj dan en draait men hoofd zodat ik hem aankijk "jij gaat een van de beste moeders worden die ik ken wat zeg ik de beste! Anders zou ik jou toch nooit de moeder van mijn kindje laten worden ofwel soms?" Ik glimlach naar hem, maar ben er nog steeds niet helemaal zeker van.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JE LEEST
Kan ik je helpen? (Het vervolg)
FanfictionTatatadaaaaa hier is die dan het zo graag gewilde vervolg op 'kan ik je helpen?' Het tweede einde heeft het meeste stemmen gekregen dus van daaruit schrijf ik ook verder! Zoals jullie zien ben ik ook super origineel geweest met de titel ;) Mocht je...