Hoofdstuk 35

729 31 7
                                    

Louise:

"Nee Louise nee, jij gaat niet zomaar naar Nederland verhuizen! Ben je wel goed in je hoofd?" Roept men moeder naar me, boos sta ik op van men stoel en loop ik naar mijn kamer. Nee en nog is nee dat is het enige wat ik hier de laatste tijd nog hoor. Weer heb ik maar is een discussie met mijn ouders over het feit dat ik naar Nederland wil verhuizen. In mijn ogen zie ik alleen maar voordelen: ik ben bij Dioni, ik kan eindelijk op mezelf wonen en om eerlijk te zijn ik heb men hart verloren aan Nederland hoe raar het voor sommige ook klinkt. Maar nee van mijn ouders moet ik in België blijven, ookal geven ze niet echt een goede reden. Nee, ze vinden het logischer dat ik iedere keer heen- en weer moet reizen. Wat ik vandaag zelfs opnieuw moet doen omdat Charlotte gevraagd had om mee te gaan 'trouwshoppen' zoals zij het wil noemen. Charlotte en Samuel willen zo snel mogelijk trouwen waarom weet ik niet en snap ik eerlijk gezegd ook niet. Veel van hun vrijheid gaat opeens weg en je hangt voor altijd aan elkaar vast tenzij je natuurlijk gaat scheiden maar dat wens ik haar absoluut niet toe natuurlijk.

Door het dagdromen merk ik nu pas dat het bijna tijd is om te vertrekken, ik pak dus snel men spullen en loop met men tas in men hand naar beneden. "Ben weg, ik stuur wel wanneer ik terug kom" roep ik naar niemand in het bijzonder en zonder op een antwoord te wachten loop ik naar buiten richting men auto. Men tas gooi ik op de achterbank en stap in.

Na twee keer in een file te staan kom ik eindelijk aan bij het appartement van Charlotte. Ik druk op de bel en niet veel later word er al open gedaan zodat ik naar binnen kan. "Louistje!" Roept Charlotte blij als ze me ziet uit de lift komen en geeft me een knuffel wat normaal niet van haar gewoonte is. "Iemand is hier in een goede bui" zeg ik lachend en loop langs haar door naar binnen en ga op de bank zitten. "Ja dat ben ik zeker" zegt ze en ploft naast me neer waardoor ik bijna een halve meter de lucht in word gekatapulteerd. "En nog wat nieuws te vertellen?" Vraagt ze en kijkt me aan. "Nee mijn leven is best saai" "daar heb je gelijk in" zegt Charlotte droog en ik kijk haar dood aan. "Wat ben je toch weer aardig" zeg ik sarcastisch "weet ik maar toch lief dat je het zegt" zegt ze met een glimlach en legt haar hoofd op men schouder. "Niet te geloven hoe alles eigelijk gelopen is, ik dacht er over laatst nog aan, beide hebben we een vriend uit een boyband en dan komt hij nog is uit Nederland. Geef maar toe toen je 14 was en ik had je gezegd dat dit allemaal ging gebeuren had je me gek verklaard" zegt ze en kijkt me aan, "ik verklaar je nu al voor gek dus veel verschil had het niet gemaakt, maar je hebt wel gelijk dit had ik ook nooit verwacht maar ik heb er wel geen spijt van. Nu men ouders nog overtuigen en het is perfect" "geloof me ze zullen wel bijdraaien. Kijk maar naar Jai en Bieke, nu opeens vind haar vader Jai wel oke. En je ouders vinden Dioni een goede jongen dus ze zullen wel inzien dat het de beste keuze is om jou naar hier te laten komen." Zegt ze en ik begin te glimlachen "ja, je hebt misschien gelijk" "ja dat heb ik inderdaad, maar kunnen we nu alsjeblieeeeft vertrekken want ik wil gaan winkelen" zegt ze bijna smeekend waardoor ik in de lach schiet. "Doe me een plezier wordt geen bruidzilla wil je" zeg ik en sta recht "ik kan je niets beloven" zegt ze lachend en met die woorden verlaten we het appartement en stappen we in de auto onderweg naar de stad.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HALLOOOTJES iedereen!

Even weer een klein zeurmomentje van mij 'jipieee' (ja ik hoor het jullie al zeggen ;) )

Ik wil jullie even lastig vallen door jullie zoooo hard te bedanken: iedereen die voted, reageert en me volgt ;) jullie willen niet weten hoe dankbaar ik daarvoor ben en hoe blij. Met iedere comment word ik echt gelukkig en heb ik een super grote glimlach op mijn gezicht al alleen omdat jullie die moeite voor me willen doen.

Ook even aan iedereen die voor me promoot (degene die het doen weten wel dat zij het zijn) ZZZZOOOOO HARD BEDANKT HIERVOOR❤️❤️❤️❤️❤️❤️

dus hierbij lees het verhaal van xWhiteRose en bieketje :)

Ik heb geen idee hoe ik jullie nog meer moet bedanken dusja...

Dit was weer een hoofdstuk hopelijk vonden jullie het wat...

See you guys next time :)

Greeettttzzzzzz _justkeeponsmiling_ of zoals sommige wel weten Jolien :)

Kan ik je helpen? (Het vervolg)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu