f i v e

7.2K 312 18
                                    

ᴠéɢʟᴇɢᴇsíᴛᴠᴇ
______

Egy újabb hét telt el, egy újabb kínkeserves hetet tudhattam magam mögött. És az elmúlt napok hiába voltak egyrecsak ramatyabbak, tudtam, teljes mértékben tisztában voltam vele, hogy az aznap lesz a legkeményebb. Nem csak éreztem, de nagyon jól tudtam is, hogy aznap Mr. Hawkins nem fog kímélni, hisz egy hete megmondta, hogy amint legközelebb a pékségben jár, magával viszi a szerződést, mert nem elég neki a szóbeli beleegyezésem, írásban, hivatalosan is a tudtára kell adnom, hogy a következő hónaptól kezdve már az Ő játékszere leszek és nem Jacké. És mivelhogy azóta nem láttam, akkor mi is lenne a legvalószínűbb válasz, mint logikusan a csütörtök..?

A busz megállt, az én le-letapadó álmos szemeim pedig kipattantak, pont mint én az ülésből. Szinte futva szálltam le a járműről és a tempót tartva siettem a Hawkins pékség irányába. Lábaimat sebesen kapkodtam, egyáltalán nem akartam elkésni, hisz már nem először fordult volna elő. Az éjjeli zivatar megmutatkozott a város másik végén is, nagyobbnál nagyobb víztócsák tarkították Torontó még igencsak kihalt utcáit, a járda sáros lett, a nadrágom pedig kissé vizes. Tornacipőm teljesen beázott, így minden lépésemnél szisszent egyet és pár csepp vizet engedett ki magából, amit a következő mozzanatnál újra felszedett. Hátizsákom pántjába kapaszkodva szeltem végig egy újabb utcát, majd a saroknál befordulva kikerültem egy ereszcsatorna által kialakított nagy tócsát és a Hawkins pékség bejárata előtt szusszantam egyet.

Szinte szó szerint megúsztam a késést!

- Reggelt - ziháltam, miközben elsiettem az asztalokat törölgető Tim mellett és beléptem Jack irodájába. A kabátomat a fogasra akasztottam és ledobtam a táskámat a padra. - jó reggelt.

- Szerencséd van - pillantott az órára, majd tekintetét rám vezette. - siess Livy, aztán menj és segíts Timnek, Ryen ma késik, Beth pedig megfázott.

- Banyek - morogtam, majd az egyenruhámat kikaptam a táskámból és az öltözőbe belépve felkapcsoltam a villanyt. Levettem a pulóvert és a pólót is, majd a hófehér inget magamra kapva kigomboltam a nadrágomat, ami helyett egy fekete farmert húztam szinte megfagyott lábaimra. A kötényemet magamhoz véve már el is hagytam az öltözőt és Jack irodáját is egyaránt.

- Kettes, hármas - biccentett az asztalok felé Tim, miközben én összefogtam a hajam. Felém dobott egy kendőt, amivel törölgetni kezdtem az említett bútorokat. - kár, hogy azt a felső két gombot is igénybe vetted, Livy. Szexibb lennél, ha nem gombolnád be azokat - mondta, mire sóhajtva forgattam meg a szemem. - de így se vagy semmi.

- Most hagyj, könyörgöm! Semmi kedvem ehhez - fordultam felé, közben az asztalnak dőltem.

- Na és este lesz? - mosolyodott el perverzen, mire ismét megforgattam a szemem és a másik asztalhoz lépve azt is tisztogatni kezdtem.

Hosszú, hosszú percek teltek el, az első vendégek már javában fogyasztották a rendelésüket, én pedig épp egy iskolába siető lányt szolgáltam ki, mire az ajtó feletti kis csengő megszólalt. Tekintetem rutinszerűen és mintha már autómatikusan is az érkezők felé irányult, a látványtól pedig egy hirtelen görcs állt a hasamba.

- Köszönjük a vásárlást, jó étvágyat - mosolyogtam a lányra, aki a gesztust viszonozva hátat fordított nekem és Mr. Hawkinsék mellett elhaladva el is hagyta a pékséget. - már vártam - néztem fel halványan mosolyogva a férfire. - mi járatban erre, Mr. Hawkins?

- Na ne szórakozz velem - nevetett fel halkan, majd a raktár felé biccentett és az egy-egy oldalt srégan mögötte álló két nőre nézve el is indult. - Gloria, a szerződést - nyújtotta ki a kezét, mire a nő engedelmesen a tenyerébe helyezte a mappát.

- Tim, vedd át a helyem egy pillanatra, kérlek - néztem a srácra, aki bólintva sietett az asztalok közül a pult mögé.

- Ülj oda - mutatott egy kisebb szekrényre Mr. Hawkins, mire engedelmesen leültem. A férfi felkapcsolta a villanyt, majd a két asszisztensét kívülre rekesztve becsukta az ajtót. - én majd írok, te csak válaszolj a kérdésekre, utána leellenőrizheted, hogy a rendszerbe jól kerüljön be - mondta, mire bólintottam. - mikor születtél pontosan?

- Ezerkilencszázkilencvennyolc, augusztus kettő.

- Van-e bármiféle nemi betegséged?

- Fujj...nem tudok róla - csóváltam meg a fejem grimaszolva, mire Mr. Hawkins halkan felnevetve húzta alá meglehetősen a nem választ.

- Egyéb betegség?

- Ilyenről sem tudok.

- Mikor létesítettél utoljára szexuális kapcsolatot?

- Öhm - nevettem fel zavartan. - soha..?

- Várj, mit mondtál, hány éves is vagy? - nevetett fel hitetlenkedve Mr. Hawkins, majd aláhúzott valamit. - Megleptél - mosolyodott el. - van valami, amit külön kiemelnél, hogy nem szívesen vennél részt benne?

- LPK - nevettem fel, mire mosolyogva megforgatta a szemét. - nem tudom, hogy pontosan hogy megy ez...de vigyázzanak rám.

- Nyilvánvaló - sóhajtott, majd néhány kérdés követően a kezembe nyomta a papírt, mondván, hogy ellenőrizzem le. Amint ez megtörtént, bólintva adtam vissza neki és sóhajtva néztem fel rá. - akkor aláírod a szerződést, igaz?

- Persze - motyogtam, mire az imént kitöltött lapot félbehajtva egy újabbat vett elő és a tollal együtt a kezembe nyomta.

Luxus prostituált.
Én, Livy Miller beleegyezésemet adom, hogy 2018. év, 11. hó, 12. naptól kezdve a Zack Hawkins által illegálisan vezetett Luxus Prostituáltak Klubjának (LPK) tagja leszek.

• Az alkalmazott a híresség testi vágyait kérdés és ellenkezés nélkül kielégíti!
• Az alkalmazott hozzájárul, hogy a híresség szexuális viszonyt létesítsen vele!
• Az alkalmazott ígéretet tesz, hogy nem említi meg senkinek a(z) LPK létezését!
• Az alkalmazott köteles teljesíteni a híresség kérését, kivéve ha az:
- testi sérelmet von maga után
- tartalmaz olyat, ami az igazgatóval közös megegyezés alapján tiltott
- erőszakkal történne!
• Az alkalmazott betegség esetén előre bejelenti, hogy nem tud megjelenni!
• Az alkalmazott saját magának gondoskodik a fogamzásgátlásról!
• Az alkalmazott csak engedéllyel hagyhatja el a(z) LPK területét!

Aláírás:

Zack Hawkins         Livy Miller
Igazgató Alkalmazott

_______

Gondoltam ezt még összedobom mára😝🤟🏻💞

2018. 11. 05.
Hétfő

Örökség • 18+Where stories live. Discover now