Őʀüʟᴛᴇɴ sᴢᴇʀᴇʟᴍᴇs
_______Láttam Shawnon, hogy egy hajszál választja el a teljes ájulástól. Falfehér arccal és remegő végtagokkal meredt felém, bár valahogy így lehettem ezzel én is...habár az én remegésem adódhatott abból is, hogy Shawn hülye ötlete miatt a ruhám a Központban maradt, én pedig egy prosti cuccban és a köntösben ácsorogtam a hideg utcán.
- Hé - szólalt meg Faith. - jézusom ne parázzatok már, sokan járnak így. Menjetek be a nőgyógyászhoz, az majd ad receptet esemény utánira. Váltsátok ki egy patikában és ennyi. Beveszed ma meg holnap, utána imádkozol hogy használjon. Velem is többször megesett és mégsincs gyerekem - magyarázta, mire Shawn előkapta a kulcsot a zsebéből, behuppant az autóba és türelmetlenül nézett ki ránk. - óh, én nem megyek, ne haragudjatok. És nem kell sietni, van hetvenkét órás, nyugi.
- Köszi - sóhajtottam, majd elé léptem és megöleltem. - jövök neked eggyel.
- Többel is - nevetett fel, mire elmosolyodva beültem Shawn mellé, aki túl hirtelen a gázpedálra is taposott. Intettem Faithnek, aki ezt megismételve megfordult és már el is indult a másik irányba.
- A végén még elkezdem nem utálni - nevettem halkan, majd Shawnra néztem, aki meglepett a tekintetével. Komoly volt, komoly és ideges, zavart és mérges. - Shawn..?
- Ha terhes leszel, én nem tudom mit csinálok veled - emelte fel a hangját, mire ijedten nyeltem egy nagyot. - ne haragudj, de olyan felelőtlen vagy!
- Bocsáss meg, nem vagyok ősidők óta kurva, nem szoktam hozzá ehhez. Tudod...te voltál nekem az első, Édes, nem ivódott belém, hogy mielőtt dolgozni kezdek, gyógyszert kell bevennem, hogy ne legyek terhes - rivalltam rá, mire felnevetett és vigyorogva vezetett tovább. - mi van? Mi ilyen vicces, hm?
- Semmi. Olyan cuki vagy, mikor lecseszel - kacagott fel, mire mérgesen néztem rá.
- Cseszd meg - mordultam fel. - a bukkanóknál meg vigyázz - motyogtam, közben lejjebb csúsztam szégyenemben és fészkelődve kerestem egy fájdalommentesebb pózt. - csak mert tudod...nincs minden rendben odalent.
- Óh Bébi - nevetett fel halkan, majd kicsit lelassított. - mi lesz így velünk este?
- A szép álom Mendes, az lesz velünk. Meg a jobbkezed ami engem fog helyettesíteni. Tudod engem most mindenki békén is hagyhat. A napokban úgyis jön a novemberi Mikulás, Mr. Hawkins pedig olyankor nem dolgoztat senkit.
- Ezt így - fintorodott el. - ezt így nem akartam tudni...
- Milyen gyerekes vagy - forgattam meg a szemem, mire hirtelen bekanyarodott egy utcába, nekem pedig a bőrülésbe marva grimaszba is torzult az arcom. - baszki!
- Jaj, bocsánat! Jézusom - kapott felém, majd amint ellöktem magamtól a kezét, hangosan felnevetve csapott a kormányra. - n-ne haragudj, csak o-olyan vicces...
- Mi? Hogy a barátnődet egy másik pasi szétszedte az ágyban és most fáj neki minden ilyen általad végzett baromság? Valóban Shawn, nagyon vicces...
- De nem, nem az. Ez az egész helyzet...Livy basszus, nevess már - nézett felém, majd lelassított és immáron vigyázva rám, óvatosan megállt a parkolóban. - olyan bénák vagyunk. Két szerencsétlen! Téged elkapott egy vadállat és fel is csinált, én meg röhögéssel leplezem a rohadt nagy idegességemet, hogy akár terhes is lehetsz.
- Na jó, ez tényleg vicces - nevettem fel én is.
- Ugye? - vigyorgott, közben leállította a motort.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökség • 18+
FanficAz LPK (Luxus Prostituáltak Klubja) egy hírességeknek fenntartott titkos szervezet, melyet egy úgynevezett Zack Hawkins irányít. Az illegálisan futó cég új alkalmazottal gazdagodik. Ő Livy Miller. A másodéves egyetemista Livy Miller élete nem tündér...