ᴋéᴛséɢᴇs ᴋéᴛséɢᴇᴋ
_______Vajon mi a francot mondott neki?
Miről beszélhettek?
Faith bele van esve Shawnba!
A fracba már!
- Hé - támaszkodott meg a könyökén Shawn, hogy arcomra lásson. Már elég hosszú ideje feküdtünk némán egymás mellett, de nem tudtam elaludni, túl sok volt az aznap. Dylan elment. Bementem dolgozni. Mr. Hawkins közölte, hogy vége a játéknak és Shawnt eltiltották tőlem. Egy fárasztó beszélgetésen estem át Shawnnal a tizes szobában. Aztán...óh a francba, aztan lefeküdtem Shawn Mendesszel, még szép, hogy nem tudtam aludni! - te még fent vagy..? - kérdezte rekedten, mire fejemet felé fordítva néztem nyúzott arcára. Miután Shawn megmutatta, sokszor mit is emlegetnek az emberek gyönyörnek, csak zihálva bújtunk a takaróm alá és eszünk ágában sem volt elmozdulni onnan. Mellesleg a srác olyan édesen ölelt magához, hogy hülye lettem volna kibújni a karjai közül!
- Igen és épp azon tűnődtem, hogy mit mondhatott Faith, amiért a medencéknél találkoztatok - motyogtam, mire a szemét forgatva felsóhajtott.
- Ne érdekeljen Faith, a nő csak egy prostituált, akivel nyilván ugye lefeküdtem, de semmi több.
- Magamra ismertem - morogtam, mire meg akart szólalni, bár én gyorsabb voltam. - és de, érdekel! Mit mondott?
- Azt, hogy sikerült lenyugodnia és meg szeretné ezt beszélni velem. Mondta, hogy sajnálja hogy úgy kiborult csak rosszul esett neki és reméli, hogy el tudjuk ezt felejteni, mert egyébként vele nagyon jó volt régebben a kapcsolatunk. Meg kíváncsi volt, miért hagytam csak úgy ott mondván, hogy vele nem, csak veled akarok lenni.
- Na és miért? - fordultam felé immáron teljes testtel. Shawn ajkába harapott, majd visszadőlt az ágyba.
- Livy...Faith az LPK legkeresettebb alkalmazottjaként van emlegetve és ez nem véletlen, a csaj tapasztalt és talpraesett is, tényleg baromi ügyes. Mindegy mit kérsz tőle, Ő benne van és meg bírja csinálni. Meg kell hagyni, hogy kész gyönyör vele az a szobában töltött idő, nagyon durván nyomja, emellett szép, kedves és vicces is. De ezután jössz te, a kis törékeny lány, aki még sose csinált ilyet és teljesen ártatlanul ballagsz be a szobába, tanácstalanul nézel rám, majd elsírod magad. Ez baromi édes volt és habár először nem nagyon tudtalak megérteni, ma már ismerem a háttérsztorit is és tisztában vagyok azzal, hogy milyen vagy. Egy aranyos, édes lány, aki nagy fába vágta a fejszéjét de el akarja érni a célját. És ez megfogott. Te, Livy, te megfogtál. Tetszik, hogy merész és félénk vagy egyszerre, hogy kitartasz, miközben rettegsz. Tetszik a stílusod, aranyos a nevetésed, kedves vagy, lehet veled hülyéskedni, cuki a mosolyod és...nem tudom. Igazából tényleg nem tudom rendesen megfogalmazni.
- De én csak egy csóró prosti vagyok, ugyan mi tetszik egy Shawn Mendes féle szuperszexi világsztárnak egy magamfajta két lábon járó szerencsétlenségben? - motyogtam halkan, Shawn pedig idegesen nézett rám.
- Ez hülyeség! Ne kezd el ezt, hogy én mi vagyok, meg te mi vagy. És az anyagiakat se hozd fel. Az meg, hogy szerencsétlen vagy...tudod ez tény és való, éppúgy mint az, hogy én is. Leesek a színpadról, elesek egy rollerrel, szó szerint beesek a buliba, beleesek egy Livy nevű csajba...
- Mi? Várj...mi-mit mondtál..? - kérdeztem döbbenten.
Szent tehén!
- Hogy leesek a színpadról, elesek egy ro...
- Nem - vágtam közbe idegesen. - az utolsó, Shawn! Tudod jól, hogy arra értettem!
- Csak gondoltam ha már az eséseimet sorolom...de a reakciódból ítélve most meg pofára fogok esni, méghozzá nem is kicsit. Üdv viszonzatlan szerelem, rég taliztunk - mondta halkan és közben gúnyosan mosolygott, mire felnevetve bár még mindig zavartan és döbbenten túrtam puha tincseibe.
- Istenem, hogy te milyen édes vagy - kuncogtam, Ő pedig értetlenkedve vonta össze a szemöldökét. Hát nem voltam elég nyilvánvaló?? - Shawn, Shawn figyelj, matek - vigyorogtam, közben felültem és a takaró felőlem lévő részét magam elé húztam. - egy viszonzatlan szerelem szorozva még egy viszonzatlan szerelemmel az egy viszonzott szerelem! Mint az, hogy mínusz szorozva mínusszal az plusz. A két negatív ha teljesen eggyé olvad, pozitív lesz. És mi így együtt...a két viszonzatlannak hitt szerelem kölcsönös is lehet...
- Hű - döbbent le Shawn, én pedig szélesen vigyorogva vártam a többi reakcióját...ami...szóval a további reakcióját, ami nem jött el.
- Shawn..? - kérdeztem kissé zavartan, mire szemeimbe nézve elmosolyodott.
- Ne haragudj, csak kiélveztem a pillanatot. Hirtelen olyan melegség és boldogság járt át, olyan jó érzés volt, ahogy felfogtam amit mondtál. Csak...csak hű!
- És ennyi? Hű..? - vontam össze a szemöldököm, mire halkan felnevetve megragadta a vállamat és magához húzott.
- Ismered az érzést, amikor hirtelen nem tudsz mit mondani? Van mikor a boldogságtól, a döbbenettől, vagy épp a félelemtől. Mindig van oka...nekem most az öröm az. Annyira örülök, hogy ezt mondtad, hogy nem jutok szavakhoz és nem merek semmit mondani, nehogy elrontsam a varázsát. És az is lehet, hogy félreértettelek, akkor viszont baromi rosszul leszek - nevetett, közben hajamat simogatva menthetetlenül vigyorgott. - félek, hogy ez nálad csak egy hirtelen fellángolás, de attól még jobban, hogy részemről az és meg foglak bántani.
- Maradj már - nevettem fel, majd simogatni kezdtem az arcát. - nem értettél félre, vagyis azt hiszem nem...
- Livy - nevetett halkan, mire mosolyogva néztem örömtől ragyogó szemeibe. Milyen aranyos, mikor őszintén boldog... - ha lenne nálam gyűrű, most istenbizony megkérném a kezed!
- Te nem vagy normális - tört ki belőlem a nevetés, Shawn pedig vigyorogva kezdte csavargatni a hajamat.
- Most miért? Lehetne ennél szebb ez a pillanat? Annyira helyénvaló lenne, ha most előhúznék egy gyűrűt és megkérném a kezed. Elvégre...ma tisztáztuk a Faithes kétségeket, beszélgettünk minden értelmetlen dologról, szeretkeztünk egy rohadt jót aztán összejöttünk.
- Fura a sorrend, bár így igaz - kuncogtam, mire Shawn széles mosolya hirtelen eltűnni látszott az arcáról. - Shawn...baj van..?
- Csak...csak tudod belegondoltam, hogy hiába vagy elméletileg a barátnőm, ha ez gyakorlatilag nem biztos hogy működne. Livy, a munkád...szóval az arról szól, hogy másokkal kell lefeküdnöd. De én...én nem bírnám ki ezt. Tudni, hogy a barátnőm más férfiakat elégít ki...baszki, belegondolni is fáj, bár ha a barátnőm vagy, ha nem, akkor is összetörök a gondolattól. És ott van még a karrierem. Nem az, hogy az fontosabb, csak emiatt alig lennék itt. Most ugyan Andrew erőlteti, hogy "Jaj Shawn, pihenj!", így nincs semmi extra csak stúdiózunk, de egyszer ez is véget fog érni és akkor mi lesz veled? Mi lesz velünk? Nem tudok majd folyton Torontóban lenni, nem tudok itt lenni veled. Nem tudlak majd hazahozni, nem tudunk majd összebújni. Te ettől függetlenül velem tudnál lenni..? - kérdezte szomorúan, mire ajkamba harapva félénken sütöttem le a szemem és idegesen kezdtem tördelni az ujjamat. Baszki...
_______
2019. március 02.: Shawn Mendes nap Orosházán😏❤️
2018. 11. 23.
Péntek
आप पढ़ रहे हैं
Örökség • 18+
फैनफिक्शनAz LPK (Luxus Prostituáltak Klubja) egy hírességeknek fenntartott titkos szervezet, melyet egy úgynevezett Zack Hawkins irányít. Az illegálisan futó cég új alkalmazottal gazdagodik. Ő Livy Miller. A másodéves egyetemista Livy Miller élete nem tündér...