t w e n t y - o n e

5.6K 251 32
                                    

ᴇʟɴʏᴇʀɴɪ ᴇɢʏᴍás ʙɪᴢᴀʟᴍáᴛ
_______

- Van egy jó és egy rossz hírem - toppant be a szobába Shawn, amint végzett a fürdéssel. A telefonomat letettem magam mellé és felültem az ágyban, mire Ő helyet foglalt mellettem. - kezdtem a rosszal. Zack írt, hogy mivel Faith szabin van, így sokan ugye mást keresnek helyette. Legalább öt ügyfele téged akar Faith helyett, köztük Jack Gilinsky, Nick Jonas és Zayn Malik. A többit nem tudom, hirtelen csak Őket mondta Zack. Tudod...Faithnek sok stricije van, néhányan csak miatta járnak az LPK-hoz. Például Zayn. Ő most állítólag totál fel van háborodva, hogy Faith hetekig nem lesz, így téged nézett ki magának. Nick szinte ugyanez, bár Ő nem csak Faithez jár. A jóhír viszont, hogy mivel a novemberi mikulásodról meséltem Zacknek és pontos dátumot nem tudtam mondani, így tolt téged másfél héttel. Másfél hét szabadságon vagy - vigyorgott, én azonban még mindig az elejénél tartottam. Zayn Malik és Nick Jonas? Jack Gilinsky?? Mi a franc?????

- Shawn - néztem fel rá félve. - Shawn, Ők is olyanok? Ők sem fognak kímélni, igaz?

- Már rajta vagyok az ügyön - mondta, közben mosolyogva rátette a kezét a combomra. - írtam Faithnek, Gilinskyvel nincs gáz, ahogy Ő fogalmazott: - vette elő a telefonját nevetve, majd a beszélgetésben visszatekerve felolvasta az üzenetet. - nagyon cuki a srác, tök gyengéd és sokat kényeztet - mondta, majd felém nézett. - Nickre az előbb kérdeztem rá, most ír.

- Minden tiszteletem a tiéd, Shawn - motyogtam lehajtott fejjel. - engem baromira zavar, hogy az exeddel ilyen jó a kapcsolatod, te pedig arra készítesz fel, hogy hogyan elégítsek ki más pasikat, akikkel ráadásul nagyrészt jóba is vagy...

- Mert bízok benned - vonta meg a vállát. - meg nem tűnsz olyannak, mint aki hazudna. Nem tudom, igazából nekem is fura, hogy nem vagyok féltékeny. Persze oké, azért kicsit bánt a dolog, de tudom, hogy nem saját akaratodból csinálod és így nem is megcsalás, hogy tudok róla. Vagyis azt hiszem nem számít annak - mondta, mire megrezzent a telója. - Nick is ilyesmi, bár Ő inkább olyan mint te - olvasta, majd elhalkult. - óh jaj - nevetett fel hangosan, én pedig sóhajtva forgattam meg a szemem.

- Szar hallani, hogy tudja milyen vagy az ágyban, jó?

- Olvashatom tovább, vagy nem is vagy rá kíváncsi? - kérdezte nevetve, mire vállat vonva néztem fel rá. - Nick is ilyesmi, bár Ő inkább olyan mint te - kezte újra. - kedves közben, vigyáz és kérdezi, hogy neked ez jó-e. Igazából nem az, hogy félénk, csak neki az szerez örömet, ha neked örömet szerezhet. Cuki Ő is - olvasta tovább, mire sóhajtva dőltem hátra az ágyban.

- És Zayn?

- Zayn a haverom, amikor Faith volt a barátnőm, mondtam neki, hogy meg ne próbálja bántani Őt. Ha megtudja hogy veled együtt vagyok, téged is kímélni fog. Egyébként nem tudom alapból milyen, de ha érdekel, megkérdezhetjük Faithet.

- Nem! Hagyjuk Faithet. Köszönj is el tőle és foglalkozz inkább a barátnőddel. Nagyon hiányol téged - motyogtam lesütött szemmel, közben a körmeimet piszkáltam idegességemben.

- És azt nem tudod, mit szeretne csinálni a barátnőm? - kérdezte mosolyogva, közben a telefonját kikapcsolva felém mászott.

- Nem köszöntél el Faithtől - néztem fel rá pimaszul mosolyogva. - meg fog sértődni.

- Az téged ne érdekeljen. Engem se érdekel.

- Hát jó, ennek csak örülni tudok - nevettem fel halkan, mire mosolyogva megforgatta a szemeit. - szóval a barátnőd először meg szeretné köszönni a vacsorát, azt mondta nagyon finom volt. Aztán szeretne csak úgy összebújva beszélgetni, mint a filmekben. Tudod...Ő egy érzelgős lány, akinek még nem voltak olyan pillanatai és most ki szeretné élvezni, hogy van egy nagyon édes pasija - mosolyogtam, közben arcát kezembe véve ragyogó szemeibe néztem, bár nehéz volt elszakítani a tekintetem őszinte mosolyától. - meg eleve közeleg a mikulás, gyűlnek benne a hormonok és kell neki a cukiskodás - nevettem fel.

Örökség • 18+Where stories live. Discover now