အပိုင္း-၂၅

1.3K 129 7
                                    

လူသားကဲ့သို႔ေသာ.. (အပိုင္း-၂၅)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

'သား.. အခုလို လူမဟုတ္ ဘာမဟုတ္နဲ႔ အတူတူ ရွိေနရတာ အႏၱာရာယ္ မ်ားလြန္းတယ္.. ဒက္ဒီတို႔ ဒီရက္ပိုင္း အတြင္း အိမ္ေျပာင္းဖို႔ ျပင္လုိက္ပါ..'

ဒက္ဒီ့ စကားေၾကာင့္ ျခဴးေလး စိတ္ကို သိေနေသာ သူ.. သက္ျပင္း တစ္ခုကိုသာ ခ်လုိက္မိေတာ့သည္။ ျပီးေတာ့ ထင္ရွား..၊ သူ႔ကိုယ္သူ အျပစ္တင္ေနလို႔ ညာလုိက္ေပမယ့္ ခဏပဲ ေပ်ာက္သြားျပီး ဘာျဖစ္မွန္း မသိပဲ တစ္ခုခု ျဖစ္သြားသည့္ ထင္ရွား..၊ ဘာျဖစ္မွန္း ေသခ်ာ မသိေသာ္လည္း ေသခ်ာတာကေတာ့.. ထင္ရွားသည္.. ျခဴးအေပၚ သံေယာဇဥ္ ရွိေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္သာ သူ႔ဘဝႏွင့္ ျခဴးနဲ႔ကို မအပ္စပ္ဘူး ဆိုျပီး ျငင္းပယ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ အခုေတာ့..

'ဟုတ္ကဲ့ ဒက္ဒီ..'

စိတ္မေကာင္း ျဖစ္သြားေသာ္လည္း.. ဒက္ဒီသည္ ဒက္ဒီပဲမို႔ ေခါင္းသာ ညိတ္ျပလိုက္ရ၏။

'ျပီးေတာ့ မင္းညီမကို ေသခ်ာ ၾကည့္ထားအံုး.. ငါတို႔က လူသားေတြ ဘာမွန္းမသိတဲ့ သူနား သိပ္မကပ္ဖို႔ ေျပာထား..'

ဒက္ဒီက ထိုင္ေနရာမွ ထရပ္လိုက္ကာ.. ထြက္သြားေတာ့.. သက္ျပင္းတစ္ခုကို ခ်လိုက္ျပီး.. ျခဴးေလးကို ရွာမိသည္။ ထင္သည့္ အတိုင္း.. သူမက ထင္ရွားနားမွာ..၊

'ျခဴးေလး.. ကေလး.. ထင္ရွား.. သတိရလာမွာပါကြာ.. အခု ခဏနားလုိက္ပါအံုး..'

ယခု တစ္ၾကိမ္ ႏိုးထခဲ့ေတာ့ သူ႔အတြက္ သာမာန္ အျဖစ္ပ်က္မ်ားကို လက္ခံ ႏိုင္သလို ရွိသြားသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အိပ္ေနရာမွ ထရပ္လိုက္ျပီး အသက္ကို ဝေအာင္ ရႈလိုက္ေသးသည္။ ျပီးမွ အိပ္ယာေပၚမွ ထလာျပီး..

'ျခဴးေလး.. ငါ မင္းကို ခ်စ္တယ္..'

သတိရ လာလာျခင္း တုတ္ထိုး အိုးေပါက္ အေျပာစကားေၾကာင့္ ျခဴး ရုတ္တရက္ ေၾကာင္သြားျပီး..

'ဘာ.. ထင္ရွား.. ဘာျဖစ္သြားတာလဲ မသိဘူးေနာ္.. ကိုကို..'

ကိုကို႔နားကို ေျပးကပ္ရင္း ေျပာေတာ့ ထင္ရွားက ကုတင္ေပၚက ဆင္းလာျပီ ျဖစ္ကာ..

'လက္ထပ္ဖို႔ မင္းမေတြးနဲ႔.. ျပီးေတာ့.. လက္မခံလည္း ျဖစ္တယ္.. ငါေျပာခ်င္တာက ငါမင္းကို ခ်စ္တယ္ ဆိုရံုသက္သက္ပဲ..'

လူသားကဲ့သို႔ေသာ..Where stories live. Discover now