Capitolul 28

7.2K 426 33
                                    

 
   — Și o sa ne jucăm de-a pirații și de-a hoții și polițiștii. Stai puțin, sper că și ei au lupi, ca Ben și Jace, nu? Liam a vorbit nonstop de când avionul a decolat, cu douăzeci de minute în urmă.

    Era nerăbdător să întâlnească alți copii, mai ales rude de-ale lui Colton, dar tot ce a primit de la mine, Nora și Lana au fost doar aprobări scurte din cap, mici zâmbete și răspunsuri cum ar fi ,,Cine știe, vom afla atunci". 

    Tot ce ne trebuia nouă, erau sufletele noastre pereche, dar Liam era prea încântat ca să observe. Nu am putut să nu mă simt vinovată. El credea că eram într-o mică vacanță, și l-am lăsat să creadă asta, pentru că nu merita să se îngrijoreze. Mai ales că mintea mea era consumată de gândul de a-l vedea pe Colton.

    Voiam să fiu supărată pe el pentru faptul că m-a trimis de lângă el, dar nu puteam. Știam că a făcut asta pentru că mă iubește pe mine și pe Liam, dar de când am plecat, am avut un sentiment foarte ciudat.

    Tot ce era în jurul meu părea ireal și nimic nu avea sens. Știam că trebuia să-mi revin, dar cum puteam face asta când simțeam că totul era greșit?

  — Am ajuns! a urlat Liam, scoțându-mă din gândurile mele.

    Avionul a început să coboare ușor, iar copacii deveneau din ce în ce mai mari.

  — Bun venit în haita Whiteridge, ne-a urat pilotul.

    Aerul a devenit dintr-odată mai rece, odată ce ușile avionului s-au deschis. Însemna că haita lui Reece era localizată mai sus decât cea a lui Colton, în munți. I-am luat mâna lui Liam, coborând amândoi scările. Eram atât de concentrată pe a nu mă împiedica pe scări, încât nu am văzut cuplul care stătea la câțiva pași de locul în care avionul aterizase.

  — Ea este! Adam, nu-i așa că este frumoasă? a spus o femeie cu părul blond, în timp ce s-a apropiat cu pași rapizi de mine, luându-mă într-o îmbrățișare strânsă.

    Corpul mi-a înghețat, încercând să înțeleg ce se întâmpla. Liam se ținea strâns de piciorul Lanei, uitându-se suspicios la cuplul din fața noastră, dar le-a făcut cu mâna.

  — Kristi, sperii sărmana fată. Ea îl aștepta pe Reece, a spus bărbatul, salutându-l înapoi pe Liam, apoi a tras-o pe femeie de pe mine.

  — Eu sunt Adam. Ea este perechea mea, Kristi. Suntem părinții lui Colton.

  — Oh, a fost tot ce am putut spune. Acum că mi-a zis, se puteau vedea asemănările.

    Colton avea aceasi ochi ciocolatii și structură a feței ca mama lui, dar la înălțime și culoarea părului semăna cu tatăl lui.  Pieptul mi s-a strâns când gândul mi s-a dus la Colton. Nu era corect, nu ar fi trebuit să-i întâlnesc familia fără el.

    Amândoi se uitau la mine, cu același zâmbet pe față. Era destul de ciudat și înfiorător, așa că m-am uitat la Nora și Lana pentru ajutor. Dar ele doar se holbau. Nici ele nu-i cunoașteau.

  — Oh, da. Suntem din haite diferite. S-au întâmplat multe cât timp Colton a fost în comă. Aceasta este Lana, Nora și Liam. Iar numele meu este Avery.

  — Ne bucurăm să-i întâlnim pe părinții Alp-, a început Lana să zică, dar a fost întreruptă.

  — Colton... C-comă? s-a bâlbâit Kristi, iar în următoarea secundă s-a întors spre sufletul ei pereche, batandu-l cu degetul în piept.

  — Asta este numai vina ta, l-a acuzat ea.

    Eram sigură de faptul că fetele erau la fel de șocate ca și mine, când Kristi a început să urle la perechea ei.

Found by an Alpha✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum