Flashback
"Huahhh bestnya kat taman ni...segar bebenor udaranya"kata seorang gadis sambil berjalan disebuah taman yg x jauh dari kediamannya ."hah!aduhh lupa pula nak belikan c bawang tu nasi lemak dehhh matai lah aku ..comform pasni benanah telinga aku dgr dia berpopek-popek haihh"katanya lagi sambil berjalan dalam keadaan mata terpejam buat seketika.
Tetapi tanpa disedari,langkah kakinya semakin dekat dgn seorang lelaki yg x jauh darinya hanya 2 meter sahaja lagi mereka bakal bertembung .Gadis tersebut masih lagi x perasaan yg dia hampir terlanggar lelaki tersebut sehinggalah...."Allah!"kata gadis tersebut sebelum jatuh ke tanah seperti nangka busuk."aduhhh ..sakitnya buntut aku ni..sapa yg aku langgar ni ehh?"katanya lagi sambil berdiri lalu membersihkan bajunya,kemudian dia melihat sapa yg dia terlanggar tadi..setelah itu..gadis tersebut ckp sama ada lelaki tersebut ok ke tak ..yalah dia tau dia yg salah x kan x nak responsibility pula kan.."errr..encik x paper ker?sorry saya jln x nampak encik tadi.."katanya dgn nada yg serba salah.Kemudia,lelaki itupun mengangkat wajah nya utk melihat sapa yg brani btl melanggarnya.."Excuse me!lainkali kalau jalan tu sila ten-"kata lelaki itu terhenti apabila melihat wajah gadis tersebut.lelaki tersebut tergamam apabila melihat wajah gadis itu yg skinny dan cantik.
This girl look just like a barbie dool.
DAMN WHY MY HEART IS BEATING SO FAST?!...IT IS MAYBE WHAT WE CALL FALL IN LOVE IN FIRST SIGHT!...
Muka gadis itu ditenung habis sehinggakan nak tembus sampai ke dalam sel" badan gadis yg berada di depannya.manakala apabila gadis itu tersedar yg lelaki di hadapannya ni hanya merenung dirinya sampai mata tu x terkelip.habis memerah bak tomato wajah gadis itu apabila ditenung sedemikian rupa.
"Duhhh mamat ni dah kenapa usha" muka aku ni,ker ada something kat wajah aku?"katanya ngan kedutan di dahi.
"Errr encik?encik x paper kan?sorry again if encik injurie ker apeker tp saya btl" dah lewat ni saya kene balik sbb kawannya dah lama tunggu jadi im sorry once again sir.Assalamualaikum"katanya lalu meninggalkan lelaki tersebut dlm keadaan yg terpinga-pinga.
"Hmmm what an interesting girl she is"katanya lelakinya sambil terlukis senyuman sinis dibibirnya.kemudian dia mencari telefon jenama i-phone x nya sebelum mendail nombor seseorang.
"Chirtof,i want that girl profiles by tomorrow..if you late i will be the one who sent you to meet your god."katanya dgn bernada datar tp muka ketat .
'Soon mi amóre you will be mine only'
------------------------------------------------------
Sory guys i'm late to update this story cause im really busy this year...yalah kan bykdah subject tambahan duhh pecah otak sis...hahaha ok sorry tau kalau bab ni x brape best dan boring..tp sila lah vote walau citer sis ni hangkang nak mampuih..hmmm well insyaallah kalau sia ada time free sis update lagi err..k bye u alls...From your author
😊🌸
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...