EDORA BATRISYA kelua daripada dewan kuliah lalu menuju ke kantin untuk membeli makanan sebelum pulang kerumah kerana hari ini merupakan majlis hari jadi adik perempuannya sapa lagi kalau bukan NURHIDAYAH.
Oleh itu dia harus segera pulang dan ingin menyinggah disebuah kedai cake untuk memgambil kek yang dia tempah untuk adiknya perempuannya itu.kek velvet merupakan kek kegemaran daya sebeb itu dia tempah kek velvet untuk adiknya dan diatasnya ada tertulis HAPPY BIRTHDAY MY BELOVED SISTER ❤
EDORA BATRISYAH hanya tersenyum suka dengan kek itu.dia terbayang riaksi wajah adiknya ketika memberi kek ini nanti.hehehe mesti dia happy.getus hati risyah.
Namun,pekerja kedia kek itu memberikan sebuah lagi kek yang berbentuk love yang berintikan coklat dan dihiasi dengan strawberry.risyah kehairanan sebab dia mana ada tempah sebuah lagi kek.setahunya dia hanya tempah sebuah kek sahaja,bukan 2.ni mesti salah orang ni.
"Er excuse me miss,i dont order this chocholate with strawberry cake.i just order this velvet cake.i think its maybe someone else cake."kata risyah dengan memberitahu kepada pekerja itu yang kek tu bukan dia yang punya.
"But miss this is for you.its nurfaezah edora batrisyah right?there's a man who order this cake and told us to give it too ah and don't worry he's already paid for you."kata perkerja kedai kek tersebut.siap memberikan sehelai nota kepada risyah.
Risyah yang makin kebingungan itu mengambil nota itu.didalamnya ada sebuah ayat yang membuatkan dia diam membatu dan peluh mula keluar dari badan risyah.
Wait for tomorrow sweetheart,because esok akan ada kejutan besar yang menanti kau chéri.i love you and i miss you damn much bambolina.
From
King.Setelah membaca surat itu entah kenapa jantung risyah berdegup dengan kencang macam baru lepas lari 100 meter.dia dapat rasakan pemilik surat ini merupakan orang yang bukan calang2 hebatnya.macam mana dia boleh tahu namanya?sedangakn kenalannya disini hanya adik2nya dan pembantu rumahnya itu sahaja.
Tanpa membuang masa,risyah terus memberi wang kepada perkerja itu dan mengambil kedua-dua kek itu.dia harus segera pulang kerana hiasan untuk gari jadi adiknya belum brapa siap lagi.
Pekerja kedai kek itu hanya melemparkan senyuman manis kepada risyah yang telah keluar daripada kedai itu.kemudian dia mengeluarkan telefonnya lalu mendail sebuah nombor lalu menekan pembesar suara.
"King,dia telah ambil kek tu.dan dia dalam perjalanan pulang sebab malam ni merupakan birthday adik perempuannya .mahu saya ekori dia ker sebabnya ada seorang lelaki dari tadi menghendap cik risyah sampailah cik risyah keluar daripada kedai."
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...