Edora batrisya yang kini duduk didalam kereta hanya diam membisu sahaja sepanjang perjalan mereka menuju ke rumah miliknya.
Ish tak boleh jadi ni! Boleh mati kebosanan aku dalam kereta ni.
Terus tangan panjang risyah mula membuka radio.pas2 tengah boring,radio tengah mainkan lagu i need you by bts.apa lagi,risyah pun turut bernyanyi bersama lagu itu sampaikan dia lupa bahawa king tengah merenung dia daripada tadi lagi.
Sedang rancak mulut risyah bergerak senada dengan lagu,risyah tidak perasan yang mata king sedang melihat bibirnya yang kemerahan itu.king seperti ingin mencium bibir seksi tersebut.tapi dia tahan,tak pasal2 nanti dicop sebagai perampas kiss orang pula.
Tapi takpa dia akan buat gadisnya itu suka akan dia secara perlahan-lahan.
Kemudian king berhentikan kereta lamborghini(?) Miliknya disebuah hotel makanan mewah di tengah pusat bandar sepanyol.
Terus mulut risyah yang daritadi menyanyi tidak ingat dunia terus terbehenti dibuatnya.
"Where did we stop here?"kata risyaj sambil mencuri-curi pandang wajah milik king.bukan sebab takut ker apa?cuma wajah king tu yang terlalu kacak buatkan risyah tak senang duduk.ni kalau aku bawak masuk karung ni bawak balik rumah boleh kan?😝
"We eat first.you hungry right?"katanya dengan senyuman manis dia berikan hanya special untuk gadisnya yang bernama edora batrisyaj seorang.
Risyah yang bagaikan terpaku dengan senyuman tadi terus blushing.adehhh risya wake up..don't be like this😖
"Eh takperlah saya tak rasa laparpun.lebih baik hantar saya pulang jer."tolak risyah.dia tak nak susahkan orang.
Tiba-tiba satu bunyi drum yang kiat kedengaran....
Krukkkk~~~
King dah memandang wajah risyah yang merah bak tometo itu.king yang daritadi menahan ketawa dah tak boleh kawal dah terus dia ketawa terbahak-bahak.
"Hahahah..tu awak kata tak lapar.perut tu dah berkonsert dah kat dalam tanya bila nak isi perut tu"ujarnya kemudian dia terus menarik tangan risyah masuk kedalam hotel itu.risyah hanya menutup wajahnya yang sememamgnya dalam keadaan yang malu amat.
WAHAI PERUTKU..KENAPALAH TIME TU JUGA KAU NAK BERKONSERT ..TENGOK DIA DAH GELAKAN AKU MACAM HANTU LANGSUIR..😢😢
*******
Masuk sahaja mereka kedalam hotel itu,semua mata memandang kearah mereka berdua,atau lebih tepat lagi memandang king yang segak dengan berpakaian kot berwarna hitam ngan rambutnya yang berwarna merah itu.Risyah hanya menjuling mata sahaja.entah kenapa dia rasa cemburu melihat situasi tersebut.manakala king hanya memfokuskan matanya kepada risyah yang daritadi merenung lantai.
"Hensem sangat ker lantai tu sampai sesaat pun tak boleh alihkan mata tu?ni saya kat sini tak pula nak pandang macam tu"kata king sambil memegang tangan risyah yang berlapik itu.
"Aar lantai tu lebiah hensem dari awak."ujar risyah sambil berusaha untuk menarik tangannya dari genggaman king.
Tapi kudrat lelaki lebih kuat dari perempuan so risyah pasrah jer.king tersenyum sinis."Naper jeles ker?"katanya siap menampung wajahnya diatas meja,dan kening kirinya ternaik keatas.
"Jeles?saya jeles?kenapa saya kena jeles pula?"hairan jer risyah dibuatnya.tetiba pula mamat ni?
"Ya jeles because all the girls here a watching me"katanya dengan nada riak sedikit.mendengar kata yang baru diungakap oleh king membuatkan risyah terkejut dan matanya secara automatik terbuntang.
"Pardon?please lah ya encik yang perasan over to the top,buat apa saya nak jeles pula,tu mata diorang,suka dioranglah nak tengok apa diorang nak.its not my problem"kata risyah siap menjeling kearah king.
King hanya tergelak .she's cute.
Kemudian,seorang waiters perempuan datang kemeja mereka dengan membawakan menu hidangan.
Mata perempuan itu hanya memandang king dari atas hinggalah kebawah dan itu diketahui oleh risyah.gadis itu sengaja membuka dua butang atas bajunya untuk menampakkan bra berwarnanya berwarna merah itu.
Risyah yang memandang gadis itu mula berasap.lalu matanya memandang kearah king yang tenang sahaja seperti tidak tahu yang gadis itu cuba untuk menggodanya.
"What are you whan to eat?lamb chop or fish and chips?"kata king sambil memandang risyah.gadis waiters itu menjeling risyah kerana mendapat perhatian daripada king.
"Fish and chips"sepatah dua kata sahaja dia bercakap.
"Just give us fish and chips two and lemon juice two that's all.you can go"usir king.king sebenarnya perasan yang gadis waiters itu cuba untuk tarik perhatiannya tapi sorry king bukan seperti lelaki-lelaki like out there.
Gadis waiters itu merengus geram dan mula berjalan sambil menghantak kakinya kerana tidak berjaya menggoda king sekali gus kalah dalam pertatuhannya dengan waiters yang lain.
Meja makan mereka hanya senyap sahaja.sehinggalah makanan mereka telah pun sampai.
"Makanlah pastu saya hantar awak pulang."risyah hanya mengangguk sahaja.sambil dalam keadaan makan,risyah teringat sesuatu.
"Thanks sebab selamatkan saya tempoh hari dan saya nak minta maaf sebab tengking awak tak tentu pasal siap panggil awak perogol.saya terkejut time tu.yalah tetiba dalam bilik entah siapa pasti di atas tilam.sorry err."ujar risyah dengan serba salah.
"Its ok.dah makan cepat"kata king.kemudian secara tak langsung bibir risyah tercalit sebuah senyuman dimana king yang perasaan itu terkedu.
She's smile..and its so warm.i hope i can make you smile everyday amóre.
*****************************
Hope you guys enjoy it..and thanks for your vote and comment...saranghaeyo😂😂Keep vote and comment bye💕
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...