Jam kini menunjukkan pukul 12 tengah malam.Di sebuah kelab terdapat 5 buah kereta yang tersusun rapi dihandapanya.kereta tersebut merupakan kereta milik kumpulan the demon black phoniex.kesemua ahli kumpulan tersebut berada di dalam kereta dan hanya menunggu isyarat daripada king sahaja.
King yang berada di dalam sebuah kereta yang mempunyai simbol naga,sedang melihat jam tangannya lalu tersenyum sinis.king mengarahkan untuk team edward dan cristof masuk untuk terlebih dahulu.
Untuk misi kali ini,kesemua anak buah king serta dirinya memakai serba hitam dan memakai mask dimuka yang mempunyai logo phoniex untuk konconnya serta the 5 guardians manakala logo naga untuk king yang merangkap ketua mereka.
Kemudian,bahu kiri milik king ditepuk oleh cristof."time has arrived king"katanya dan king memberikan isyarat kepada 5 guardians supaya mengarahkan kesemua anak suruhannya yang lain agar bersiap sedia untuk masuk kedalam.
Sejurus itu,apabila mereka berenam termasuk anak suruhan king masuk kedalam kelab tersebut,mata mereka dihiasi dengan pemandangan yang cukup bisah menjahanamkan mata mereka termasuk mata readers semua.dengan perempuan yang memakai pakaian yang cukup sendat dan seksi sehinggakan bisa melihatkan aset mereka dan ada juga manusia yang sibuk membuat 'hal' masing-masing tanpa berfikir dosa dan pahala,haram atau halal .asalkan blh melepaskan nafsu serakah mereka sahaja.
Tiba-tiba,terdengar bunyi tembakan yang cukup kuat sehinggakan ramai pelanggan yang berada di kelab tersebut terkejut dan ada yang segelintir mereka lari lintang pukang setelah mendengar bunyi tembakan itu.bunyi tembekan itu datang dari arah tingkat 2 yang hanya digunakan untuk pelanggan vvip sahaja.king serta the 5 guardians dan orang suruhannya pergi menuju ke tingkat 2 untuk meninjau keadaan tersebut.king berjalan dihadapan kerana dia akan mengetuai peperangan ini dan mereka yang lain berjalan di belakang untuk memastikan tiada sesiapa yang boleh mencederakan ketua mereka.
Apabila Mereka telah tiba disebuah pintu yang berwarna biru tua,mereka merempuh masuk tanpa ada rasa takut atau was-was.(dude mafia takut kena tembak?dalam mimpi jer!kalau takut kena tembak x yah jadi mafia, jadi gangster celup jer bagus).dapat dilihat banyak mayat yang telah tumbang dan terdapat juga segelintir gadis @lebih tepat lagi pelacur telah mati ditembak secara mengejut oleh orang suruhan king.
Tanpa disedari,ada sebutir peluru menuju kearah king dan mujur sahaja king perasan akan perkara tersebut lalu mengelak daripada terkena tembakan itu.aksi tadi cukup membuatkan kesemua orang suruhannya terkejut dan segera membuat bulatan kecil untuk melindungi dirinya dengan perisai.(dah mcm pahlawan korea jak)😝
Lalu,keadaan menjadi senyap dan hanya dapat didengari pernafasan milik masing-masing, sehinggalah suatu suara menerpa ke telinga mereka dan itu cukup membuatkan anak mata milik king yang berwarna hazel itu bertukar menjadi warna merah darah tanpa disedari oleh mereka semua termasuk orang suruhannya.itu menandakan bahawa king dalam mood tidak bagus@lebih tepat marah.
"Siapa korang semua ni hah?berani buat kecoh di tempat aku?"
King yang cukup kenal akan suara tersebut menoleh kearah belakang dan tersenyum sinis apabila melihat gerangan yang telah membuat onar dengannya.d
"Hi zaid.long time no see huh?how are you?"ujarnya.
Zaid yang mendengar suara tersebut terdiam dan tergamam apabila melihat gerangan yang tengah berdiri dihandapannya kini.dia hanya meneguk air liurnya dengan kesat sekali.
"What do you whan from me until you come from overseas just to find me huh?"katanya dengan memek muka yang tengah gugup dan gusar namun dikawal agar tidak dikesan oleh king .
"You ask me what i whan?what a stupid question you ask"ujar king dengan sinis.
"Im fucking serious right now!what the hell did you whan from me?!"marah zaid padahal dia tau apa yang dimasukkan oleh king.
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...