Di lapangan terbang KLCC,
Setelah berjam-jam berada di dalam kapal terbang,akhirnya mereka sampai juga di malaysia.Dia kemudian memakai mask dan headphone miliknya lalu berjalan kearah rakannya yang datang menjemput dirinya,manakala seorang lagi masih dalam perjalan.sejurus otu dia ternampak sebuah tempat duduk yang kosong lalu duduk disitu sambil matanya yang cantik tertutup menghayati lagu yang didengarnya.tidak lama kemudian,mata yang cantik itu terbuka kerana dia dapat rasakan seperti ada orang yang datang kearahnya,dengan itu dia pun berdiri lalu berpaling untuk melihat siapa kah gerangannya lalu terpampanglah sesosok muka yang bisa menggelatarkan jiwa naluri gadis diluar sana.kemudian,laju sahaja lelaki itu menunduk hormat kearahnya untuk memberi hormat kepada bossnya.
"Capo we have already found them.there are some of our firearms that being hindden by that fucker with his fucking slave"ujar cristof.
"Where's that fucking place?"
"Putrajaya,selangor at BLACK DRAGON GROUP"ujar cristof lagi.
"Do they think there a so smart enough to hide my stuff huh?heh there a so stupid"
Cristof dan edward yang berada dihadapan boss mereka hanya berpandangan satu sama lain sebelum edward membuka mulutnya.
"Hmmm also for your information,someone that to brave who manange to hack our system also come from that bitch group too capó"
"Tell all of our man to get prepared because tonight we will go to the war".ujar c dia.
"Si KING"
Mereka berdua menunduk hormat kepada ketua mereka.itulah dia c ketua mafia.dia digelar king kerana bijak mentadbir kawasannya dan dia lah yang paling digeruni,desanjungi,ditakuki,dihormati diantara ketua-ketua mafia yang lain.Dia memerintah kawasannya dengan cekap dan hebat sekali serta dia membangunkan kumpulannya dengan hasil usahanya sendiri seperti di UNITED STATES OF AMERICA,LOS ANGELAS,JAPAN,KOREAN,RUSSIA,ITALY,SPAIN,FRANCIS,GERMAN DAN BANYAK LAGI.walaupun dia jarang melawat kawasannya,dia ada mata" yang dia percaya utk memberikan info kepadanya.Dan nama kumpulannya ialah THE DEMON BLACK PHONIEX.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
"Where's in hell is hafiz naufal,ashraf syah and danny zulkifli?"kata edward sambil merengus geram merana mereka bertiga tu lambat tiba utk menjemput mereka.
"Sabarlah sikit mungkin jam tu.kau pun tau kan ni malaysia bukan spain.lain kali fikir tu guna otak sikit.tulah akibatnya kaut makan budu sampai otakpum ikut bodoh.dan bla bla bla
Ya mula lah sesi membebel bersama cristof.dia ni kalau dpt membebel sampai besok pun mukadimahnya x habis.😑
Tiba-tiba king datang kearah mereka sambil kening kanannya ternaik.
"Where are those three? Still not arrived yet?"ujarnya dengan nada yang biasa jer.
"Err king,maybe there will arrived in few minutes from now i guess?"kata edward sambil tersengih.
"Hmm yeah whatever.ok i need to go toilet first,so if those three arrived ,hurry put all those stuff on car and wait for me there understand?"
Mereka sekadarang mengangguk kepala sahaja mcm yes no yes no jek.
Kemudian,laju sahaja kaki nya melangkah ke arah tandas mungkin sebab terlalu menahan punya pasal.setelah selesai membuang hajat,😂king memakai cermin matanya yang berwarnah hitam lalu keluar dari tandas.ramai perempuan yang terpaku akan kekacakan lelaki itu,namun king hanya mengabaikan sahaja seperti mereka tidak wujud di situ.ketika king sibuk berjalan tetiba bunyi phonenya berbunyi menandakan ada mesej yang masuk.dalam keadaan king sibuk membaca mesejnya itu,ada seorang gadis yang berjalan kerahnya dalam keadaan yang laju dan sibuk meneroka beg tangannya utk mencari telefonnya yang yerselit entah diamana saja.😑
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...