Keesokan harinya...
Jam tengah menunjukkan pukul 8 pagi.tetapi ada sekujur tubuh masih sedap landing atas katil siap dengan dengkuran lagi.
Krokk!..krokk!
Sungguh tidak seperti tidur gadis-gadis yang lain sewaktu tidur.dengan bantal terjatuh,selimut terselak,kain cadar tilam tercabut.air liur pula dah boleh masuk kategori 'peta dunia' sahaja.
Kemudian ketukan pintu terdengar amatlah kuat dengan suara teriakan kalau boleh nak tercabut anak tekak menjerit.
Tok!!tok!!tok..
"KAKAK!!BANGUN..TAK RETI NAK BANGUN KER ANAK DARA SATU NI!.MATAHARI DAH TERPACAK ATAS LANGIT DIA MASIH TIDUR.NURFAEZAH EDORA BATRISYA BINTI YUSOF,WAKE UP NOW BEFORE I KICK YOUR DOOR NOW!!"
Jerkah ibu risyasiapa lagi kalau bukan ibu tercintanya Puan Sri Normi binti Tan sri Sharul Shah Sabri.
Geram dia dengan anak daranya yang sulung ni.hari-hari kalau boleh mau dikejutkan dari tidur.anak dara lain kalau jam begini dah sibu di dapur tak pun buat perkara yang sepatutnya sebagai anak gadis.tapi bukan macam anaknya yang satu ni.
Memang buat kerja tu pandai.tip top comform berkilat rumah.tapi perangai lambat bangun dan mencarutnya itu susah betul untuk dipisahkan.pusing kepalanya bila memikirkannya.
Krik krik krik.
Bila tidak mendengar apa-apa balasan dari dalam,tau lah dia bahawa anak gadisnya itu masih belum bangun.mendidih darahnya.mukanya dah macam singa betina yang kelaparan.
Manakala Tan Sri Yusof dan anak-anaknya yang lain sedanf berada di ruang tamu dengan kapas di telinga mereka.
Mereka tau sebentar lagi singa betina akan mengaum.acap kali dah kakak mereka itu.dah di beri nasihat untuk ubah tapi masih degil buat juga.hmm lantaknya lah .penat dah mulut ni beri nasihat.
"Perangai tak pandai berubah."kata qhairul sambil sambung main game mobile legends."hmm betul tu.umur dah 20 still macam budak-budak."unar hidayah pula siap menyumbat coklat forero roshe.
Emm sedap!
Tan Sri Yusof hanya melihat anak-anaknya itu kemudian menggelengkan kepala dan tersenyum kecil.
1.
2
3
BANG!!
Terdengat benda rempuh dengan kuat datang daripada tingkat 2 dimana menempatkan bilik risya.terkejut mereka bertiga di ruang tamu dengan bunyi tersebut.
Sesaat mata mereka melihat sesama mereka sebelum lintang pukang naik keatas.setelah tiba,terbuntang mata mereka apabila melihat Puan Sri Normi terbaring di atas lantai dengan darah yang keluar di dahinya.
Terus sahaja mereka menuju kearah wanita itu.dilihat dia tidak berdaya dan mulutnya seperti ingin mengatakan sesuatu.
Jatuh air mata si suami melihat istri tercinta sebegitu.mau tercabut jantungnya apabila wajah istrinya seperti mayat hidup.kemudian dia mendekatkan telinganya kearah bibir istrinya untuk mendengar kata-kata istrinya.
"A..abang..ri..risya..ke.kena ..cu..culik..oleh b..beberapa o..orang berpakain serba hitam..t..tapi tadi saya t..tengok ada lambang burung helang di lengan mereka."sejurus mengatakan itu terus istrinya pengsan tidak sedarkan dirinya.
Tan Sri Yusof terus mengucup dahi istrinya kemudian dia melihat kedalam bilik risya yang dirempuh masuk melalui tingkap yang pecah.risau kini menyelubungi dirinya.kini anaknya telah hilang diculik dan istrinya pengsang.
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...