👑chapter 7

6.7K 184 4
                                    

Finally we meet again chéri.

Itulah ungkapan yang dikatakan oleh king setelah melihat wajah gadisnya yang cukup membuatkan dirinya asyik tergila bayang sahaja sejak kebelakangan ini.

Dia sendiri juga tidak menyangka bahawa dirinya akan dapat berjumpa dengan chèrinya itu.

King kelihatan amat kacak malam itu dengan tuxedo yang berwarna putih.lalu lapan jejaka tersebut menoleh kearah king apabila mendengar suaranya.mereka semua menunduk hormat sedikit cukup hanya king yang melihatnya kerana mereka menjaga identiti mereka dan menandakan mereka hormat akan bos mereka.

Kesemua gadis di dalam majlis tersebut,berteriak dengan penuh histeria kerana kekacakan king dan penamapilannya yang cukup menggodan dan menggetarkan hati mereka semua.memang tidak dapat di nafikan lagi king merupakan lelaki yang paling hot dan good looking diantara mereka semua kerana king berdarah kacukan.sebab itulah ramai gadis yang tengah tenung dia macam nak telan pun ada.

(Memang susah nak cari lelaki macam dia ni sekarang.mana mau dpt yg kacak?..hmmm satu dlm sejuta broo sampai hujung dunia kau cari memang kau x jumpa lainlah kalau jodoh kau memang kacak😂)

Tidak lupa juga,ketujuh-tujuh gadis tersebut turut terlompong dan terkedu dek kerana ketampanan king.seumur hidup mereka,belum pernah lagi mereka dapat jumpa lelaki sekacak king ini.mereka semua memandang tubuh king yang tinggi dan tegap,berkulit cerah,hidung mancung,dan bahagian yang galak mereka tenung ialah bibir milik king yang cukup seksi dengan warna kemerah-merahan.

Ash,danny,sufi dan cris yang perasan akan tenungan gadis-gadis itu yang tengah diam tidak terkutik dek kerana terpesona dengan wajah king,cukup membuatkan mereka berempat menjadi cemburu.yalah sapa jer yang suka kalau gadis mereka sibuk tenung lelaki lain sedangkan mereka ada didepan kan.

Yang danny,sufi dan ash..korang jgn perasan lebih ya ..baru jumpa x sampai sejam terus aim dorang tu awek korang..wahh banyak cantik muka korang?!😑

Ala biarlah..jeles lah tu sebab x de yg nak kat dia-ash

Aar tu lah pasal ngamuk macam singa betina tu-danny

Period kot?-sufi

Amboi sedap mengata orang,jgn sampai aku ubat story ni jadi lain siap korang x berbini nanti.-author

Dah la sambumg citer cepat-ash,danny dan sufi

Yeler..author

*************
Mereka berempat pun berdehem dengan kuat sehinggakan membuat para gadis tersebut tersedar akan hayalan mereka sebentar tadi.'amboi tenung anak teruna orang macam nak tembus sampai dlm sel-sel.gadis-gadis tersebut berdehem kemudian tersengih-sengih macam kerang busuk.

Gadis-gadis tersebut cepat-cepat beristigfar dalam hati mereka kerana lalai tenung anak teruna orang.tak pasal-pasal dah dapat dosa free lagi.haihhhh!

"Amboi sayang,kenapa pandang dia macam dia tu suami awak jer..kite yang kat sini x pernah pun awak nak pandang macam tu,ni nak majuk ngan sayang ni!"kata chris dengan nada yang sedih.

Syazrin yang dengar kata2 chris tu gelabah dan cepat-cepat pujuk lelaki tu sebab chris ni kalau merajuk habis..susah mau dipujuk!

"Alahai,awak saya minta maaf err.saya x sengaja nak tenung dia tadi.ala bukannya saya suka dia pun.hanya awak jer dalam hati saya ni,tak da yang kedua atau ketiga lah..insyaallah."kata syazrin dengan nada memujuk yang membuatkan edora,fatihah,aisyah,aza dan daya meremang hingga ke tulang sum-sum.tetiba.

Chris yang mendengar kata2 syazrin itu tadi terus senyum siap pakej muka blush lagi.yalah sapa yang tak suka bila awek kau puji kau kan?kalau kau x suka memang kau bakekang.😂

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now