At the sametime at spain....
Buk!
Buk!
Buk!Suara manusia yang menjerit nyaring kedengaran di dalam sebuah gudang lama yang terletak berdekatan dengan laut yang telah lama ditinggalkan.gudang tersebut berhampiran dengan jurang yang akan jatuh kedalam tengah laut dan terdapat ramai lelaki yang berpakaian serba hitam dan memakai mask dimuka mereka serta ditangan mereka juga terdapat senjata api seperti pistol .mereka semua berkawal di luar gudang manakala separuh lagi dalam gudang tersebut.mereka berkawal di luar utk memastikan musuh x dapat mengesan mereka.
Aghhh!
Aghhh!Kedua kakinya ditetak dengan dasyat sekali sehingga keparas lutut dengan menggunakan sebilah parang yang cukup tumpul .kemudian parang tersebut dicampakkan pula kearah mayat lelaki yg tlh berulat sehinggakan baunya meresap masuk ke dalam hidung oooo.'Dia'lalu berdiri dari kerusi kemudian menapak demi setapak kearah sebuah meja yang penuh dgn alat seksaan .
Penukul besi menjadi pilihannya .'Dia' menapak kearah lelaki itu dengan muka yang bengis sehinggakan anak buahnya pun dapat merasakan ketegangan di dalam gudang tersebut dan mereka tahu betapa marahnya ketua mereka sekarang ni.lelaki itu sungguh takut sehinggakan dia mengesot kebelakang dan amat ketara bahawa badannya menggigil dengan hebat sekali.
Manakala 'Dia' hanya tersenyum sinis sahaja .
Sejurus itu,'Dia' berjalan dengan perlahan kearah mangsanya utk menakutkan lelaki itu .sampai sahaja c 'Dia' kearah lelaki tersebut,'Dia' duduk mencangkung lalu mencengkam wajah lelaki itu dengan kuat sekali sehinggakan anak buah nya yg brada disitu blh merasakan kesakitan yang dialami olehnya.tengoklah betapa kuatnya penangan c 'Dia' ini.
Akhirnya lelaki itu pun bersuara walaupun dia x larat mahu mengucapkan sepatah haram pun perkataan.
"P-por f-fav-or l-li'bera-me"(tolong lah lepaskan aku)
"Hmmm what?déjarte ir?déjame pensor primero?but sorry i think there's no where in hell you fucker"kemudian dia mengangkat tinggi penukul besi itu yang brada di tangan kanannya lalu dihayunkan ke arah kepala lelaki tersebut sehingga darah keluar dgn banyak sekali.Dush!
Dush!
Duah!Jeritan dari lelaki tersebut tidak dihiraukan olehnya.malah berkali-kali kepala lelaki itu dipukul dengan penukul besi sampaikan utk bernafas tidak kesampaian.dpat didengar pernafasan lelaki itu tersangkut -sangkut lalu dia mencampakkan besi itu ke lantai.
"De que esta mos hablando jugando el juego hmm¿cause im bored right now"katanya lalu tangan kiri milik lelaki malang tersebut di potong mcm ayam lalu disiat kulitnya dengan ngeri sekali.
Aghhh!
Ssssttt!
Aghhhh!Disiatnya secara perlahan lahan supaya lelaki itu dapat rasakan betapa sakitnya kulit itu disiat.
Kalau author lah enn author dah comfom pass out ..ngeri siak nampak mcm tu comgom trauma 3 bulan koma dibuatnya.fuhhh ok we back to story😉
Setelah disiat, dapat dilihat darah merah miliknya mencurah curah keluar dari tangannya, mukanya,kakinya.kalau ditengok betul-betul dah serupa mcm mayat hidup atau lebih tepat lagi manusia uji kaji yang dibelah sana di belah sini.
Tetapi bagi dia ,ianya merupakan pemandangan yg cukup cantik dan yang penting sekali ia dapat memuaskan sisi gelapnya yang brada di dalamnya kerana terlalu hauskan darah orang@bunuh orang lebih tepat lagi lah.
Setelah itu,lelaki itu menggelupur ke tanah dengan air mata jantannya yang berderai keluar daripada matanya.namun hampa sekali,dia hanya tersenyum sinis dan tak peduli akan lelaki itu.tanpa buang masa lagi,dia mengeluarkan pistolnya yang brada di pinggangnya dan mensasarkan jantung lelaki itu dan berkata.
"Anu last words before you see your god and say welcome to your hell?"katanya dengan sinis lalu sambung lagi"but i think you don't have any whan to say cause your god really what to meet you right now so babye"katanya dan ....
BANG!!
BANG!!
BANG!!Orang kanannya dipanggil lalu berbisik sesuatu perkara .lalu dia keluar daripada gudang tersebut bersama 'barang'nya serta anak buahnya.5minit kemudian,
BOOOMMMMMM!!!!!
kedengaran bunyi letupan yang sunggu besar datang daripada gudang tersebut.c dia hanya tersenyum sahaja mendengar bunyi tersebut sambil memejam mata seolah olah itulah musik yang paling merdu dia pernah dengar dalam hidupnya.
Author tak rasa nanti bunyi tu akan jadi bunti yang paling kau suka nanti ....heheheheh...kau tunggu nanti kau sendiri yg ngaku bunyi tu merupakan bunyi yang paling kau suka dan akan dengar sampai kau ke nafas yg terakhir😂😂
Lalu,laju sahaja kakinya masuk kedalam keretanya kemudia melelapkan mata sebab terlalu penat.tapi dalam masa yang sama entah kenapa dia rasakn sesuatu yang x kena dan dia rasa gusar namun dia cepat-cepat hapuskan perasaan negatid itu secepatnya.
"A la mansion"(ke mansion)🏰
____________________________________
Hye semua sorry sis lambat update sbb busy...takpe nanti kalau ada free sis update ehh..heheh ok lah harap korang suka dan vote tau jgn x vote pula cian sis penat tipe sampai nak gugur jari ni hah...hahaha x der lah gurau jer...ok lah jgn lupa tau vote dan my silent reader tu vote lah jgn x vote..ok babye assalamualaikum😁🙇
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...