Ketika dalam perjalanan pulang,EDORA BATRISYA merasakan bahawa dirinya diekori.risya yang mula merasa ketakutan itu mula melangkah dengan lebih besar kerana dapat dia lihah susuk badan seorang lelaki yang memakai mask dimukanya melalui pantulan cermin kedai emas yang dilaluinya beberapa minit yang lepas.
Dalam hati,risya berdoa tidak putus2 dan banyak mengucapkan kalimat suci agar allah menjaga dirinya daripada benda yang tak diingini.ya allah lindungi lah aku.suara kecil milik risya mula merasa gusar.
Namun baru sahaja beberapa langkah,mulutnya terus sahaja ditekup oleh lelaki serba hitam itu.risya mula panik.dia ingin meminta tolong namun dapat dia rasakan ada benda tajam berada dibahagian belakangnya.
"Shut up,and you'll fine"kata lelaki itu lalu menyuntik risya dan sebuah van datang menuju kearah mereka.kek dan beg tangan risya dirampas dan sim telefon milik risya diambil dan dibuang begitu sahaja.lelaki yang menculik risya itu hanya tersenyum sinis melihat keadaan risya yang tidak sedarkan diri lalu matanya galak memandang tubuh badan munggil milik risya dan anak matanya terus berubah berwarna gelap.
"What a nice body you have.i can wait to take all of it"ujarnya kemudian dia menjilat bibirnya yang merah bak buah delima.lelaki itu terus memberi arahan untuk membawa mereka ke tempat persembunyian mereka yang berada di atas bukit jauh dipedalaman bandar.
Tetapi siapa sangka bahawa kejadian itu dapat disaksikan oleh orang kanan king siapa lagi kalau bukan christof dan edward.mereka terus sahaja mendail nombor bos mereka itu.
"King,there have stold mrs.edora just a few second ago."dengan tenang edward memberitahu laporan itu.tapi didalam hmm macam nak tercabut keluar dah ni.
"WHAT?!VAFFUCANLO!I KILL YOU IF YOU CAN SAVE HER.YOU'RE HEAR IT.AGHH FUCK!"carut king didalam panggilan dan kemudian panggilan dimatikan oleh king.edward dan christof hanya berpandangan sesama mereka lalu sebuah senyuman terukir di bibir mereka.
"Aku rasa dia ni dah betul2 jatuh suka kat perempuan ni.tak pernah2 aku tengok dia risau macam setan ,ni first time aku tengok dia risau sampai mencarut lagi."ujar edward sambil ketawa terkekek2 dibuatnya.
"Aarkan.king seorang yang bengis,kejam,tak berperasaan,dingin, dan semualah perkara kejam dia berubah secara mendadak bila berkaitan ngan perempuan ni.tak sangka akhirnya dia boleh berubah sampai macam ni."ujar christof kemudia dia mengeluarkan sebatang rokok dan mengisapnya.
"Aku tabik spring lah ngan pompuan ni.entah apa yang special hingga buat king risau hingga suruh kita protect dia macam ni hah."kata edward lalu mengeluarkan kunci keretanya dan christof mula memasuki kereta miliknya edward.sejurus itu christof menekan sebuah butang khas yang berwarna hitam.butang itu hanya digunakan khas untuk situasi kecemasan sahaja.ia akan terus berfungsi dan memberi isyarat kepada semua ahli-ahli mafia di sepanyol untuk bersiap sedia bahawa ada misi yang perlu dilaksanakan.sekaligus akan memberikan lokasi tempat perjumpaan mereka nanti.
****
Manakala di mansion milik king pula,hampir kesemua barang yang berada di perjabat pribadinya hancur berkecai.dengan kerusi patah,rak buku terjatuh,meja terbalik,fail berterabur merata-rata tempat.King terlalu risaukan akan keselamatan gadisnya sahaja.di fikirannya hanya nama dan wajah gadis itu sahaja yang terlintas sekarang ini.dia terus melempar pasu yang berharga $1billion itu ke dinding begitu sahaja.(ala kata juga dia😉)pengawal dan pembantu rumahnya mula merasakan ketakutan sebab ini pertama kali bos mereka marah sampai tahap hancurkan barang.mereka hanya telan air liur dengan kasar dan mampu bersabar saja sehingga bos mereka tenang semula.
Tetapi,kini anak mata king yang berwarna kelabu itu terus sahaja berubah menjadi merah darah yang bermaksud king dalam modd yang marah yang amat.tangan digempalnya dengan erat dan rahangnya diketap dengan begitu kuat .kini satu sahaja yang dia inginkan iaitu NURFAEZAH EDORA BATRISYA baby girlnya dan merangkap bakal menjadi miliknya itu.
Dia bersumpah jika ada sesuatu yang berlaku kepada chèrinya dia tidak akan teragak-agak untuk musnakan manusia jahanam itu kerana menculik gadisnya.
You have raise the sleeping dragon inside of me.just you wait im gonna break all you bons and seperate all you body if you dare lay a single of you fucking fingers.
King terus mengambil kunci keretanya.kemudian dia memcut laju kelokasi yang terpapar di skrin telefonya.sepanjang perjalanan hanya NURFAEZAH EDORA BATRISYA fikirkan tanpa menghiraukan keselamatan dirinya dijalan raya pada waktu ini.king secara tidak perasan membawa kereta dengan had laju 120/hj(?) Dan dia langsung melanggar lampu isyarat jalan raya.(wah hebat macam kl drift)
Baby girl wait for me!
******************************sorry pendek jer chapter ni ..tapi thanks cebab vote🌟i lob u guys muahhh...hahaha sory being gedik macam sajat.ok kalau ada kesalahan dan banyak typo,aku minta maaf sgt2 sebab aku buat citer ni pada waktu malam ooo sebab tu ar mata aku ni dah macam panda korang tau tak?.tapi disebabkan ada readers aku nak update aku buatlah chapter ni walau pendek sama macam pendek kaki aku.ok lah tu jer..jgn lupa vote tau..assalamualaikum.
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...