👑chapter 16

5.8K 147 2
                                    

Tourter scene!!!don't like don't read☺
Enjoy😆😆😆
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

King melihat darah yang mula mengalir dari telinga lelaki itu.kemudian dia meletakkan semula pisau tajam itu diatas meja yang dipenuhi dengan alatan-alatan untuk menyeksa mangsa mereka.

"Did you know why there bring you here?"king menyoal tetapi matanya still tekun melihat alatan-alatan tajam itu.namun soalannya hanya dipandang sepi sahaja.

King terus membaling sebilang pisau yang tajam tapi kali ini dia menggunakan pisau daging(?).

Zapp!

Tepat terkena telinga kirinya dan terputus begitu sahaja.lelaki itu hanya meraung kesakitan yang tidak terhingga.dengan ini secara rasminya dia telah menjadi warga cacat pendengaran.

"Speak"king berkata dengan tenang.dia mengambil lagi pisau yang hujung matanya seperti bergerigi seperti gergaji.tapi still juga lelaki itu diamkan dirinya melainkan erangan kesakitan sahaja.

King mengangguk.dia mula mendekati lelaki itu sambil bermain-maij dengan alatan yang bakal dia gunakan untuk menyeksa lelaki itu dengan lebih ngeri lagi.

King paling pantang dan tidak suka kalau soalannya tidak dijawab dan diendahkan begitu sahaja.lalu,king mula menoreh pipi kiri lelaki itu secara perlahan-lahan biar memberikan lelaki itu untuk merasakan kesakitannya secara perlahan-lahan.

"When i ask you a damn question..than answer it...vaffucalo!"keras sahaja suara king bercakap.

"No!i don't know!..please li..libèra me!!"teriak lelaki itu.king hanya memandang kosong kemudian diikuti dengan senyuman sinis.dah serupa macam psycho jer.terus torehan diwajah lelaki itu dihentikan dan darah mula membajiri wajah lelaki itu.

"You..you touch what's mine you asshole!you touch her with you dirty hands!"dan itu membuatkan lelaki tersebut menerima satu tikaman secara kasar dan ganas daripada king.perutnya di tikam dan didalamkan hingga bilah pisau tersebut tidak kelihatan.konco-konco king mula memandang ngeri akan lelaki itu.dah serupa macam mayat hidup jer.

Manakala keadaan lelaki itu pula,badannya mula bergegar dengan hebat sekali kerana menahan kesakitan yang amat.bilik itu dipenuhi dengan raungan dan pekikan suara dari lelaki itu.king mencabut pisau itu dari perut lelaki itu dan membuangnya ketepi dan mula mengambil sebilang parang.

"This fucking hands touch what's mine and you use this hand to kidnaped her"ujar king sambil tangannya mula memotong tangan lelaki itu.jari-jarinya dipotong satu persatu hingga membuatkan lelaki itu menjerit dengan kuat.

King yang sememangnya geram dengan suara bising lelaki itu terus memotong mulut lelaki itu dan menggunting lidahnya secara kasar.automatik suasana yang bising tadi berubah menjadi senyap.hanya kedengaran kipas dan nafas masi g-masing sahaja.

"And these shitty eyes,look what supposed to be i'm the first who see it"ujarnya.king mengambil skru driver lalu mencucuk kedua-dua biji mata lelaki itu.bila dia melihat lelaki itu dah macam nyawa2 ikan,dia terus mengambil pisau yang tajam dan terus menusuk perut lelaki itu sedalam-dalamnya sampai tangannya pun ikut masuk sedalam.

Bila tangan milik king berada didalam perut lelaki itu,dia terus menarik secara kasar tangannya berserta dengan usus-usus lelaki itu.ada separuh daripada anak buah king yang termuntah ada juga yang menutup matanya.ni adalag pertama kali mereka lihat bos mereka menyeksa orang seteruk ini.biasanya sekali dua seksa dah mampus.tapi kali ni tidak.

"Take it and give my beloved kids this yummy dishes."king berkata lalu berlalu pergi dengan baju yang dipenuhi dengan bau darah yang menyengat sampai kehidung.

Mereka yang limpas dengan king hanya menunduk submisif dengan hormar dan takut dengan pandangan tajam dan wajah bengis milik bos mereka.

Bos mereka memang akan menjadi terlalu kejam bila ia berkaitan dengan pembelot lagi2 kalau berkaitan dengan chérinya itu.lebih seram dari naga.

King melangkah masuk ke dalan mansionnya.kemudian menuju kebiliknya untuk membersihkan diri.bila dia masuk kedalam bilik itu,dia melihat sekujur tubuh yang amat dirinduinya masih lagi terbaring tidak sedarkan diri.

Dia mula menghampiri gadisnya itu lalu mencium pundak dahi edora batrisyah lalu mula bergerak kearah almari.

King membuka bajunya yang dipenuhi dengan darah kedalam tong sampah.(ala kaya juga)

Dia membersihkan dirinya kerana penuh dengan bau darah.setelah beberapa minit didalam kamar mandi,dia keluar dan terlihatlah six packs yang cantik terbina dan terbentuk disana.dengan titisan-titisan air yang menitik dari rambutnya.

Perghhh sexy beb..aummm😂

King mula menyalin pakaian hanya dengan berseluar panjang dan bersinglet sahaja,dan badannya dibaringkan bersebelahan dengan tubuh edora batrisyah lalu menarik chèrinya kedalam pelukannya.

Sebelum dia memejamkan mata,dia mengucup sekali lagi di dahi edora batrisya lalu mengeratkan lagi pelukan itu seolah-olah tidak mau dilepaskan.

Sweet dream my honey boney..carámia tesoro💕

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sory kalau ada typo.
Enjoyyy😂😂

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now