👑chapter 13

6.1K 163 7
                                    

EDORA BATRISYA mula merengek daripada tidurnya apabila dia rasakan ada yang menyentuh pipinya.terus laju sahaja tangannya menepis tangan itu namun matanya still lagi tertutup rapat.ish!sapa ni dul sebok kacau aku tidur ni?!

Semakin risya menepis tangan tersebut,semakin galak tangan itu menyentuh pipi risya.start daripada pipi,hidung,mata,kening,dan akhir sekali bibir milik risya yang kemerah-merahan walaupun tidak memakai sebarang lipstick.risya yang semakin geram kerana dikacau terus menarik tangan itu dan dipusingkan kebelakang.
Tangan sang milik 'Dia' itu terus memekik kesakitan kerana tangannya di handblock oleh risya.

"Adeh-adeh..sakitlah..lepas...duii patah tangan aku nanti."ujar suara tersebut.risya yang dalam keadaan mamai terus sahaja segar apabila mendengar suara milik jantan dan apa yang membuatkan dirinya lagi terkejut ialah tangan yang dipulasnya itu adalah milik MARCUS XAIVAN EDWARD REONALD.terus terbuntang luas mata risya dibuatnya.

Alamak!masak aku!😨

Tapi risya yang mula memahami keadaan mereka sekarang ini dengan situasi berdua-duaan dalam bilik,bilik sapa pun entah siapa punya mamat ni celup,dan yang paling paling paling buat risya rasa nak hempuk kepala mamat ni bila lihat keadaan KING yang hanya memaki towel sahaja.terus semua rasa risau dan gusarnya bertukar menjadi marah.

"EH,KAU MAMAT TAK SEDAR DIRI TU KAN?!KAU BUAT APA HAH KAT AKU?!KAU NAK ROGOL AKU ER?!APA KAU NAK HAH SAMPAI KAU CULIK AKU?!MEH AKU GITAUKAU SIKIT,AKU NI BUKAN PEREMPUAN YANG MURAH UNTUK KAU SENANG PAKAI AND THEN BUANG MACAM SAMPAH!AKU ADA HARGA DIRI AKU SENDIRI AND PLUS,AKU TAU TAE KWAN DO AND JUDO SO JANGAN CAKAP KALAU AKU TAK PERNAH TUMBUK LELAKI SEBELUM NI"ujar risya dengan suara yang cukup lantang sehinggakan the 5 guardian,edward dan christof boleh dengar suara risya diruang tamu mansion milik KING.ya sekarang ni mereka di mansion milik king.(nak tau macam mana?hah nanti aku citer.)😉

"Uish,besar giler suara minah ni,telan mikrofon agaknya.tulah pasal suaranya besar sampai sini boleh dengar hah."ujar hafiz naufal.

"Ish bukanlah!dia telan apa tu erm hah ni hah gambarnya(📣)"kata danny pula dan itu mendapat pukulan kecil namun sakit daripada christof.

"Sembarang jer korang ni.dah jangan sibuk dah jum habiskan citer ni and then training"kata edward lalu mereka semua fokus akan citer ASHES OF LOVE .(DENG LUN AKU PUNYA NO SHARE!😡)

Sambung scent dibilik milik KING,....

"Kau jangan err...aku smackdown kau sat gi baru kau tau perempuan tu lemah atau tak."kata risya dengan membuka langkahnya untuk menyerang king kerana king mula berjalan kearahnya dan itu membuatkan risya terus mengangkat kakinya dan mula menendang king,namun tendangannya tidak mengena kerana king dapat mengelak dengan begitu mudah.

Risya yang mula tidak puas hati,mula menuju kearahnya dan mengangkat kakinya dan sekali lagi ingin menendangnya dan kali ini king tidak dapat mengelak kerana risya melompat dan menglock badan king lalu menghempapnya kelantai.terus risya tersenyum sinis kerana berjaya menjatuhkan lelaki itu.

"Ehh dah down lah,come on that's all what tou got hmmm loser?"ejek risya siap menjelirkan lidahnya mengejek lelaki itu.king yang berasap itu terus berdiri dan mula meregangkan badanya lalu mula menumbuk wajah risya namun risya lebih pantas dan mula membalas tumbukan tersebut.

"Heh,let's see what you can do chèri.but if i win you will you'll stay with me for the rest of your life with me its that clear and ok?"kata king.dia betul2 memaksudkan apa yang baru sahaja dia katakan tadi.dia nak sangat risya tinggal bersamanya disini dan menjadi peneman hidupnya sehingga hujung nafasnya.

Risya yang mendengar pertuturan lelaki itu terus terdiam seribu satu.apa?apa yang dia cakap tadi?nak aku tinggal ngan dia?wah banyak cantik muka dia walaupun memang cantik persis muka kim tae hyung(bts)❤.eh apa aku melalut ni?

"Tu kalau kau menang,tapi kalau aku menang?"kata risya pula mula mencari akal untuk melepaskan diri daripada bilik ni.sekarang ni dia tengah risaukan keadaan adik2nya di rumah.mesti mereka risau kerana risya tidak pulang rumah selama 2 hari.apatah lagi birthday adiknya yang telah berlangsung malam semalam telah hancur kerana dia diculik!.

"Aku yang akan ikut kau balik and tinggal sekali"tanpa segan silunya, king bercakap tanpa melihat reaksi muka risya yang dah memberikan muka yang nak muntah.

"Eyy pervert!.jangan harap kau ikut aku balik sebab kalau aku yang menang aku nak kau hantar aku balik kerumah sebab adik2 aku mungkin risaukan aku tak balik2 rumah."gusar sahaja perasaan risya ketika ini.dia nak cepat2 balik kerana hari ni merupakn persekolahan pertama adik bongsunya qhairul.terdapat kerutan didahi milik risya dan itu mendapat perhatian king.

"What's wrong?something happen?or you worry about your brother opening ceremony school?"kata king sambil mengelus pipi chérinya itu.risya yang terkejuy dengan perbuatan king itu terus menjauhkan dirinya sedikit daripada king.

A..apa tu tadi?macam ada renjatan eletrik kena dalam badan aku.

"Nothing lah..and wait a minute.how can you now today is my brother opening ceremony school huh?are you a stalker?"kata risya siap menunding jarinya kearah king.rasa nak gigit jer jari budak ketot ni..geram pula aku!.

"Everything about you i must now it even what you wearing right now"ujar king sambil berkata ditelinga risya yang berlapikan tudung itu.meremang risya dibuatnya terus sahaja risya ingin memberi backhand terus dia berada didalam pelukan king yang hanya memakai single sewaktu risya sebok membebel macam makcik bawang.

"W..what a..are you doing?let go off me!hey!do you hear me?"raung risya didalam dakapan lelaki itu,namun buat sementara waktu dapat dia rasaka satu perasaan yang aneh bila berada didalam dakapan lelaki itu.dia rasakan tenang,selamat,selesa,hangat dan dapat risya rasakan bahawa pelukan itu seperti pelukan yang terlalu rindu dan terlalu sayang buat seseorang.

Manakala king pula,semakin mengemas pelukannya lalu menghirup aroma wangian yang dipakai oleh gadisnya.dia terlalu sayangkan gadis ini sehingga sanggup mengadaikan nyawanya untuk risya.dia sangguo buat apapun asalkan risya akan selalu berada disisinya selamanya.

Setelah berpelukan dalam masa 10 minit,pelukan itu dileraikan lalu king mencium dahi milik risya.risya tergamam.dia nak marah dan tampar lelaki itu tapi entah kenapa otak kata pukul hati kata jangan.dia celaru namun dia dapat rasakan kehangat apabila bersama lelaki ini.

"Kau lah kebahagiaan yang aku cari selama ini dan aku takkan lepaskan kau dan aku sanggup buat apa jer untuk kau.that's ther proof that i really2 love you NURFAEZAH EDORA BATRISYA.dah siap cepat aku hantar kau pulang rumah."kemudian king keluar daripada bilik itu dan meninggalkan risya dalam keadaan terpinga-pinga.namun sebuah senyuman terbit dibibir cantik milik risya itu.

Tak lah seteruk yang aku sangkakan mamat ni.hmm ada juga sikap lemah lembut.(✔)ok cek boleh jadi calon suami.eh?

King yang berada diluar pintu biliknya hanya tersenyum sahaja.namun apabila memikirkan 'hal'tersebut membuatkan dia geram dan marah dan membuatkan anak matanya berubah semula menjadi merah darah.

"Fuck!"carutnya lalu turun keruang tamu untuk hilangkan stress.(apa ingat mafia ni tak stress ker?)hak tuii😧😂

******************************SORRY GUYS KALAU ADA BANYAK TYPO DAN KESALAHAN TATABAHASA.OK LAH NI KAN WALAU TAK BRAPA BEST DAN TERLALU KLISHE.HAHAH BTW KEEP VOTE TAU.BYE....

YOUR AUTHOR:
NURFAEZAH YUSOF@MISS CHOCHOLATE MUFFIN💕




Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now