Habis membahang wajah risya ketika ini.kenapa tidak malu kalau dia dijadikan sebagai bahan melawak oleh seluruh keluarga dalam perjalanan pulang dari majlis malam tadi.
Masuk saja dalam kereta terus ibu dan ayahnya membuka cerita mengenai 'perkara' itu,dan ianya cukup membuatkan risya terkejut dan malu yang menebal.
Alahai tak sangka pula ibu dan ayah tengok adegan tu pula.ish!mana aku nak letak muka aku pasni.alamak!!!
Bila terkenang moment tadi,secara automatik membuatkan risya terus menutup wajahnya menggunakan bantal dan berguling-guling diatas katil.
"Aghhh!malunya.tapi hensem juga mamat tu ya.dengan senyuman dia tu,muka dah lah seiras-iras kpop idol bts v,tinggi,kacak,kaya,semua ciri lelaki idaman wanita ada kat dia.untunglah sapa jadi bini dia nanti."tanpa sedar secalit senyuman terbit di bibir risyah tanpa dia sedar.
"Haih,aku ni pula lah nak tukar tittle single ke love birds ni pula yer.sampai ketua lah jawabnya aku menyinggel.hahahha"ketawa risya dengan kuat sehingga menyebabkan ketukan besar kedengaran di muka pintu risyah
"Oii..kalau ya pun happy kelangit,tak yah memekak macam langsuir hilang anak.diam boleh tak orang nak tidur ni.tak pasal-pasal orang kat kubur pun terbangun dengar gelak kau tu."ujar hidayah dengan nada yang geram
Orang nak tidur dia memekak pula.aduhh dah lah besok aku kena sekolah dia ni pula buat bising.ku hempuk kang.nasib kau kakak aku kalau tak naya kau.
"Ok.sorry.sweet dreams baby.muahh"ujar risya siap ber'baby' lagi.
"Eyyyu..stop it.geli aku tau tak.dah lah sweet dream too."kemudian dia terus menuju kebiliknya dan bermimpi indah.
Manakala risya pula asyik-asyik terkenang wajah milik king yang sedang tersenyum manis kearahnya.dan entah secara tiba-tiba jantungnya berdegup kencang.
Dup dap dup dap!
Again?. Just what exactly is wrong with me?why everytime i near with him makes my heart throb like crazy?
Risyah tersenyum dan mula untuk tidur di katil queennya itu sambil mengingati wajah milik king yang sedang menari dengannya di majlis malam tadi.
Sungguh dia rasa happy dan tenang apabila dalam dakapan lelaki itu.
Flashback.
Ketika itu,king dan risya bagaikan berada di dunia mereka sendiri tanpa mempedulikan perkara yang lain.sehinggalah satu suara memecahkan suasana romantik mereka.
"Hye mr.marcus.its nice to meet you.my name Tengku nursafina asyikin binti Tengku safwan muhammad syah.i'm edora cousin."kata gadis itu dengan suara yang sengaja dikepitkan dan cara dia memperkenalkan diri cukup luar biasa.
Siap dengan lengok macam kucing parsi dah serupanya.gadis itu tersenyum menggoda kearah lelaki dihadapannya itu tetapi sesaat kemudian senyumannya mati apabila melihat tangan risya sedang berada dalam genggaman milik king.
Itu cukup membuatkan hatinya berasa panas apabila melihat keadaan tersebut.
Tanpa malu,dia terus meleraikan pegangan tangan pasangan tersebut dan terus menyambar lengan sasa milik king dan sengaja dia merapatkan dirinya dengan lelaki itu sehingga melihatkan lurah dada miliknya.
King yang berada dalam keadaan tersebut sedang menahan marah kerana belum pernah ada perempuan yang begitu berani memegang dirinya kecuali ibunya dan sudah tentu babygirlnya.tapi sudah tentu king yang mulakan dulu.hahahha😂
Safina terus menjeling tajam kearah risya dengan erti kata lain supaya berambus dari situ.dan risya yang memahami signal itu terus berura-ura untuk pergi.
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...