👑chapter 21

4.3K 116 6
                                    

Sory kalau typo bersebaran banyak untuk chapter ni ya🙇
Kalau ada sorry.ehek!
____________________________________

Edora pov.

Tuhan tolong katakan kalau depan aku ni cuma khayalan semata-mata.!!

Kenapa mesti 'dia' yang aku jumpa.kenapa mesti dia yang ada kaitan dengan penculikan aku baru-baru ni.kalau dia bagi tau parents aku duhh mati aku!.

Kalau dia bagi tau ayah ni masak aku.apa aku nak bagi alasan nanti.?!

"Er..er hai mr.marcus.nice to..to meet you too.i have never know it was you which is the most popular buissnesman at the young age huh."kataku.mataku jangan ditanya.kalau boleh aku tidak mau dia nampak wajah aku yang dalam kerisauan.

Tetapi sempat juga aku lirik ke wajahnya yang pandang aku dengan riak semacam aje.dah pahal duk tenung anak orang depan ayahnya sendiri kot! Tak takut kena hempuk ker?

"Yes its me.so i never knew that you will be tan.sri yusof daughter.such a small world huh.is it right tan.sri yusof?"katanya kepada ayah aku tapi mata sempat melirik sekejap ke arah aku.

"Yes.but can i say something?"kata ayah.
"Sure what it is?"
"Did you guys know each other?because that 'risya' name only can be call by her friend,parents and her closer contact only.so you call her by her name 'risya' so you guys may know each other.am i right akak."kata ayah dengan panjang lebar.

Ayah boleh tak just keep it secret!tak yah gi tau banyak-banyak pasal akak kat orang lain.!please.

Tapi aku hanya boleh cakap kat dalam hati aje.sebab takut orang di depan aku ni anggap aku ni tak sopan dan berbudi bahasa.

Berbudi bahasalah sangat.tapi kalau dah dapat mencarut..mati la nak.semua kata 'terindah'tu keluar sampai kau menangis terharu.well this is the real me!😉

"Yeah we meet before at-"tak sempat dia cakap sampai habis terus aku potong.

"Ayah akak nak pinjam kejap mr.marcus ni tau.nak bawak borak jap.so excuse me.jom mr.marcus."terus aku tarik dia pi balkoni dan of course aku pastikan yang tak da orang kat situ  yang boleh dengar kitorang bercakap nanti.

"Ok safe.so mr.marcus..i didn't know that you were a bissnesman."kata aku sebelum melihat dia yang sedang melihat kearah aku.

Dup dap dup dap

Jantung aku.kenapa setiap kali lihat dia ni jantung aku berdegup kencang?

"Yeah.since im 20 years old.i inter into this bissnnes because of my dad want me to continued his compony since he to old to handle all the propertys."katanya.tapi mata still tengok aku tak sudah-sudah.

Ada something wrong kat wajah aku ker?

"Ouh i see.but mr.marcus-"kata-kata aku tergantung sebelum dia mencelah.

"Edward.call me edward.just put that 'mr' off.i love it when that send you home you call me edward.its sounds sweet."pulak.aku just buat derk and sambung kata-kata aku.

"Ok fine.edward can you stop staring at me.its make me fell awkward."jujur aku cakap.muka aku dah merah semacam disebabkan dia asyik tenung aku  daripada tadi lagi.

"I just cant stop to staring at you,because you a so freaking cute when you blushing of course."kataya dengan senyuman.

Terpana aku bila aku nampak senyuman milik lelaki itu.jujur aku katakan dia sangat kacak dengan senyuman tu.ditambah lagi tuxedonya yang berwarna hitam plus merah itu.serupa macam kpopers.

"So mr...ehh no i mean,edward,can you please dont tell my parents about what just happen to me several days ago?please!because i dont want them to be worry about me and i have promise to them that i can take care of own safety.that's why i can further my study here.please do me a favor"rayuku dengan muka seposen.

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now