👑 chapter 1

18.7K 394 10
                                    

"Ha..ha..ha..mana jln keluar ni?..aduhhh.."kata c gadis sambil memegang high heelsnya sambil belari apabila dia dikejar oleh sekumpulan manusia yg berpakaian serba hitam.

"Ya allah kau selamatkan lah hamba mu ini daripada sebarang perkara yg x diingini"kata c gadis sambil mencari tempat utk bersembunyi.tetiba c gadis tersebut terdengar suara sekumpulan lelaki yg mengejarnya dlm keadaan yg marah.

"Shit!where's that girl?..if we don't bring him to capó,we will die..agrhhhh fuck!"kata lelaki yg tinggi dan berkulit hitam dan badannya yg dipenuhi dgn tatoo.

Ya gadis tersebut mesti dan x sah lagi kalau bukan....ya tekaan anda btl sapa lagi kalau bkn NURFAEZAH EDORA BATRISHA..dia lari daripada sekumpulan lelaki yg cuba utk menculiknya..nasib saja edora tau seni pertahankan diri kalau x hmmm kena kidnap lah gamaknya ..ye dokk.

"Let's find her faster!if not you guys know what gonna happen do you?" Kata seorang lelaki berkulit putih sawo matang tapi ckp hensem dgn rambutnya yg berwarna kelabu dan anak mata nya yg warna biru laut tu.

Gulp!

Itu sahaja yg boleh dilakukan oleh sekumpulan lelaki tersebut apabila mengenangkan nasib mereka jika mereka gagal dlm misi yg diberikan oleh capò mereka.Dan pantang bagi NYA kalau kerja yg arahkanya tidak dilakukan dgn baik dan cekap

Akhirnya sekumpulan lelaki tersebut berlalu dari tempat itu sambil mencari gadis tadi..padahal gadis itu hanya bersembunyi tidak jauh dari tempat mereka berdiri tadi.

"Fuh..akhirnya lepas juga dari dorang semua..alhamdulillah terima kasih ya allah kerana engkau mendengar doaku."edora tersenyum sambil memakai semula high heelsnya itu lalu keluar daripada tempat persembunyiannya sambil berjalan terjengket-jengket meninjau keadaan sama ada selamat atau tak.

Tapi sayang beribu syg..gadis itu tidak perasan bahawa ada sepasang anak mata yg berwarna hazel itu merenungnya x jauh daripadanya sambil terseyum licik atau lebih tepat lagi senyum sinis.semua tadi hanya lakonan semata- mata sahaja kerana dia tau gadis nya itu akan lari jika diperlakukan seperti itu.tak da angin x da ribut tetiba sahaja satu ayat terpacul keluar daripada bibirnya yg sexy tu

Author-auchhh sis pula yg tergoda ni..heheh.

"Baby girl"kata lelaki itu sambil melihat baby girl nya senyum bkn kepalang lagi apabila terselamat daripada sekumpulan lelaki tadi.lalu dia pun memanggil org kanannya iaitu christof

"I whan everything about her and make sure not less and i whan it as soon as you can understand?"kata nya sambil menunjukan muka yg bengis.

"Si capò"

Lalu lelaki itu kembali melihat gadis itu yg berjalan semaki jauh daripada pandangannya dan hilang di sebalik jalan yg gelap dan suram itu.

"Soon baby girl you will be mine and i will make sure that you will be my side forever..i can wait for that day will come"katanya lagi sambil tersenyum sinis.

"La mia demora"(my mansion)

"Si capó"

Lelaki itu pergi sambil senyuman sinis yg tak pernah lekang dari bibirnya apabila terbayang wajah baby girl nya sapa lagi kalau bukan nurfarezah edora batrisha..dia terjumpa gadis tersebut dlm suatu tragedi dan menyebabkan lelaki itu tertarik dgn gadis tersebut..dia sendiri pun x tau apa yg menariknya gadis itu sampaikan dia boleh jadi begini..selalu sahaja terbayang wajah gadisnya..dan semenjak itu dia selalu perhatikan baby girl nya dari jauh utk memastikan keselamatannya terjamin..padahal selama ni dia x pernah melakukan perkara bodoh mcm ni terhadap mana-mana perempuan pun tapi semenjak dia terjumpa gadis itu semua nya bertukar 360 darjah..tapi apa yg dia tau dia akan pastikan gadis tu dlm tangannya dan akan menjadi miliknya seorang.

"You're mine baby girl,you're mine"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>♡< yeah done for chapter 1 so guys keep vote and keep waiting for next chap ok....hah!sapa yg nak kutuk pula jgn sibuk nak kata"org fhm?kalau x minat x yah baca atau pun baca jerr pastu blah lah..sorry err sbb ni ff pertama sis so kalau ada kurang dlm segi bahasa sorry tau guys..bue audios😙

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now