👑chapter 24

4.3K 113 2
                                    

King pov.

"Speak"ujarku dengan mata tidak lari daripada memandang 5 orang lelaki dihadapanku sekarang ni.

"We are so sorry king.we let our eyes off from her.when we return back from mission last night we already saw her room has been broken up by someone.then we saw a few off people took her with a black van"

Kata lelaki yang penuh tatto dibadannya yang bernama james.

Terus sahaja warna anak mataku berubah warna kepada warna merah yang menandakan marahku tengah memuncak naik.takut terlepas sahaja amarah aku ni mati semua orang dalam bilik aku ni nanti termasuk the 5 guardians yang sedang ralit bermain game dengan dunia mereka sekarang ni.

"I want you to detact her location as soon as posible before all of you going to meet your god by this day"

"Sî ca..capo"habis menggeletar bila dengar ugutan boss mereka.boss mereka itu jangan sesekali dibawak main.tak pasal-pasal nyawa sebagai gantinya.

Terus melolong keluar kesemua anak buah king dengan tergopoh gapah keluar sampai mau keluar dari pintu berebut dulu siapa yang mau keluar.takut sangat dengan boss mereka tu!.

"I call you guys here because of work.so why the fucking you guys play that mobile legends shitty games!"terjah ku kepada mereka.terus secara automatik terjatuh telefon mereka daripada tangan mereka.

Mereka melihat aku dengan tersengih-sengih macam kerang busuk sahaja

Dah lah serabut dengan babygirl aku kena culik oleh bangsat mana entah.ish!

"Christof aku nak kau sediakan semua peralatan dan beritahu budak-budak untuk bersedia."

"Danny dan hafiz pergi bantu budak-budak tu detact location girl aku asap.sebab tangan aku ni dah ready nak 'main' dengan hadiah aku nanti"terus sahaja mereka bertiga pergi menyiapkan arahan boss mereka.

Tak sampai 10 minit,akhirnya location girlnya telah ditemui di sebuah hospital tidak jauh daripada syarikatnya sekarang.terus king menuju ke hospital itu dengan segera.sekarang di kepalanya hanya memikirkan babygirlnya sahaja.

_________________

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Nobody pov.

Masuk sahaja ke dalam hospital terus kakinya mula berlari untuk mencari babygirlnya.cari punya cari akhirnya jumpa.

Sekujur badan yang terbaring tidak berdaya itu ditatap sayu dan sedih.air mata milik king mula menitis.terus dia berlari kearah tuan punya badan dan dipeluk erat sebelum dihadiahkan sebuah ciuman di dahi gadis itu.

Dan baru king perasan yang gadisnya tidak bertudung dan yang makin membuatkan dirinya menggeram hebat apabila melihat muka gadisnya itu dipenuh lebam disana sini dan lehernya ada tercalit torehan akibat perbuatan tengku ahmad adam syah.

Terus dia angkat risya dengan gaya bridal style lalu membawanya masuk kedalam keretanya lalu menuju ke villa persendirian miliknya.

Luluh kini jiwa king pabila melihat nyawanya sedang terbaring tidak sedarkan diri dan wajah milik risya yang cantik kini kelihatan lusuh pucat tak berdarah.king yang memandu itu terus mengelarkan telefonnya lalu mendail sebuah nombor.

"I want you to find that piece of shit ."

"I dont care.what i know i will give an hour find 'them'.because there already lay there bloody hand on my girl."

Tut.

Panggilan tamat.kemudian dia terus memecut laju di jalan raya dan setelah 30 minit perjalanan,akhirnya mereka tiba di villa milik king.

Baby Girl Mr.mafia[✔]Where stories live. Discover now