Akhirnya sampai juga kami berdua di hospital.lepas sahaja edward parking kereta,terus aku memecut masuk kedalam hospital dan meluru ke kaunter pertanyaan.
"Helo.excuse me nurse,can i know where that littel boy that i bring here a couple days ago?"
Tanyaku kepada mereka.tapi mereka pandang aku heran.dah kenapa?
"Which boy do you means miss?because this past days there a few of kids that being stay at hospital.but we can help you find that boy of you tell us more detail of him."
What!aduhh macam mana ni.jap,ya dia pakai baju warna coklat dan seluar pendek warna biru.
"He wear a brown cloth and short pants colour blue and i brought him here with messy hair and wear a pajamas winne the pooh,i guess i brought him here 2 days ago and he's been brought to operation room because he has an injured at his head and on his neck."
Please..tu jer yang aku tau sebelum aku pass out tempoh hari.yang lain aku dah tak ingat dah.haraplah dorang jumpa budak tu.
"Ouh that kid.yeah he's ok now but his condition still bad because until today he still doesn't open his eyes yet."
Kata-kata nurse itu membuatkan jantung aku berdegup kencang.apa still belum bangun lagi?.allah!!
"And for your information miss this kid has lost a lot of blood.so we must find a donation blood which is type O.if we dont hurry we are so sorry.we cant save him anymore"
Bush!macam ada sebuah batu hempak kepala aku sekarang ni.alahai kesian budak tu sebab dapat bapa setan macam bangsat tu.mana nak dapat darah type O pula ni?!
"But my blood is type B.so i can't donate my blood.how im supposed to do right now?!"
Badan ku perlahan-lahan jatuh kebawah dan sempat disambut oleh sepasang tangan sebelum aku menangis.siapa lagi kalau bukan edward.aku cam tu dia sebab bau badan maskulin dia.
Aku memang tak boleh tahan lagi air mata aku yang memang lebat turunya.so aku pegang erat lengan baju lelaki itu lalu menangis disitu juga.peduli apa aku kalau ditengok oleh orang lain,sebab yang aku tahu sekarang ni macam mana aku nak cari darah jenis O?
'God please help me find the way to help that innocent child please!'
"Hey what's wrong babygirl?nurse what happen to my girl?why she cried so hard like this?!"
Jerkah edward kepada nurse yang berada disitu.aku hanya menangis dan tidak peduli apa-apa pun.tapi aku dengarlah juga apa yang dibualkan oleh edward dengan nurse kat situ.
"Erm..like this,a littel boy that she brought 2 days ago has lost a lot of blood so we must find a person who have blood type O to save that kid because if we dont hurry his situation will become more worst than this"
King hanya mempamerkan riak biasa sahaja sebelum memandang girlnya yang menangis di lengan bajunya.habis kena hingus sekali.haih nasiblah sayang kalau tak kena tengking.
"Edward what we suppost to do to help him?i want to donate my blood but my blood type B so i can't donate my blood!where we going to find people with blood type O?!"
Terhinjut-hinjut bahu aku dibuatnya.entah kenapa walaupun aku baru kenal budak tu baru 2 jam time aku kena culik,macam aku dah kenal dia lama.lagipun kesian budak tu tak tau apa-apa.lahir kat dunia tanpa ibu dan ada bapa pun layan macam binatang.binatang lagi bagus kalau jaga anak.
"Stop crying honey.we will save him.i'm promised to you and you can keep my words.ok know you stand up first and wipe your tears because its make hurt when i saw you cried like this."
YOU ARE READING
Baby Girl Mr.mafia[✔]
RomanceDia seorang lelaki yg kejam dan tidak mempunyai sifat kemanusiaan dlm dirinya apabila berjumpa dgn musuhnya atau manusia yg membuat onar terhadapnya..dia adalah MARCUS XAIVAN EDWARD RONALD seorang lelaki yg cukup berpengaruh di itali..perwatakannya...